- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Amazon Fire TV stick/box
- Milyen asztali médialejátszót?
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Milyen TV-t vegyek?
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- Mini-ITX
- Videós, mozgóképes topik
Hirdetés
-
PlayStationre tart a Rocksmith+
gp Extraként végre elérhető lesz Steamen is a teljes változat.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
it Lassul a gamingipar, ennek keretében pedig már a Microsoft Xbox részlege is nagy költségcsökkentéseket eszközöl.
-
PROHARDVER!
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaGa59
őstag
válasz ' Tzs , #31022 üzenetére
A szöveg valóban 2016-ra ígéri, de ez még tavaly októberben volt.
Ebben a főhős egy bandita, aki szakítani akar korábbi életvitelével és a szövetség mellé áll, azaz úgy tűnik, nem az előző részek továbbvitele, befejezése a cél.
Ráadásul a korábbi részekben a banditák is a szövetség részei voltak, legalábbis a szervezettek, azaz kicsit fura ez az alapötlet a korábbi részek ismeretében.
Meglátjuk…Fordítás: A Halál ellen 2 fordítását kicsit tovább vittem, lehetséges, hogy elegendő a Mocsárban elhangzó beszélgetéseket tartalmazó fájlt befejezni ahhoz, hogy játszható legyen magyarul. A mindenféle felszerelések adatai emlékeim szerint kész vannak, csak a „történetük” nincs kész, mert ebben nagyon bőbeszédű minden modder, viszont ahhoz, hogy a játék élvezhető legyen semmi szükség rájuk.De ha valaki úgy gondolja, meg lehet csinálni azokat is, lehet, hogy van akit érdekel az AK–74 története harminchatodjára is.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz SaGa59 #31029 üzenetére
Kis módosítás, a Halál ellen 1-t és 2-t átneveztem, Dacolva a halállal 1 és 2 lettek. Ettől még ugyanaz a mod, csak az eredetileg kiötlött magyar címet kissé furának tartottam mindig. Mondjuk ez se sokkal jobb, de közelebb áll az orosz cím jelentéséhez.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz FeketePok #31095 üzenetére
Igen, ahogy rétisün is írta, a ciril betűs könyvtárak gondot okoznak, ahogy egy beragadt cirill betűs fájlnév is, de az már a játék indításakor. Olvasd el az aláírásomban lévő megosztáson a magyarítás mellé tett olvass-el.txt-t, abban benne van, mit kell lecserélni a telepítés után, hogy ezt elkerüld.
Vigyázz, két verzió is van a modból.. A "sima" az 1.07-es, a hardcore az 1.05-ös. A magyarítások mindkét verzióhoz ott vannak, de nem szabad összekeverbi a verziókat, mert bizonyos szövegek nem fognak megjelenni.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz Antonius1978 #31114 üzenetére
A bemérésnek nem sok köze van hozzá, az építéskor kell megmérni a megkapott alkatrészeket (kondi, ellenállás és tekercs) és a paraméterekből kiszámítani, melyik frekit lehet belőlük összerakni. Kettő választható, de csak az egyik jó a számítások alapján. Ha nem azt építed meg, nem fog összejönni ez a feladat. A fő sztorira emlékeim szerint nincs hatása, de kellemetlen.
Megj: ugyanez a számítás egy másik moban is előjön, már meg nem mondom melyikben, de ott tök mindegy, melyik frekit építed meg. Talán a Dacolva a halállal 1-ben?
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz FeketePok #31116 üzenetére
Pedig tényleg ez a gond. Én is belefutottam a rossz verzió megépítésébe, a másikkal jó volt, akkor ellenőriztem a scripteket és kiolvasható belőlük, melyik a jó freki. De nem mindenkinél lesz lehetőséged beszélni róla, csak öt tagnál jön elő a "bolhapiac" környékén. Aztán kell még egy rádiólehallgatás és levadászhatod a delikvenseket a roncstelepen.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz Antonius1978 #31119 üzenetére
Nem, a forrasztóállomással végzett meló és a rádióbemérés között ilyen összefüggés nincs. A poloskák a CS bulija, a bemérés a Szolgálaté. Pontosabban annyi összefüggés rémlik, hogy ha nem csináltad meg a bemérést, akkor nem kapod meg a poloskás feladatot. A bemérésnél elszenvedett támadás tereli a CS felé a Szolgálat figyelmét és emiatt kell velük beszélned az esetleges árulókról.
A frekit mindeképp ki kell számolni, ezek a modderek szeretik, ha a player használja az eszét is. Lásd Dacolva a halállal 1, a mérgezett pia esete, vagy ugyanott a titkosírás, vagy a gyógymód összeállítása a sérülések alapján.
Mondjuk itt a freki kiszámítását elszúrták, kénytelen voltam az alkatrészek értékeit módosítani, hogy ha valaki nem csak tippel. hanem tényleg kiszámolja a dolgot, helyes adatot kapjon belőlük, mert az eredeti kondi méretből egész más jönne ki. Egy harmadik érték.
A táblázat, mire utaltál, szintén a Dacolva a halállal 1-hez tartozik.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz hubai1979 #31123 üzenetére
A cím: Isten velünk van…
Két helyszín (a videóból az egyik Agroprom, a másikat nem tudom, le nem írták), új történet.
Nagyjából arról van szó, hogy egy Komor nevű zsoldos 2016-ban kiszúrta, hogy a sereg és az SzBU nagy hatóerejű rakétákkal szét akarja lőni a Szarkofágot. A rakéták 20 km-es körzetben mindent és mindenkit elpusztítanak. A sereg nem vette figyelembe, hogy a Zóna Központjának megsemmisítése lehetetlen, a támadás az eddiginél is nagyobb katasztrófát okozhat. A fegyvereket Pripjatyba akarják eljuttatni, a tervek készen állnak… Zsoldosunk nem akar meghalni, és hát nem is az ő tiszte megmenteni ezt a nyomorult világot… A dilemma súlya megroppantja… Egy hónappal később látszólag minden nyugodt… ám a seregnek újabb ötletei vannak… Itt lépjátékba a főhős, Hiúz, a szolgálatos…
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz FeketePok #31133 üzenetére
Ennek a magyarítása még nincs kész, csak az első pár percnyi játékhoz tartozó szöveg lett lefordítva, meg a segédfájlok nagy része. Ha valaki nem segít be, jó darabig nem is lesz, mert legalább fél évre el vagyok látva könyv fordítással, a modokra ilyenkor sem időm, sem energiám nem marad, bocs… Február vége előtt biztosan nem tudok foglalkozni vele, de valószínű, utána se nagyon még legalább 4-5 hónapig, ha bejön az, amit a kiadótól hallottam.
Csak azért van feltöltve a munkafájl csomag, hogy ha valaki kedvet érezne hozzá, ne kelljen elölről kezdenie, ami már kész azt időpocsékolás lenne újra lefordítani.[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz rétisün #31136 üzenetére
Hegyekben nem, de évente egy-egy, meg novellák a Galaktikákban. A novemberiben rögtön kettő, ezek már a Tiszta égbolt (Csisztoje nyebo; Clear sky) antológiából.
Ha valaki szereti a sci-fit, tudom ajánlani a Sztrugackij testvérek sorozatnyitó (a Delelő Univerzum) kötetének új, a korai változat magyar kiadása után kerek 50 évvel megjelent, a kritikai kiadás alapján újrafordított változatát. Azt is én fordítottam, igaz, nem sztalker, de jó. Hazatérés a címe, most jelent meg pár hete… A régi kiadás Ugrás a jövőbe címmel elérhető itt-ott.
Ha igaz, évi egy stalker meg egy-két egyéb orosz sci-fi lesz az enyém, plusz a novellák szép lassan csordogálva
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz FeketePok #31145 üzenetére
Amit a moddb-n nem találsz meg, ahhoz általában nincs fordítás. De néha még ott is csak valami google fordítós változat van. Emiatt álltam neki én is a fordításnak anno, mert némelyik annyira gányolt, hogy gyakorlatilag érthetetlen. Talán nem túlzok, ha azt mondom, azok az angolosítások, amit Stalkerstein és a társa csinálnak, jók, meg azok az angol modok, amiket eleve angolul (is) csináltak a modderek. A többit inkább hagyjuk.
Érdemes gsc fórumokon is keresni, ott is fel-felbukkannak jó angolosítású modok, de ritkán.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz Riot Gin #31206 üzenetére
Nem directX 1-ről, hanem DXT1-ről van szó, ami egy dds-nél is használt tömörítési formátum, ha jól tudom. Wiki oldal a témáról.
Konkrétan az írják, hogy ahol az alfa csatorna nincs DXT1-re konvertálva, ott csökkentették a méretet 512x512-re.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
A Szarkofág a szarkofágban…
Bocs, hogy nem képként illesztem be, de nagy.
Így látszik igazán, mekkora is az új, és ezt csak az tudja igazán átérezni, aki részt vett az építésben, a „likvidálásban”, vagy akire már lőttek fentről a monolitosok…
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz dodopek #31404 üzenetére
Ilyen "átnyálazzuk és egyenként összehasonlítjuk" feladatra a legjobb tool a winmerge. Megmutatja, hol tér el egymástól két fájl tartama, könyvtárstruktúrákat is kezel, megnézheted, melyik fájl nincs meg a másik oldalon, ami megvan és eltér egymástól azokat megnyitva megmutatja hol a különbség. Kicsit trükkös a kezelése, de fél-egy óra alatt rá lehet jönni és nagyon gyorsan lehet haladni. Fordításnál ezt szoktam használni, amikor verzió váltás van egy-egy modban, de azt is így keresem meg, hogy mi az eltérés az alapjátékhoz képest, mert ami egyszer már le lett fordtva, azt nem csinálom meg újra felelslegesen.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz rétisün #31406 üzenetére
Igen, hasonlít, de annál sokkal többet tud, mert tényleg megmutatja melyik fájl pontosan hol és miben tér el. Kifejezetten arra van kihegyezve, hogy a változásokat át tudd vinni egyikből a másikba egy gombnyomással, vagy egyenként végig lépegetve a változásokon, eldöntheted, hogy ezt átvezeted vagy nem és ugrik a következő eltérésre.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz dodopek #31408 üzenetére
Ácsi. Ha nincs gamedata mappa, akkor az egészet összecsomagolták. Ki kell bontani és lesz, benne a szükséges fájlokkal. A motort nem hiszem, hogy lecserélték, az meg csak azt a struktúrát érti, amit az alapjáték meg a többi mod.
A megosztásomon van egy működő extraktor.[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz Riot Gin #31438 üzenetére
Trükkös, ugyanis kétféle poloskát lehet készíteni és csak az egyiket fogadják el. Ha rosszat gyártottál, akkor az a feladat bukott. Ha jó a poloska, akkor a bolhapiac előtt kóricáló tag, aki közvetlenül a feljárónál lebzsel, az egyik delikvens, amikor beszélgetsz vele, előkerül a megfelelő választható opció. Nem mindegyiknek lehet átadni.
Emlékeim szerint nincs hatása a befejezésre, mellék küldetés.STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
-
SaGa59
őstag
válasz ' Tzs , #31626 üzenetére
Kilép, vagy csak nem vársz eleget? Ezt mindenképp érdemes a launcher.exe-vel indítani. A telepítés módja, a letöltés helye mind benne van az olvass-el.txt-ben a fordítás mellett.
Jellegzetessége, hogy a nem szabványos átjáróknál nem adja fel a pályaváltó kérdést, hanem áttesz a másik pályára, de közben néha egy-két percig fekete képernyőt látsz.Ja: ez egy CS mod.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz Dhampir #31762 üzenetére
A hangtompítós pisztoly ott van az alapjátékban is. A vasútikocsi szerű lakókocsiban az egyik kötszeres dobozban. A falu szélső házának padlásán (át kell ugrani a Farkas melletti ház tetejéről a következőre és átmenni az út felőli végére, a hiányzó palák helyén benyúlva szét kell verni a ládát és ki lehet pecázni a ruhát) meg a jobb fajta páncél, csak körül kell nézni, mielőtt az ember egy szál stukerral nekiáll banditákra vadászni. Ezeket az összetettebb modoknál ki szokták szedni.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz Antonius1978 #31774 üzenetére
Már láttam. A beharangozott filmről és könyvről (ZÓNA) szóló FB oldalt is. Erősen gyanítom (ne legyen igazam), hogy ez egy soha meg nem valósuló dolog, az egész csak arról szól, hogy valaki pénzt kalapozzon össze magának. Különféle határidőket adtak az utóbbi két-három évben. Elvileg a filmet már legalább egy éve forgatni kellene, ehhez képest csak a kezdeti koncepció rajzok léteznek, a könyv „hírneves” szerzője bibliográfiájában három nem túl ismert írást sikerült találnom. Már nézegette a kiadó, ha lesz belőle valami, talán nálam köt ki, de tartok tőle efelől nyugodtan alhatok, nem mostanában lesz belőle bármi is.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
-
SaGa59
őstag
válasz ' Tzs , #31935 üzenetére
"S.T.A.L.K.E.R - Путь во мгле": Spectrum projekt (Út a homályba) 1.07
"S.T.A.L.K.E.R - Путь во мгле - Хардкор": mint az előző, csak a Hardcore változat és az 1.05 verzió
"S.T.A.L.K.E.R._Как_вступить_в_Долг": A Szolgálat katonája (igazából: Hogy (lehet) belépni a Szolgálatba)
"S.T.A.L.K.E.R_Время Альянса",: A Szövetség ideje
"S.T.A.L.K.E.R_Смерти вопреки_Сага_Глава первая_В центре чертовщины": Dacolva a halállal, első rész, a gonoszság centrumában.A fentiekhez van magyarítás a gdrive-omon.
"Диверсант": Diverzáns
"Упакованная Солянка-Исталлятор: Összecsomagolt Szoljanka (stalkersoup) telepítőSTALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz kekeeci #31943 üzenetére
Lehet, egyiket se ismerem igazán, de a szoljanka leves, a narodnaja szoljanka meg afféle „mindent bele” leves. A stalkersoup is valami ilyesmi, ha jól tudom, azonos az eredetük. De ha nem, nem…
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz rétisün #32030 üzenetére
Jól emlékszel, egyetlen, kifejezetten ehhez a modhoz készített pálya az egész, máshová nem lehet átmenni, amikor kijössz, vége.
A barlangból úgy lehet kijutni, ahogy sklopp kolléga írta: háttal kell belegyalogolni abba az alkóvba, ahol szitál az az izé… Akkor kitesz a barlangon kívülre. A vérszivó bömbölésnek emlékeim szerint semmi jelentősége, talán szántak neki valami feladatot, ami végül nem került bele. A sztorija amúgy nem rossz, bár nem túl hosszú. Több kis mellékszál van, amik attól függően, hogy hogyan játszol, kivel beszélsz egy feladatnál előbb, vagy ki mellé állsz, vagy előkerülnek, vagy nem. Azaz minimum két újrajátszási lehetőség is benne van, de ha mindennel meg akarsz ismerkedni, három is lehet.STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz galaktikus #32034 üzenetére
Pedig ennek is jó a sztorija, érdemes végigjátszani. Nem könnyű mod az tény, kicsit túlhajtották a mutánsok mennyiségét, de ettől eltekintve jó buli.
(#32039) galaktikus
A megosztásomon minden magyarításból két verzió van fenn, az utolsó és az utolsó előtti. Azért van így, mert az olvtársak visszajelzései alapján javítgatom az elírásokat, viszont eközben el tudom rontani az xml fájlok tag-jeit. Ezt én már nem venném észre, mert egyik mod sincs már fenn, de ha csak egy hibásat tartanék fent, aki tőlem szedné, nem tudna játszani a magyarítással. Vésztartaléknak ott a korábbi verzió is. Csak annyi különbség, hogy az újabban kevesebb az elírás... Ha valaki jelzi, hogy egy verzió nem töltődik be, azt persze javítom.
Mindig csak az utolsó kell.[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz ' Tzs , #32037 üzenetére
A Borongóson van egy ilyen akció. Ki kell lőni egy alfabio osztagot, aztán jön három helikpoter, azok elől el kell menekülni, majd a saját heliben visszamenni kilőni őket. Szerencsére neked csak lőni kell, a helikoptert más vezeti.
Ezen a pályán több akció is van. Ez el tud akadni, mert az egyik alfabio hajlamos sérülten elbújni a bokrok között. Amíg mindet le nem szeded, nem jön a helikopter. Viszont érdemes a közelben tartani egy járművet, mert a három, rakétákkal támadó heli elől gyalog elpucolni nem egyszerű eset.
Még egy elakadós akció van ugyanezen a pályán, amikor a bekattant sztalkerek gyógyításához kell levegőmintát venni. Itt néha a mutánsok második hulláma nem jelenik meg. Nem tudom, mikor jönnek és mikor nem. Ha ez az akció nem sikerül, nem tragédia, csak kimarad egy mellékszál lezárása, egy hosszabb kisérgetés, de a végét nem befolyásolja.STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz ' Tzs , #32042 üzenetére
Mind a Secret Trails 2-nek mind a F.O.T.O.G.R.A.F.-nak van jó minőségű angol fordítása is. Stalkerstein és a társa (nem jut eszembe a neve) jó fordításokat csinál, ezeket kell keresni. Amit a moddb-n tanyázó, angolul irogató srác gyártogat, azokat jobb elfelejteni, valójában sima google fordítások, használhatatlanok. Stalkersteinék a GSC oldalain elérhetőek, ott érdemes keresni a fordításaikat.
Megj: mindkét mod ShoC 1.0004 alapú.
Secret Trails fordítás:
F.O.T.O.G.R.A.F. fordítás[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz ' Tzs , #32071 üzenetére
Idézet az olvass-el.txt-ből:
"A PSzH-k irányítása:
Előre, hátra, jobbra, balra ugyanúgy, mint gyalog
Beszállás a vezetőülésbe: F
Motor indítás: O
Tűz: TABHa nem tudsz lőni:
1. lehetőség: Vissza kell állítani a vezérlést az alapértelmezettre
2. lehetőség: Menj ki a menübe, Beállítások, Hálózati játék beállításai, rendeld hozzá a TAB-ot a lövéshezLehetséges irányítási hiba:
Előfordul, hogy az előre-hátra gombok felcserélődnek.
Javítása: Ha bekövetkezik ez a hiba, vissza kell szállni a PSzH-ba, észak felé fordítani az orrát, majd így kiszállni. Mentés, újraindítás, visszatöltés. Az irányítás visszaáll a normálisra.
A többi vezérlőgombra nincs hatása. Azért, hogy elkerüld ezt a hibát, ajánlott a PSzH-val mindig észak felé nézve leparkolni még mielőtt kiszállnál belőle."STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz agojozsef #32090 üzenetére
Nem, a második résznek csak az „erőforrás fájljai” (tárgyak, feladatok, nevek, stb…) vannak készen, a beszélgetések csak az első komolyabb pofozkodásig vannak meg. Nincs rá időm, hogy folytassam. Már többször volt róla szó, hogy ha valaki erőt érez magában, átadom ameddig jutottam. Az a fő gond vele, hogy ebben is benne hagyták a fejlesztők által felhasznált modok teljes szövegét, mint a korábbi SGM származék modokban is és csak játék közben derül ki, hogy a nagyjából két hosszú regényre elegendő szövegből mi az, amit ténylegesen használnak is ebben a modban. Az első résznél még akadt ennyi időm, de most nincs és tartok tőle, pár évig nem is lesz.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz galaktikus #32107 üzenetére
Meg lehet menteni, csak nem könnyű, ráadásul az a feladat szokott beragadni azzal, hogy nem jön az utolsó mutánshorda és a tag csak mér, mér, mér, egy hét múlva is, ha otthagyod a fenébe, mert eluntad a várakozást.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz ' Tzs , #32137 üzenetére
Megcsinálható. Nem könnyű, nagyon ki van számítva az idő, nem lehet sokat tökölni a kutyákkal és sprintelni kell (túl sok cuccot ne cipelj, mert nem fog sikerülni). Fordítás közben legalább ötször megcsináltam azt a részt (meg az előtte lévőt), hogy a visszaszámlálót ellenőrizzem, csak elsőre halt meg a karakterem. A többinél már tudtam, hogyan kell megoldani.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz ' Tzs , #32142 üzenetére
A poloskák elkészítésekor nem a megfelelő frekvencia tartományt adtad meg, emiatt használhatatlanok. Vagy hagyod a fenébe a feladatot, vagy vissza kell menni még az elé, hogy elkészítetted a poloskákat. Már nem emlékszem, melyik a jó frekvencia, de az biztos, hogy a megadott értékekből pontosan kiszámítható, mert átszámoltam fordítás közben és az orosz szövegben olyan értékek voltak a tekercsre, kondira, amikből nem jöhetett ki a jó freki… Átírtam, a fordításban jók a számok.
(#32146) galaktikus
Nincs kész, a következő verzióra ígérték, hogy befejeződik a történet, de azzal még nem készültek el.[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz dodopek #32158 üzenetére
Nálam, a fordítás mellett lévő olvass-el.txt-ben:
Ha a játék az indítás után engine errorral elszáll és az appdata\xray_*.log fájl utolsó sorában az "item\item_?4.dds" hiányát jelzi, töröld ki a gamedata\textures\item mappa tartalmát és másold be helyette az ebben a fájlban találhatót. A probléma oka, hogy a latin "c" és a cirill "sz" betű ugyanúgy néz ki, de más a kódja. A modban a cirill betűvel van megnevezve a fájl. A hunfiles bemásolásakor ugyan bekerült a jó elnevezésű, de bennmarad a rossz is. A legjobb kitörölni mind a 6 fájlt és ebből a csomagból betenni azt a négyet, ami benne van.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz ' Tzs , #32186 üzenetére
Ennél az akciónál a sebessség számít csak. Azaz semmi túlterhelés és nem állunk le a kutyákkal hadakozni, ami eléd kerül azt lelövöd futás közben, a többi nem érdekes. Borland tud magára vigyázni, vele nem kell foglalkoznod, csak rohanni, ahogy tudsz. És nem árt a lehető legrövidebb úton elérni a bárt, nem eltévedni rohanás közben. Csak a bár legmélye biztonságos, a folyosó utolsó kanyarulata után.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz dodopek #32250 üzenetére
Kétféle frekvencia tartományt tudsz megadni a gyártásnál, az egyik jó, a másik nem. A szöveg megadja a képletet is hozzá, amivel ki lehet számítani. Tényleg nem emlékszem rá, melyik a helyes, bár a megfelelő scriptben az is benne van, csak már annak sem emlékszem a nevére.
A lehallgatók elkészitése nem nehéz. El kell végezned hozzá az elektronikai kiképzéseket, ehhez a gépész még pénzt is ad. Beszerzed az alkatrészeket meg a szerszámot. A műszerrel beméred az alkatrészek értékeit és megadod, hogy szerinted ezekből melyik frekitartományhoz lesz jó a rádió. Ha a megfelelőt választod, át tudod adni a bolhapiacnál a stalkereknek őket, ha nem, akkor nem jelenik meg a szükséges beszélgetés. Ha nem akarsz számolni, mentesz egyet a legyártás előtt, elkészíted az egyiket, ha nem jött be, visszatöltöd és elkészíted a másikat. Nincs sok választás, mert az alkatrészek értékei mindig azonosak.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz hubai38 #32291 üzenetére
OP-2 + dsh
Azt mondja, hogy minden érdekes mod egy „flaskában”: Narodnaja Szoljanka, OOP, OP-1, Sakkjátékos. (az utolsó háromról nem tudom, mik).
Számtalan új fegyver, tárgy, szörny, npc.
Új küldetések, másfélszer annyi, mint a SoC, OP-1 és Narodnaja Szoljanka együtt. Sok egyedülálló, sosem látott feladat.
Nagy kihívás, hardcore játék.
Ez tényleg egy mindent összefogó (globális) mod, A túlélés minden aspektusát átélheted a Zónában.
Tökéletesen eltérő játékstílus. Az OP-2 egy egész más játék. Ez egy más, még felfedezetlen Zóna.(#32283) tzs182
Bocs, de úgy hadar a srác, hogy fogalmam sincs, mit mond. Ehhez tolmács kellene, az egész más kategória, mint a fordító. Fordítás közben ráérek a szótárat böngészni, de szöveget hallgatva erre nincs lehetőség. Annyi biztos, hogy a játékban bejárható területeket mutatja be.[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
Tegnap óta kapható!
Elvileg lesz belőle e-book változat is.Hemul, a kommandós kiképzőből lett stalker rosszul tűri, ha csapata nem az elvárásai szerint viselkedik. Ám mivel kockázatos küldetéseiért kapott pénze rendszerint kifolyik a keze közül, most mégis kénytelen kísérőül szegődni egy csoport extrém kalandokat kereső, öntörvényű turista mellé. A Zóna azonban nem az a hely, ahová önfeledt szafarikra járhat az ember.
A vadásztúra ígéretesen indul, ám a mutánsoktól hemzsegő vidék korántsem veszélytelen. Az első összecsapások után a csapat tagjai arra is ráébrednek, hogy a legveszedelmesebb szörnyeknek olykor emberarcuk van. No persze olykor a turisták sem egyszerű turisták. De hogy az önként vállalt vesszőfutást ki ússza meg élve, ki juthat ki a Zónából – ha ki lehet még jutni belőle egyáltalán –, azt még egy tapasztalt stalker sem tudja előre megmondani.
Vaszilij Orehov lélegzetelállítóan pörgős akcióregényében kaland kalandot követ, és legfőbb tanulságként a szerző azt hirdeti: senki nem az, akinek elsőre mutatja magát. Miként ez a könyv sem. Látszólag kompakt, befejezett történet, de eláruljuk, hogy hamarosan érkezik a folytatás, majd pedig még egy kötet, mert így válik teljessé a trilógia
Itt megvehető, akciósan
Hosszabb, mint az eddigi S.T.A.L.K.E.R. kötetek, és tényleg van benne akció bőven. Ez a történet alapozta meg a további S.T.A.L.K.E.R. regényekben szereplő világot és a modok is rendesen merítenek belőle. Sok minden tisztázódik, ami a modokban kissé furán hat azok számára (nekem is volt néhány keresetlen megjegyzésem a modok fordítása közben, hogy ezt meg honnan vették a modderek), akik csak a játékok Zónáját ismerik, a regényekét nem. Folytatása ősszel várható, a harmadik rész meg jövő tavasszal. Mind önállóan megálló történet, csak a főhős és néhány mellékszereplő azonos a további részekben, na meg a Zóna.[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz Dhampir #32332 üzenetére
Megjelentek:
Vlagyimir Vasziljev: Halálos Zóna (eredetileg Bújócska a záróvonalon)
Vlagyimir Vasziljev: A duplikátor gyermekei
A kettő együtt a Szivercev saga. Annyira nem jók, mint amire az író neve alapján számítottak, de elolvashatók, csak az elsőnél felejtsd el azt, amit tudsz a Zónáról, mert sem az író, sem a fordító nem ismerik, így vannak fura dolgok. Ha a Zóna lényeinek, anomáliáinak, relikviáinak nevétől és viselkedésétől el tudsz szakadni, akkor annyira nem tragikus. Viszont annak az e−verzióját kell megvenni, mert a nyomtatottból sajnos egy fejezet szimplán kifelejtődött, csak a netről lehet letölteni azt a verzióját, amit én fordítottam első mérgemben. Az e-book változat teljes, az eredeti fordító verziójával.Jezsi Tumanovszkij: Agyar (ez valójában a Csernobil árnyai kötet egyik darabja, de önálló regény. Az antológia többi része, tízegynéhány novella a Galaktika számaiban jelent meg 2015 szeptembere és 2016 júniusa között, illetve később is volt még kettő, de azok már a Tiszta Égbolt antológiából.)
Vlagyimir Orehov: Katasztrófa sújtotta terület
Előkészületben (most fordítom): Vlagyimir Orehov: Tűzvonal(ban)
Vlagyimir Orehov: Védett terület (egyáltalán nem biztos, hogy ez lesz a címe. Az orosz eredeti a szektor obsztrela azt a területet jelenti, amit pl egy telepített géppuska maga előtt le tud fedni a lövedékeivel. Katonákat is kérdeztem erről, de nem nem tudtak rá magyar kifejezést, ami nem egy hosszú mondat. Angolul arc of fire.
A három együtt a Hemul ciklusEzeken kívül van még 80 kötet oroszul, ami a szigorúan vett S.T.A.L.K.E.R. széria része, meg még kb 40, ami valamiképp kapcsolódik ide, de már vannak áthallások pl a Metro 2033 univerzum, meg a Titkos város, vagy Rejtőző város sorozat felé is, ami az Őrség széria és a kalsszikus, félszerzetes, elfes, dwarfos fantasy keveredése a vampire történetekkel, de a modern korban és még kis Warhammer beütése is van, mert emberi inkvizitorok is belekeverednek a sztoriba. Ez a sorozat is valahol a harmincadik kötetnél jár, van egy fő szerzője, majd minden könyvben benne van vagy szerzőként, vagy szerzőtársként.
Szóval orosz nyelven is vannak fanatsyk bőven, igaz, a történetvezetésükön erősen érződik, hogy orosz. Kevesebb a „jóságos elf”, több a „gonosz ork”, és a főhős általában inkább erőszakos vaddisznó, mint barátságos, világmegmentő jóember, bár erre is akad példa.[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
Köszi a tippeket, majd a történet minden részletének ismeretében eldől…
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz ' Tzs , #32370 üzenetére
Nem találtam nehezebbnek, csak átgondolatlanabbnak. Sokkal több mutáns, kicsit ritkábban található hasznos zsákmány, ráadásul a HC egy korábbi változatból (a "sima 1.07, a HC 1.05) készült, amiatt kellett hozzá külön fordítás is.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Bestbuy játékok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Toyota topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Sony Ericsson K600i - csőszelet
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen