- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- OLED TV topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- ASUS ROG Ally
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen SSD-t vegyek?
- Nikon DSLR topik
- Apple notebookok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
VinoRosso
veterán
válasz Killer01 #1601 üzenetére
akkor jól sejtettem hogy bug. 1.3assal felfele tolja a csíkot meg a %okat nem lefele. De csak akkor ha rajtad van 4 vagy 5 elem artifact. Én 6ot találtam, de elég nehéz beszerezni ennyit. Olyan lehet ez mint a slug artifactos bug.
Azért látszik hogy ukránszki kollégák csinálták a gamét.
Nem vall nagy igényességre, hogy a pálya szélén található objektumoknak azt a részét, ami a pályáról nem látszik, nem textúrázták fel. Nem tom hogy azt gondolták e hogy úgy se látszik, vagy ezzel akartak spórolni? 0123456789101112yantar csőrendszere1yantar2
Volt hogy meghaltam, aztán mint a rágógumi, úgy nyúlt szana széjel a testem, miközben eltűnt körülöttem a pálya, majd a végére megint összeálltam, és lebegtem a semmiben.
Meg voltak mélyenszántó tagok 1234567
Az előbb említett tesszallációs probléma és ugyanott más fegyverrelEmberek furcsa helyeken:
Apropó nem tudja valaki ennek az ajtónak a kódját a vörös erdőben?:-)
[ Szerkesztve ]
-
True
aktív tag
válasz VinoRosso #1603 üzenetére
Nem ez az egyetlen játék, ahol ha GOD módban kószálsz ki olyan helyekre, ahová normális esetben semmiképp, az igy fest... Lehet még jobban akadozna a game ha a "normál esetben" nem látható dolgokat is feltexturáznák... Én Chernobylban térképeztem fel igy a csőhálózatukat...
Nem postázok még mutteromnak sem... Telószám az adataimnál volt, amíg az új PH láthatatlanná nem tette...... ja a mágnesmotort, csak ráadásnak csináltam...
-
True
aktív tag
válasz VinoRosso #1605 üzenetére
Halhatatlanság... Trainerrel tudod elérni, én anélkül sehová nem tudtam igy kikoricálni, mert azonnal elhaláloztam...
Nem postázok még mutteromnak sem... Telószám az adataimnál volt, amíg az új PH láthatatlanná nem tette...... ja a mágnesmotort, csak ráadásnak csináltam...
-
VinoRosso
veterán
nem én bugokról beszélek. Normál esetben nem kéne kimászkálni a plájernek a pályáról. De a bárban pl simán ki lehet menni. Mielőtt átmennél a legelső hídon a kordon felől ahol a kutyák vannak, balra el kell menni a dob aljánál, és ahol a domb meg a kerítés találkozik, ott ki lehet ugrani a kerítésen túlra. Aztán meg lehet kerülni az egész cókmókot és be lehet jönni a vad terület felől is akár, vagy leeshetsz a semmibe a pálya végénél.
-
True
aktív tag
válasz VinoRosso #1607 üzenetére
Én akárhol szambáztam ki ilyen trükökkel, rögtön akkora sugárdózist kaptam, hogy ottpusztultam, de megnézem az általad leirtakat, ugyis megint neki akarok állni sokadjára ismét...
Nem postázok még mutteromnak sem... Telószám az adataimnál volt, amíg az új PH láthatatlanná nem tette...... ja a mágnesmotort, csak ráadásnak csináltam...
-
VinoRosso
veterán
ja meg azt nem is irtam, hogy amikor ki kellett volna kapcsolnom a második agyszüpürcsölőt, nem mentem le a tornyokhoz, hanem egyből Pripyatba léceltem, és egyből teljesítettnek vette a be nem fejezett küldetést. Pedig kiváncsi lettem volna, hogy mi van akkor, ha a többiek nem tudnak utánam jönni.
-
Mr. Green
tag
Nekem az 1.0004-es van fent, és ahhoz képest még mindig elég sok bug megmaradt. Pl.: a ledobott tárgyak ugyanúgy eltünnek a föld alá, azért fel lehet őket venni némi ügyeskedéssel, de ez roppant idegesítő. Ahhoz képest hogy a gama több mint fél évtizedig készült, eléggé sok hiba van benne. Sajnos sok ember kedvét elveszik ezek a naon idegesítő stabilitási gondok, az engem pl nem "érdekel" ha lefagy, de sajna az esetek 90 %-ában hiába nyomok akármilyen bűvös billentyűkombinációt, cseszik rá, indíthatom újra agépet pff.. Mindenképpen ráférne egy 1.0005-ös jav is.
-
MODERÁTOR
Vannak helyek ahol tényleg ki lehet "szökni" anélkül, hogy szétb*#/&na a sugárzás. Hiába, a készítők sem lehetnek mindig elég figyelmesek. Két favorit helyem is van, ahol ki lehet szökni, bár az egyik nagyon nehéz.
Az egyik a már említett Yantar. Itt nemcsak hogy ki lehet menni, de átváltozhatunk szellemmé és átjárásunk nyílik... a földbe Kép
A másik hely Rostokban van, a vasútállomás mellett. A Rostok és Yantar között lévő úton van egy kis aluljáró (sok zombival meg burning anomáliával). Nos az a fölötti szabad térre lehet egy kis ügyeskedéssel kijutni. A kritikus fa, ami segít a bejutásban
Visszatérve a fejlesztőkhöz... Jó játékot raktak össze, de mint minden játékban, ebben is vannak apró hibák.
Néha a collision elszáll és akkor jönnek az ilyenek.
Aztán van, amikor jól sunyiskodunk, bújunk, óvatosan haladunk előre, és akkor az AI is megbolondul picit és egy helyre tömöríti az embereket (aztán ott persze halomra lehet őket lőni).
Van, hogy a textúrák is máshogy kerülnek elhelyezésre... Lásd a példát.De azért mégsem mondom a fejlesztőknek, hogy .!.., inkább megköszönöm nekik, hogy egy jó kis játékot dobtak össze.
[ Szerkesztve ]
Harrrr!!!!
-
Mr. Green
tag
válasz VinoRosso #1600 üzenetére
A soti bug nekem is szemet szúrt, eléggé durva . De mivel a stalkerban a soti nem vmi praktikus, ebből kifolyólag nem is használtam 1xsem, így engem ez nem nagyon zavart. Azt nem tudom dudod-e hogy amikor pl. átmész egy másik egységbe, akkor gyakran kapsz ilyen feladatokat, hogy pl. segíts a stalkereknek megvédeni a.... ott csak azt kell csinálni hogy quicksafe utánna quickload és megvan csinálva . Az 1.0004-nél tuti nem működik, az 1.0003-nál nem tom, én annak idején jöttem erre rá amikor 1.0001-es javom volt fent.
-
lsc
nagyúr
válasz chokeee #1615 üzenetére
Hali
A szövetségiek bázisán ha bemész a "fő" épületbe, rögtön balra van egy fegyvermester.Az ö küldetésében /öld meg a vérszopókat a faluban, v. valami ilyesmi/ ez lesz a jutalmad. Amúgy találtam már az X-18-ban és a szabadságiak bázisán is.Volt úgy, hogy 3 volt belőle .Az élet kegyetlen .
-
chokeee
aktív tag
szekptikus voltam ezzel a játékkal mielőtt belekezdtem, de be kell, hogy lássam, hogy egy abszolút profin összarakott és kidolgozott alkotással van dolgunk (és itt most a bugoktól eltekintve, hiszen az minden játékban van)
különleges atmoszférája van és minél tovább játszik az ember vele, annál jobban felcsigázza az egész sztori.
az is igaz, hogy a motorján is lehetne még mit javítani, de aki kellően erős géppel rendelkezik, annak a grafikára sem lehet egy csepp panaszs sem.gumiczuczli
-
Bubanc
aktív tag
sziasztok, tudna valaki küldeni nekem mentéseket, mondjuk x-18 labs-ig??
elszált a rendszervinyóm, uh oda a jó kis mentéseim, és most hosszú szünet után vinném tovább a gamát köszi előre is a segítségetAMD for(n)ever s754, a világ már csak ilyen, nem lehet bárhova bármit bedugni...
-
Anthony28
őstag
Nem tudjátok megmondani hová mentődnek a mentések alaphelyzetben és milyen kiterjsztésben?Újra kellene raknom.
Call Of Juarez teszt ATI 3870 X2-vel ! Irány a logout-om... :-)
-
félisten
válasz chokeee #1620 üzenetére
Én is többször babrálgattam már az elején. Aztán egyszer nekiültem a játéknak és való igaz, minél többet játtszol vele, annál érdekesebb, izgalmasabb, magávalragadóbb lesz. Volt, hogy úgy fostam már, hogy abba kellett picit hagynom a gémet. A grafika pedig gyönyörű és élethű.
-
AMD!4ever
őstag
Sziasztok!
Elakadtam ebben a játékban,segitsetek léciOtt ahol kikel kapcsolgatni a Pszi irányitós akármit(X16-os labor) ahol a zombik is vannak,miután megtaláltam GHOST-ot és elvettem a doksikat,merre kell kimenni?
Bolyongok már orák ota,ott pl ahol lejöttem a liftnél a létrákon ott nem lehet felmenni.[ Szerkesztve ]
Hiszek egy Istenben,Hiszek egy Hazában,Hiszek Magyarország feltámadásában!
-
#31757056
törölt tag
-
VinoRosso
veterán
Ne érts félre, mert ez az egyik kedvenc játkom úgy, hogy alapvetően nem szeretem az fps-t!:-) Én csak arra akartam célozni, hogy a fejelsztők lehet hogy nem a pontosságukról lesznek híresek. Minden játékban vannak bugok, és az jellemzi is a fejlesztés minőségét. A hatékonyságát meg az, hogy mennyi idő alatt sikerül összehozni ennyi bugot. ( egyébként valószínűnek tartom, hogy azért csúszkált ennyit a játék bevezetése, mert még több bug volt benne, amivel már játszhatatlan lehetett...)
-
Grigorisz
aktív tag
azt. utána mókoltam vmit a beállításoknál és mér nem fagy de attól még meglepett, hogy az ami előtte szinte hiba nélkül utána kékhalál és restart a gépnek mikor bemegyek a kereskedés menübe. nézelődtem benne és fagyás.
Ha egyel kevesebb lenne az IQ-m már nem is állat lennék, hanem növény!
-
félisten
[I]Patch 1.0005 in testing
Patch 1.0005 News
It's now confirmed that patch 1.0005 is in testing, unless there are some problems with the patch we will see it pretty soon.
This patch finally adds a anti cheat tool for stalker.It is also confirmed that Clear Sky will release the following spring and that patch 1.1 with freeplay is scheduled at about the same time.
IgroMir has brought some news. Here are some main ones:
- patch 1.0005 is in final testing stages
- GSC is planning to release a second trailer of Clear Sky soon
- patch 1.1, with freeplay, and Clear Sky are both scheduled for Spring
- Clear Sky will use DirectX 9 and DirectX 10
- AI in Clear Sky is significantly improved[/I] -
vagamo
őstag
[OFF] Dativus fordító szerint
[OFF]Foltozz 1,0005 a próba közül
Foltozz 1,0005 hírt
Most most megerősítik ezt, hogy folt, 1,0005, múlva kipróbálva, hacsak nem valami gond van a folttal, látni fogjuk azt elég hamarosan.
Ez a folt végül hozzáad egy ellenlábas svindler eszközt cserkésző vadászra.Igaznak bizonyul hogy Clear Sky ki fogja szabadítani a következő tavaszt, és az a folt, 1,1 freeplayvel, ugyanilyen idő körül kitűzik őt.
IgroMir idehozott néhány hírt. néhány fő:
-- folt, 1,0005, utolsó vizsgáztató szakaszokban van
-- GSC tervezi, hogy fogságból kiszabadítsa Clear Sky egy második előzetesét hamarosan
-- foltozd a 1.1-et, freeplayvel, és Clear Sky amit mindkét határidőt rögzített tavaszra
-- Clear Sky használni fogja 9 DirectX-at és 10 DirectX-at
lényegesen AI Clear Skyben improvedTegye össze aki tudja
Webfordítás:
1.0005-öt foltoz meg hírekEz most konfirmált, hogy foltozz meg 1.0005-öt van tesztelő, hacsak nem a folttal van néhány probléma, látni fogjuk azt hamarosan csinosítani.
Ez a folt végül összead egy anti eszközt a lesvadász számára csap be.Ez szintén konfirmált, hogy Clear Sky ki fogja bocsátani a következőt a tavasz és az freeplayjel*() foltoznak meg 1.1-et beütemezik ugyanarról az időről.
IgroMir hozott egy kevés hírt. Itt van egy kevés hálózat egy:
- 1.0005-öt foltoz meg van végső tesztelő színpadokban
- GSC azt tervezi, hogy hamarosan kibocsátja Clear Sky egy második utánfutóját
- freeplay, és Clear Skyvel 1.1-et foltoz meg mindkettőt beütemezik Springnek
- Tiszta Sky használni fogja DirectX 9 és DirectX 10
- AIT Clear Skyben jelentősen javítják[/OFF]Olyan jókat lehet röhögni ezeken a szövegeken! [/OFF]
[ Szerkesztve ]
Minden nagy utazás, egy kis lépéssel kezdődik... android---->Iphone4S
-
félisten
Tegnap kiprószáltam ezt a trainert:
Trainer 11 for S.T.A.L.K.E.R.
WORLD WIDE Version
Patch 1.0003Hát ez k@rva jó. Be is nyomtam az örök élet + no limit lőszer csítet. Szétírtottam mindenkit vazze.
-
VinoRosso
veterán
hát nem tom, én már egy katonai páncélruhában megpakolva +20% golyóállósági artifacttal, meg 1000 lőszerrel is eléggé unalmasnak találom néha a játékot. Lelőni nem nagyon tudnak volt hogy egy tárat belémlőttek és alig ment le csík az életemből, meg elég gyorsan kiosztom midnenkinek ami jár, és elfogy az ellen. Bár már a végén vagyok, szal itt végül csak a gyilkolászás a lényeg.
-