Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stalker-2572
addikt
Bizony
Update:
Sticking to the old tradition of confusion surrounding the release dates, Deep Silver announced today that the yesterday's announcement has not been made by Koch Media, Deep Silver or GSC Gameworld. Once an actual release date is established, we will report it.-.-
All Black...
-
Hun'reeth
őstag
Amit te írsz a részben igaz de ez továbbra sem azt jelenti, hogy elavult a játékmenet. Mindegy hagyjuk.
Szerintem annyira nem rossz a helyzet természetesen a storyt követve linearitást kapsz nem is lehet ez másként. De nem vagy köteles elvileg a bejárt utat járni így tulajdonképpen szabadon bejárható a zóna. Már az elején megpróbálhatsz eljutni a CNNP-be de valószínűleg nem fog sikerülni. Inkább következetes a játék semmint lineáris.
Nyilván nem egy BG sem Oblivion a játék de nem is kell.
Szerintem nagyon jó kis egyveleg lett belőle ha valami forradalmasította az fps világát - ez jó ideje divatos szöveg - akkor a stalker áll hozá a legközelebb.
A többet ígértek meg minden játékra igaz. Néha egy-egy Blizzard cuccra nem.''Öregember nem gyorsvonat!''
-
a mocsárból nem lehet kijutni. az egész techdemo kb a mocsárt tudja, és ennyi. konkrétabban a fél mocsárt, én bejártam az egészet, de a térkép fele bár a térképen megtalálható, a cuccok (épületek, víz, stb) ki vannak szedve. ez egy techdemo egy prealfa build alapján, úgy is kezeljük;> szóval első ránézésre a végleges pálya negyede, ha bejárható (bár a végső verzióban is volt pár jóval nagyobb pálya, pl yantar és red forest is picurka a teljes bejárható részhez képest).
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Vistaboy
veterán
Hát ja. Amúgy nagy bőszen hirdetik, hogy a játék fel lesz fejlesztve DX10-támogatással. Nem nagyon venni észre. A HDR elvakít, de ez inkább árt, mint használ.
S.T.A.L.K.E.R: Clear Sky gameplay movie.
Amúgy itt egy újabb videó a játékból, amelyben egy ingém fegyveres harcot nézhetünk meg.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
--Disztroj--
senior tag
Nem érdemes elásni a cuccot míg ki nincs adva....
Ősfos előpéldányok no wonder hogy gányul futnak/teljesítenek....de persze csak szvsz.
Warhead meg jó kell hogy legyen az alapjáték siralmas eladásai után...már ha jót akar magának az EA[ Szerkesztve ]
A jó bor is megárt, ha sok! Hallgasd meg Sono Matto Bozo
-
VinoRosso
veterán
na azért a crysis olyan simán nem megy ekkora felbontásban dx10-ben. Kb úgy megy ez mint a crysis,talán kicsit jobban. A látvány...hát szerintem az elég jó lett vagy legalábbis ezt a hangulatot nekem nem adja vissza semilyen más játék. A crysist is csípem, de az teljesen más az élék színeivel, az olyan mintha kinnt lennnél a beach-en, hawai dizsi napszemüveg, ez meg mintha egy hideg októberi délután koslatnál a semmi közepén az ázott talajt taposva, hideg és fakó minden... már értem miért ősszel hozták ki.
-
VinoRosso
veterán
hát nem ugyanaz moddal mint Vistán dx10 alatt, bár Cp-n is látványos az UHG mod. X64 alatt nem vészes Vistán a Crysis. Most felhúztam a gépet: 8200@3,6Ghz+4850@660/1000 így már 30-40 közt ingadozott a frame rate, ritkán esett 30 alá, többször votl 40 közelében.
más:
kipróbáltam működik e az SWO mod a Clear Sky-al. Az eredmény kb félsiker. Működni műkdöik egyrészt de nem minden(gondolom hozzá kéne hangolni valahogy az újabb engine-hez). Mindenesetre nekem az égbolt miatt volt fontos, és az úgy néz ki, hogy működik.[link][link][link][link][link] A többi textúrát kivettem, mert szvsz a CS alap textúrák sokkal jobbak mint amilyenek a modban vannak.
pl így néz ki az a beton amelyik a modban van ill. amelyik a CS-ban az így. A float32-vl nem mertem kísérletezni, mert az már shadereket tartalmaz, aztán hátha bekavar a dx10be. Mondjuk max letörlöm, de most egyelőre örülök hogy megy a játék.
-
VinoRosso
veterán
miért nem jobb
(gt280) 141696 MB/s vs 115200 MB/s (rv770+gddr5)
(gt260) 111888 MB/s vs 64000 MB/s(rv700+ddr3)
meg késleltetésben is jobb
gddr3@2200 /2= gddr2@1100 /2= gddr@510
gddr5@3600 /2=gddr4@1800 /2=gddr3@900 /2= gddr2@450 /2= gddr@225
igaz drágább is jóval a gyártás, és többet fogyaszt. De ez nem az rv7700 vs gt200 topic úgyhogy én ezennel be is fejeztem.
-
VinoRosso
veterán
hádde ne a gt260-at hasonlítsd már hozzá, hogy igazad legyen, kerek perec leírtam hogy 512 bit! az nem 448 512biten nézd meg a linkeden h mennyi vagy olvass vissza 1 hsz-t( gt260at a 4850-el szokták am párba álltani, mert az atinak az az nvnek meg ez a butított kártyája)
[ Szerkesztve ]
-
Sonja
veterán
Tévedsz, nem ár szempontjából kell nézni! Termékstrukúrálisan a 4870 ellenfele a GTX 280, a 4850-nek pedig a GTX260. Az, hogy olcsóbb a 4870 a GTX280-tól, az ATI agresszív árazásának köszönhető (ami a vásárlóknak jó természetesen). Bárhogy csűröd-csavarod, VinoRosso-nak van igaza! Ami a legnagyobb tény, hogy piszok jól sikerültek a 4800-as ATI kártyák.
Szerk.: Mielőtt kérded, a 4870 X2-nek nincs nV-s ellenfele (az SLI/Tri SLI nem az)!
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
VinoRosso
veterán
én leszarom az atit meg az nvidiát is magasról, hogy melyik hogyan pozicionálja a termékeit a piacon a másik ellen, ami a lényeg hogy én ezt írtam amire válaszoltál:
Egyébként sávszélességbe is jobb az 512 bit miatt a gt200
szóval én írtam hogy 512 bit, meg azt is hogy 1GB(szal be lehet lőni, hogy nem a gt260ról beszéltem) és a gt280 meg veri az összes vga-t jelenleg elérési időben és sávszélességben is, ami kritikus lehet egy olyan kaotikus számításnál, amiről szó volt.
-
- = Zk = -
félisten
ezért kérdeztem leginkább..lehet lemaradtunk vmiről
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
Superman
nagyúr
válasz feka007 #1278 üzenetére
Azért nem kell itt a flamet szítani. Megértem,hogy Crysis rajongó vagy, semmi gond nincs ezzel. De egyrészt a két programot nem lehet összehasonlítani, maximum anniyban, hogy mindkettő fps. Ebben ki is merül. Ha az ukrán alkotók leütötték volna a magas labdákat, amiket ez a program, az ötlet felkínált, akkor a Crysis, a maga ötlettelen egsíkú "megyek és lövök" játékmenetével a nyomába sem ért volna. Lehet dícsérni a grafikáját, de ebben körülbelül ki is merül az érdeme. Persze, aki csak lőni szeret, annak ideális....
Ami a grafikát illeti: Limanszk maximális grafikán egészen magas színvonalú, 2008-as szint, szerintem a növényzetre sincs panasz. A bugok sajnos ott vannak.
Ami pedig a Crysist illeti: minden érdeme ellenére az alkotók (értve ezalatt az eredeti Crytek csapatot) eddig még csak annyit hoztak össze, hogy sziget-víz-pálmafák és ebben ki is merül minden. Ilyen volt a Far Cry is, a Crysis is. Őszintén szólva én már nagyon szeretnék tőlük valami mást is látni, ami nem szigeten játszódik. Meg elkelne egy normális forgatókönyvíró is.
Azért vannak itt érdekes dolgok: a TimeShift-re azt mondták unalmas hentelés az egész. A Crysis nem az? Dehogynem. Csak a TimeShift-nek nem volt olyan PR csapata, akik elhintették, hogy a világ legnagyszerűbb programja. A Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 felülmúlja fizikában, s nemcsak azért mert PhysX-et használ, hanem minden tekintetben. A Crysis-beli robbanások meg sem közelítik a GRAW2-belieket. A por kavargása a szélben, a karakterek mozgása, egyszóvala fizikai világ kölcsönhatásai mind jobbak, mint a Crytek játékában. A grafika meg mindig is egyéni megítélés kérdése volt. Akinek tetszik a harsány, marcipán színekben pompázó rajzfilmszerű világ, annak a Crysis is tetszeni fog. Akinek meg nem, annak nem.
[ Szerkesztve ]
-
VinoRosso
veterán
válasz feka007 #1286 üzenetére
de lehet benne legalábbis én úgy tudom.
mod:
Ilyen PhysX nélkül[link]
ja jól emlékeztem [link]szépen lengedeznek a fák a szélben, viszont össze lehet hasonlítani a crysis beli modellel, hogy melyik hasonlít jobban a valódi pálmafára. Főleg a levelek árnylalására gondolok, a fény dinamizmusára, ami valójában is jellemző a lombkoronára, hogy ahol látszanak a beljebb levő részek, ott jóval sötétebb, ami meg kinn van a fényben az szinte tükrözi a napfényt, ekkora dinamikát nem láttam egyetlen más játékban sem, kvázi fotorealisztikus. Viszont ha jól emlékszem a GRAW-ban nem mozgatható a növényzet, vagyis nem reagál az olyan külső erőhatásokra, mint a karakterek mozgásai, vagy leeső, mozgó tárgyak. A Stalkerban lévő fizikáról meg ne is beszéljünk, mert olyan-egy két alapvető dolgot leszámítva- sajnos nem nagyon van.
[ Szerkesztve ]
-
válasz feka007 #1278 üzenetére
fíling van, bár igazából csak a második felében, és az is inkább FEAR, mint CS, legalábbis szerintem. viszont a grafika valami extrém gyönyörű (ha épp nem bugzik, lásd megfigyelésünk a napról illetve annak hiányáról), és baromi hangulatos. voltál már red forestban? én még el is tévedtem ott... a boszorkánykör, az ördögi kör... váá. tényleg mintha a pokolban lennél.
Crysist alapvetően unalmasnak és egysíkúnak találták sokan... a vicc az, hogy a Deus Ex szellemi örökségének egyik fontos hordozója (meg vicces módon duke nukemnek is). elnézést, hogy mindig azt hozom fel, de ott jött be először a kihajolás, a fix mennyiségű cucc, a játékos kreativitásának komolyan vétele, a döntés szabadsága (Bioshock ilyen szempontból egy ironikus darab... you are a slave... obey, obey, obey...). rombolható tereptárgyak, alternatív megoldások, alternatív útvonalak... volt olyan pálya, ahol három alkalomból három különféle útvonalon teljesítettem a feladatot. és azon a játékon szoktam rá a legnehezebb fokozatra... és akkor se döglött be a játék, ha tényleg valami elmebeteg ötleted jött a pálya megoldására (vagy tökösszevissza csináltad meg az objektíveket). az AI bivalyerős volt, nem értetem, mit kommunikálnak a katonák (najó, felénél már sejtettem, mi mit jelent), és tapasztalattól/modelltől (pl sima katona vagy elitosztagos), felszereléstől, tereptárgyaktól és és a harcmodorod függvényében tudott minden körülmények között mozogni, méghozzá eszméletlen hatékonysággal. kb a Half-Life harcai a katonákkal, csak itt minden pálya minden részén. avagy amikor már nem elég nagyon gyorsan és nagyon pontosan lőni, hanem érdemes tervezni a támadást, honnan hatolok be, mit lövök ki először, merre tovább, milyen taktikát használok melyik részen, mert csak sniper/rambo/gerilla/thief mód nem elég, a keverékük viszont igen... kb a Red Alert Tányás/Generals Commander Burton stratégiája keverve egy fpssel. és tényleg eszméletlen szabadsággal, avagy mész, amerre akarsz bizonyos keretek között (mondjuk a szigeten). de nincs az az átkozott láthatatlan és átléphetetlen fal, ami CSben... pedig az csak egy sima fps...hasonlíthatóak, mert FPSek, bár alapvetően eléggé távol állnak egymástól (tavaly a Crysis, a Bioshock és a Stalker SoC volt egy súlycsoportban... talán a legjobb év volt FPS terén 98at leszámítva -Half-Life, SiN, Alien vs Predator, kis túlzással Quake 2, Unreal... ekkor lettem stílusfüggő-). csak az a baj, hogy a Crysis a very highos optimalizációs bajokat leszámítva szinte tökéletes volt, a Bioshockhoz és SoC 1.006hoz hasonlóan. Warheadet még nem néztem.
de alapvetően a melyik a jobb kérdés felesleges, a SoC vs Crysis olyan, mint egy Audi Quattro rallyverziót hasonlítani egy turbófeltöltős Forma1eshez (hogy kb évben is egyezzen a dolog). mindkettő a kor csúcsa, mindkettő legendás, mindkettő autó, mégis eszméletlenül távol állnak egymástól, mert alapvetően másra lettek tervezve.
a CS meg jelenleg egy béta, bármi mással összehasonlítani felesleges. majd talán az ötödik patch után, amikor a patch már csak és kizárólag finomhangolásról szól -_pici_ utánállítások a spawnsban, traderekben, ilyen apróságok-, akkor majd hajlandó leszek újra levenni a polcról. öt újrakezdés... öt. anyámborogass... és még csak nem is az volt vele a legnagyobb baj, hanem a balance totális hiánya...
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
katt777
félisten
válasz feka007 #1309 üzenetére
Én 1.0003-assal végeztem SoC-ben, mindössze 1 buggal találkoztam, pedig igyekeztem mindenfelé menni, minden küldetést megcsinálni, jó párat többX is. Az északon, a bázis előtt kiirtandó kutyák nem irtódtak ki 2-odjára, miután mindet kiirtottam.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 11
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Ukrajnai háború
- Androidos tablet topic
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OLED TV topic
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Politika
- További aktív témák...
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari