- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Steam Deck
- Kompakt vízhűtés
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- 3D nyomtatás
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
PROHARDVER!
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rup1u5
nagyúr
-
-
konas
senior tag
Ma eljutottam a 100 rads bar ig..Brutal hely.Sok van meg belole?Nagggyon komoly ez a jatek.
-
pikandero
csendes tag
Segítsen valaki mert szétbasz az ideg.
Most telepítettem fel az origi játékot, az új gépemre, erre indulnék a kereskedőtől, de lefagy az egész szar. Már vagy huszadszor. Volt már olyan, h. a beállításoknál fagyott.Pedig úgy gondolom, h. ezzel a géppel vinne kellene.
eVGA 8800 GTS 512 MB (G92) -nincs húzva, gyári hűtővel, 169.21 meghajtó driwerrel
Athlon 64 X2 6400+Be proci -CM Hyper X2 hűtővel, 3,4 GHz-re húzva
2 GB Geil Ultra KitA játék legelején a bal sarokban az vagyon írva h.1.4 a verzió száma a gaménak.
Valakinek van ötlete miért fagy? -
pikandero
csendes tag
Basszameg.
Pedig kéna a magyarosítás mert nem tudok angolul.
Valami ötlet? -
konas
senior tag
a teljes magyarositast,keresem,nem azt ami a PC Guru n van font,az csak BETA.
Valaki tudja hol talalom?Link?THX -
ricsy888
senior tag
G92-es 8800GTS-el szépen mehet a game. Amúgy visszatérve a stalker-re, úgy látszik neked szerencséd van/volt. Sajna nekem nincs vele túl nagy, mivel kb. egy hete próbáltam és nekem is fagyott amikor kiléptem az árustól, még ott a legelején. Pedig a procimat meg a VGA-t is letettem alapórajelekre.
Viszont lenne egy kérdésem. A Stalker kihasználja a 2 magot? Kíváncsi lennék rá, mivel én régen egy 1 magos AMD 2400+-os XP-vel toltam (na meg egy 9600Pro-val)
-
rup1u5
nagyúr
válasz ricsy888 #2069 üzenetére
akkor szerencsém van. kétszer toltam végig patch nélkül. most elkezdtem az 1.04-es patch-el de nem tetszik, hogy gyorsan amortizálódnak a rucik így újratelepítettem patch nélkül. föltettem hozzá a realism mod 2.0-át és mindent felbaszarintottam maxra. besz@rás jól néz így ki. első két végigjátszásomat még egy 7800Gt-vel nyomtam de az nem bírta a full dinamic light-ot. akkor megfogadtam, hogy ha upgrade-eltem végigtolom újra maxon.
amúgy használja elméletileg a két magot. néztem játék közben a task manager-rel az egyes magok terhelését de már nem emlékszem a konkrét eloszlásra. meg fogom nézni megint ha odáig jutok.
Why don't you knock it off with them negative waves!
-
ricsy888
senior tag
Jó lenne ha kihasználná a 2 magot mivel akkor nincsen sokkal jobb gépem (leszámítva a jobb VGA-t meg a gyorsabb/több memót) mivel ha 1 magot használ akkor olyan mintha egy egymagos procival tolnám, sőt még magas órajele sincsen ami megdobná a teljesítményt.
Amúgy a 7300Gt-vel tuningolva is szépen megy igaz DX8-ba ,de ott meglepően szinte maxon. (élsímítést kivéve). DX9- be is jó csak ott már jóval lejjebb kell venni
Na mind1, lehet, hogy majd itt is kinövi ezt a betegségét(,hogy kifagy) aztán végigtolom még1szer. Igaz már egyszer megkaptam a 2 legjobból az egyik befejezést. -
viktor82
őstag
”A történelmet mindig a győztesek írják.” ...és mindig ők a felszabadítók
-
True
aktív tag
Valakinek van valami ötlete hogy a Realism Mód mért hülyití meg a játékot?
Természetesen eredeti, 1.0005-ös patchel, és ha fent van a mód, akkor a pályabetőltés hihetetlen hosszúra nyúlik, majd megelégelem, nyomok egy "esc"-et, ekkor kilép menübe, de a pályákat továbbra sem tölti be...Környezet: XP SP2, Friss DirectX, Friss VGA Driver... Konfig pedig az adataimnál...
Mod: Ma vagyok itt egy éves...
[ Szerkesztve ]
Nem postázok még mutteromnak sem... Telószám az adataimnál volt, amíg az új PH láthatatlanná nem tette...... ja a mágnesmotort, csak ráadásnak csináltam...
-
Kimmuriel
aktív tag
Aki még nem ismerné: S.T.A.L.K.E.R. - F.L.A.S.H.E.D.
-
konas
senior tag
uristen><><mi volt ez.Emberlegyen a talpan aki ezt vegignezi.
-
konas
senior tag
Helo Kimmuriel.Bent jarok az X 18 as laborba,vagy mi a horror helyen...Megvan a documents,kijarat nal azt irja ki hogy valaki eltorlaszolja az ajtot.Hogy kell azt az ajtot kinyitni?Vagy valami mas helyen kell kijutni?Thx.
Egyszer nekem is kidobta itt a laborba,valami BUGTRAP hibauzivel. -
konas
senior tag
OK sikerult szetlonom a gombvillamot..Thx
[ Szerkesztve ]
-
10GoBall
aktív tag
A Redux modot használta-e valaki?
A temető is azokkal van tele, akiknek igazuk volt.
-
Blizzard.9
tag
Hello
1.0000 -> 1.0005 re való frissítés után a savek nem fognak működni ezt tudom.
De olvastam valamelyik patch leírásába hogy van hozzá save-converter.
Ez tényleg igaz? mármint működésre lehet bírni a 1.0000ás savet 1.0005 alatt? -
Stalker-2572
addikt
Haveromnak ATI 9800-as kártyája van és nem megy neki a játék az új driverekkel. Valaki tudnak adni régebbit?
HELPAll Black...
-
Larry303
addikt
-
VinoRosso
veterán
nézd meg process explolerrel az korrektebből kiirja mint taskmgr+ ott látni egyéb grafikonokat is, és jobban lejön róluk, hogy egy proginak mi a szűk keresztmetszet. Most már 1.4es patch-csel játszom én is, egy kicsit más mint 1.3assal, stabilabb más helyen tűnnek fel emberek, ahol eddig nem tanyázott senki, meg egy két helyről eltűntek az ott tanyázó muksók. Amugy nem tudom, hogy másoknak miért nem jött össze 1.4-gyel az Elem artifactos ruhajavítás a 1.4-ben. Nekem még most is működik, kicsit paráztam az elején, hogy mi lesz, ha nem fog működni, mert minden el van rejtve az optimális ruha, de ha nem tom feltölteni újra, hogy fullos legyen védelem, akkor egy idő után legatyásodva kéne rohangálnom a pályákon. De igy hogy továbbra is működik a feltöltés nincs gond.
-
Larry303
addikt
válasz Stalker-2572 #2089 üzenetére
ha nem sikerül, akkor szólj és meglesem havernál aki szintén 9800al nyomja a stalkert minden gond nélkül...persze dx8ban..
VinoRosso: erről a ruhafeltöltésről mondanál pár szót???...lemaradtam róla...amikor én végigjátszottam akkor még csak 1.03nál jártak a fejlesztők....
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/kocsisbalazs
-
VinoRosso
veterán
nekem az 1.03asnál is működött, ott vettem észre először, aztán írtam ide hogy milyen jó, meg hogy ez bug lehet e, vagy direkt ilyen. Mások kipróbálták( asszem killer ) és náluk 1.4-gyel nem ment, és abba maradtunk hogy bug. De most nálam 1.4 van fenn, és ezzel működik. A lényeg, hogy van egy elem nevű artifact( batterey ), ez az elektromos csapás ellen ad +30%ot, ebből ha fennt van az öveden min. 4 darab, és megvaszatod magad az elektomos anomálisban egy két percre, akkor feltölti a ruhádat( megnöveli maxra az a lecsökkent védelmet, pl golyóálló mellényt ), meg az életerőd. 4 artifactnál elég sokáig kell állni benne, bár az életerő feltöltéséhez elég egy két csapás is, de ha le vagy gatyásodva, akkor ruhát elég sokáig tölti. kb 2 csapás hogy +1%-ot. 5 elemmel már gyorsabb igaz nem sokkal. Bár elég ritka ez az artifact, én most már beszereztem 7et vagy 8at. Lehet találni egyet az agropromnál abban a kis tóban, amiben az a nyüsszőgő katona van akit egy mellékküldetésben ki kell fingatni, egyet lehet a szemétlerakóban, a sötét völgy felöli átjárónál, ahogy mész a sötét völgy fele jobb oldalt van egy beurgó rész a dobok tövében, ott van, aztén egyet lehet találni a vörös erdőben, azon a részen ahol van egy controller csávó pár szellem pseuodo dog, snork, meg zombi társaságában, hátulról érdemes bemenni, a pripyatba vezető út felől, van egy rés a kerítésen a bunker alatt, ott be lehet menni, csak vigyázni kell mert ott van egy vérszopó is, aztán menni kell a kőfal mellett egy jó darabon, amig el nem ér az ember egy anomáliákkal teli részre, ott van valahol egy aranyhal társaságában, aztán még egyet ad egy csávó a bárban is, akinek vissza kell hozni a családi fegyóját, na ez ad egy küldetést, hogy a hadiraktáraknál ki kell nyírni egy csapat vérszopót, és mág meg is van a 4. Ezen túlmenően ha az ember sok hullát átkutat, akkor úgy a közepe táján bead egy stasht a yantarban, a tudósok mobil laboratóriumánál, ahol ilyen csövek vannak a kerítés mellett. Ez meg már öt, és ezzel könnyen meg lehet foltozni a ruhát, mert elektromos anomália szinte mindenhol van. Amugy lehet hogy vissza kell vonnomm a tegnap tett elhamarkodott kijelentéseimet a 4es patch stabilitásával kapcsolatban. Olyan dolgokat csinált a stalker, amiket eddig soha. Igaz tovább tudtam jutni azon a részen vele, ahol mindig kifagyott 1.3-mal, de most meg egyre többször fagy ki máshol, főleg akkor mikor egy pályáról a másikra megyek, és nem az asztalra dob ki, hanem kékhalállal, sőt úgy dobott ki, hogy be se tudtam utána bootolni winfosba, winbe bootolás közben megint kékhalál jött( alapbértelmezett beállításokkal szoktam játszani, nincs húzva a gép játékra ), már azt hittem meghalt a lap, vagy a ram, mert feszemelésre se reagált semmi, aztán betöltöttem BIOSból egy elmentett profilt, ezzel tuti stabilan 3,2(8x400) megy a gép, bejutottam winbe, teszteltem blenddel meg fft-vel negyed-negyed órát, és továbbra is stabilnak tűnt, aztán elkezdtem a stalkert és megint kifagyott egyből ahogy betöltöttem a mentést. Pripyatba mentem át pont, és a hátam mögé letett 3 monolitot, ahogy elkezdtek lőni én meg menekültem fedezékbe kifagyott. Aztán reboot megint, emeltem a procin egy kis feszt, és erre meg winben kírta hogy megváltozott a hw konfigurációm és újra kell raknom az audio drivert( mocsok ez az asus ), újraraktam, és megint kifagyott a stalker, igaz most tovább bírta egy kicsit. Érdekes módon fagyott ki, megakadt a kép, és a hang is "beakadt" és olyan volt,mint amikor egy berregő motor jár, aztán reset, betöltöttem a default beállításokat, és simán bejutottam winbe, és megint a hangkártya driver miatt nyivákolt, gondoltam hogy játszok anélkül( elég érdekes volt csenben stalkerozni, mintha egy kicsit pontosabban lőttem volna), és láss csodát nem fagyott ki kék halállal, meg tudtam csinálni a küldetést, és visszaindultam a szabadságiakhoz, de a vörös erdőbe átmenet megint kidobott, de ezúttal csak az asztalra. Aztán gondoltam lehet a vga a ludas, futtattam pár 3dm06 tesztet, semmi gond nem volt, normális pontokat kaptam. végül betöltöttem at autosavet( ezt még megcsinálta ) és a vörös erdőből folytattam, itt nem volt gond, amig vissza nem értem a hadiraktárakhoz, visszamentem a jutalomért, és miután fegyót meg rucit akartam váltani megint kivágott az asztalra. Attól félek megint tönkreveri a ramjaimat ez a szar, már egy geil kit így megnyúvadt a nyáron, hasonló tüneteket produkált STALKER közbe, és egyik fagyás után egyszer cska nem indult. Szerintem valami óriási nagy elbaszás van ebben a játékban, és ez az akadás, amikor egy két másodpercre leesik 0 fps-re a játék, nem tesz jót a ramnak. Van amikor ilyenkor tölt a vinyóról, de van amikor nem direkt kifigyeltam már, csak megáll, és egy két mp múlva újra megyminden. Szerintem lapokat pakolgat a ramban, mert lehet hogy nem talál valamit, és ilyenkor elég sok a kernel szintű kód is, kb a felére vagy még annál többre is felmegy, nem tom hogy mi lehet, de valamit nagyon elkúrtak, hogy még az n+1edik patchel se tudják orvosolni a hibát. Fel is hnúztam magam rajta , ugyhogy úrjatelepítek OS-el bezárólag mindent a gépen, és ha úgy is ilyeneket csinál akkor hagyom a faxba a stalkert.
-
Larry303
addikt
válasz VinoRosso #2093 üzenetére
soha nem csinált nekem ilyent egyik peccsel sem...pedig nem keveset játszottam vele anno...sztem ezt vmi hardver okozza nálad...amúgy ha biosban jól vannak beállítva a hardvereid a softver nem tudja tönkretenni a cuccaidat, max fagyásokat produkálhat, hardverhibát nem...
kössz a ruhás storyt majd kipróbálom...https://www.flickr.com/photos/kocsisbalazs
-
-
VinoRosso
veterán
válasz Larry303 #2095 üzenetére
már mért ne tehetné tönkre a sw a hardvert( nem egy ilyen maleware létezik )? már egy ideje olvasom ezt a topicot, és nem csak nálam fordul elő ilyen jellegű hiba. És nálam sem mindig. Pl tegnap is játszottam vele(default biosos beállításokkal, húzás nélkül) és egészen addig nem volt semmi gondja, amig újra el nem vállaltam azt a küldetést, amikor pripyatban ki kell lőni egy kötelességi parancsnokot Lukasnak. Visszafele a vörös erdőbe megint kifagyott. Ha visszaolvasol pár hete váltottam 1.4es patchre, mert 1.3-mal egyetalán el se jutottam addig, hogy kinyirhassam a kötelességit, mert amikor átmentem pripyatba, akkor pár méter után mindig kidobott az asztalra. Killer segitett a probléma megoldásában, neki is ilyen gondja volt, és azt irta az 1.4 megoldotta neki. A patch dokumentációjában írják is, hogy kijavították a "game crash"-t pripyatban, de úgy látszik nem végeztek 100%os munkát. Valami gubanc lehet a memóriakezelésével a proginak, ezért akadozik sokszor( gondolom vergődnek a lapok ), és ezért csinál furcsaságokat a játék. Pl az 1.4nél észrevettem, hogy egy csomószor van egy olyan bug, hogy teljesen másfele céloznak az ellenfelek, mégis engem találnak el. Vagy pl volt olyan, hogy 3-4 kötelességi tag egymást lökdöste hogy odaférjenek egy placcra ahol a föld felé,tehát lefele tartották a fegyóikat, és izomból lőtték a betont, és magyaráztak ezerrel, hogy ná tyibjá ná. De ez a kékhalálos dolog is...amig csak resetet nyomtam, és visszatöltöttem a pályát, ott volt a 3 monlitos csóka a seggemben, viszont mikor kikapcsoltam és áramtalanítottam a gépet, és úgy töltöttem vissza a játékot, akkor már nem, pedig ugyanazt a mentést töltöttem be. Elivelg a mentést visszatöltve mindig ugyanolyannak kell lennie, szal a 3 monolit valszeg memóriaszemét volt, mivel előtte nyírtam ki a pajtásaikat a vörös erdei átjáárónál, és ez a 3 tag meg bemenekült a kapu mögé, miközbe én meg átmásztam az átjárón. A másik gond meg az lehet, hogy szerintem nem sokan viszik el olyan szélsőségek közé a játékot mint én, pl jelenleg kb 230 000 megölt embernél, és kb 6000 teljesített kvesztnél járok. Lehet hogy nekem kellett volna szólniuk a béta tesztnél, akkor most nem lennének ilyen gondok a játékkal
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Vicces képek
- Escape from Tarkov
- koxx: Bloons TD5 - Tower Defense játék
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Steam Deck
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- További aktív témák...
- Razer Blade 16 2023 (i9 13950HX,RTX 4090 16Gb, 32GB DDR5 5600Mhz, 2x 1TB, 16" Dual UHD+FHD+ MiniLED)
- Lenovo Thinkbook 15 G2 i5-11TH/16Gb/256 Gb SSD/Full Hd
- I7 - GAMER /8700K + VÍZ - Z370 - 16GB DDR4 - 512GB NVME - 4TB HDD -RX 6600/8GB DDR6- 700W - RGB HÁZ
- EVGA 850W BQ 80+ BRONZE
- Banishers Ghosts of New Eden PS5