Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • balazs1956

    senior tag

    Sziasztok!
    Megint felhívtam az MKB-t, ahol véletlenül egy VIP ügyfélszolgához kapcsoltak.
    Tényleg nagyon készséges volt, lépésről lépésre mindent elmagyarázott, baromi nagy türelemmel. Ráérezhetett, hogy egy banki debillel beszél...
    Szóval új ügyfélként fel kellett vennem egy deviza partnert, LT és sok szám számlaszámmal, .
    Az utalást IBAN (???) (módban, segítségével, rendszerben) kellett elvégezni, HUF, inditási és HUF érkezési valutanemet kiválasztva.
    Amikor ráböktem a költségelszámolásra, többször nyomatékosan arra kért, hogy ezt ne tegyem, mert nem számít mit ír a rendszer (???????????)
    Legyen úgy, ki is vettem a pipát (ne számítsa ki a költséget).
    Ennek ellenére a végső jóváhagyás előtt kiírta, hogy a 4000 Ft ra felszámol 2000 valahány száz forintot.
    Megnyugtatott, hogy ne törődjek vele, majd a hóvégi kivonaton látni fogom , hogy csak 0,3%-ot számít föl a bank...
    Megadta a nevét, elérhetőségét, (mert mint VIP ügyfél, ez jár nekem :).
    Ha mégsem úgy lesz, hívjam, majd jogorvosolnak.
    Szóval elseje után kiderül az igazság, ígérem beszámolok róla.
    Azt viszont érdekesnek tartom, hogy a fórumban lévő, nálam 100szor jobban hozzáértő kollégák sem tudtak dűlőre jutni egy egyszerű kérdésben.
    Tény, hogy a hirdetmény értelmezése nem fehér embernek való. Az MKB munkatársai is a mai fiatalembert kivéve, minden esetben segítséget kértek a munkatársaiktól.
    Mi a csuda lehet ilyen bonyolult egy egyszerű kérdésben?

    Oiverda: Mint volt Budapest Bankos ügyfél, engem senki nem kérdezett, vittek az MKB-ba,.

Új hozzászólás Aktív témák