- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Szankciókat kapott az USA-tól a DeepCool
- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Gaming notebook topik
- Bluetooth hangszórók
- Milyen videókártyát?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Hobby elektronika
- Projektor topic
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Júniusban a hardverek is vakációra mennek
ph Az asztali gépek mellett monitorok, komponensek, notebook, okosprojektor és flash NAS váltott jegyet a hétvégi kirándulásra.
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
PROHARDVER!
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsamiatt
őstag
válasz Agyasima #33719 üzenetére
Hol vetted a repjegyeket? Közvetlenül a légitársaságtól?
Egyébként a chargeback nem automatikus. Simán dönthetnek arról, hogy elutasítják. Bármelyik bank. Panaszt a revo ellen a litván jegybanknál lehet tenni, de ha nem tudod bizonyítani, hogy a bank hibája kb értelmetlen.
Ahol vetted a jegyet annak a cégnek a felügyeleti szervénél tehetsz bejelentést, extrémebb esetben persze marad a jogi lépés.Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- Érdeklődés privátban!
-
SzGee
aktív tag
válasz Agyasima #33719 üzenetére
szia
chargeback folyamat: MC/VISA rendszeren belül a kártya kibocsájtó jelzi az elfogadóhelynek, hogy valami probléma volt a tranzakcióval, erre 45 napig kell reagálniuk, amennyiben nem teszik, akkor a bank nyeri a CB-t és jóváírja neked
ha az elfogadóhely ellentmond, akkor a banknak van 45 napja, hogy eldöntse, tovább vigye-e második körre az esetet, vagy a kapott bizonyítékok alapján elutasítson
ha a bizonyítékok nem elegendőek, a bank elviszi arbitration-re az ügyet, itt újra 45 napja van a kereskedőnek, hogy elutasítsa vagy elfogaja a bank újabb bizonyítékait
ha ez is elutasítja és a bank még mindig akar foglakozni veled, és nem mondja azt, hogy menj ahová akarsz, akkor közvetlenül lehet kérni, hogy a Visa/MC döntsön, amit kötelezően el kell fogadni mindkét félnek (ez újabb 45 nap)
tehát rossz esetben akár 180 napos ügyintézés is lehet, a VISA-nál nemrég rövidültek a határidők azt hiszem 30 napraha a kereskedő elutasítja a visszaigénylést, a Bank nem tud sok mindent tenni, révén nem áll szerződéses kapcsolatban a kereskedővel, ilyen esetben Neked kell bíróságra/felügyeleti szervekhez járkálni
természetesen a kereskedő csak megfelelően dokumentált ellentmondást küldhet, melyben bizonyítja, hogy a szolgáltatást nyújtotta, tehát pld kiküldte neked a repjegyet de Te nem használtad fel, mert... (pld rossz email címet adtál meg, stb), ezt a dokumentációt a Bank az elutasításoddal együtt el kell hogy küldje Neked
szóval nem olyan egyszerű ez
[ Szerkesztve ]
If you leave me, can I come, too?
-
pictigjis
senior tag
válasz Agyasima #33719 üzenetére
hű, de rohadt kellemetlen ügy
talán pont az ilyen esetek miatt mondhatjuk azt, hogy a fintechek nem tartanak ott, mint a "hagyományos" bankok. mert simán lehet, hogy egy normál bank hamarabb visszatéríti az ügyfélnek a pénzt, aztán ő csak a háttérben intézkedik tovább, nem tolja az összes határidőt az ügyfélre
fintechnél még nem volt chargebackem, csak normál banknál, és elég gyorsan lefutott. nehéz helyzet
-
Agyasima
senior tag
válasz Agyasima #33719 üzenetére
Legyen itt az ügy lezárása - ha esetleg nem emlékeznétek, az eredeti kommentre válaszolok, ott láthatjátok az előzményeket.
Idén februárban végre visszakaptam a pénzem - azaz majdnem 6 hónappal az után, hogy jogtalanul levonódott.
Hogy ehhez mi kellett, az nem derült ki igazán - csak egy emailt kaptam, hogy visszakapom a pénzem, semmi magyarázat.
Iszonyatosan sokat cseteltem a Revolutos ügyfélszolgálattal. A benyomásom kb, hogy tudatlan agyhalottakkal vannak tele, akiknek teljesen természetes, hogy nem adnak ki semmilyen információt arról, hogy hogy áll az ügyem. Ha annyi eurot kaptam volna vissza, ahányszor leírták, hogy "megértenek", "sajnálják", "átérzik", "őket is frusztrálná a helyemben", akkor lehet, több Eurom lett volna, mint amennyit visszakaptam.
A végén már csak eldöntendő kérdéseket tettem fel nekik és addig ismételtem a kérdéseket, amíg nem sikerült kihámozni a válaszból, hogy akkor az egy igen vagy egy nem. Tényleg mintha arra képeznék őket, hogyan kell nem válaszolni egy kérdésre.
Ilyesmire számítsatok, ha chargeback folyamatot indítotok náluk.
toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
- Garanciális Corsair 5000D Airflow számítógép ház
- ZOTAC RTX 3070 8GB GDDR6 Twin Edge OC White Eladó! 110.000.-
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 Slim 1TB fekete játékkonzol extrával garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Thrustmaster TMX kormány szett (4460136) garanciával hibátlan működéssel
- ASUS RTX 3070 8GB GDDR6 TUF GAMING OC Eladó! 117.000.-