- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Apple notebookok
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD FX
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Pendrive irás-olvasás sebesség
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen széket vegyek?
-
PROHARDVER!
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fifi
őstag
válasz Somatom #33149 üzenetére
Ők azon nem keresnek, hogy a pénzt a náluk lévő folyószámlán tartod. Miért lenne ez a céljuk? Mit tudnak kezdeni vele? Melyik pénzintézet honorálja ezt?
(Ok van néhány, akinél ez működik, de ott iszonyú kamatokra működik a hitelkihelyezés ezzel párhuzamosan és az nem a Revolut.)Az más tészta, ha bizonyos időre lekötöd, befekteted, de a látra szóló pénzeken nem keresnek. Abban érdekeltek, hogy a kártyájukkal költs, náluk válts devizát, vásárolj részvényeket, köss biztosítást .. stb.
-
C64
őstag
Mi sokat használtuk a kártyát, gyakran váltottunk valutát, nyilván okosan és nem hétvégén. Cryptovalutát se náluk vettem horror áron hanem a binance-ra utaltam. Nyilván nem vagyok elég "ostoba" és belőlem nincs sok hasznuk! Kihasználtam a pozitívumaikat ami számukra már nem profitábilis, így hát szevasz, menj, majd lesz más akiből profitálnak!
Idézet:
Az elmúlt két éven A Revolut Ltd. a nyilvánosan elérhető beszámolói szerint tavaly 122 millió angol font, 2019-ben pedig 98 millió angol font veszteséget termelt, 417 millió font, illetve 96 millió font (2019) saját tőkén. (MNB)
Nincs az a ceg aki ilyen mutatokkal nem zar be azonnal!!Ráadásul a magyaroknál árat sem tudtak emelni az MNB felszólítása és az ÁFSZ egyoldalú módosítása miatt, mint ahogy arról még tavasszal értesülhettünk!
Innen nézve teljesen logikus a lépésük!
Akivel nem éri meg foglalkozni azt elzavarják!![ Szerkesztve ]
Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ
-
C64
őstag
Majd ezután fogsz!!
A redditen egyébként találhatsz még bőven ehhez a témához kapcsolódó cikket!!De bármi is legyen az ok, azt gondolom, hogy egy komolyanvehető cégtől az a minimum, hogy közlik a valós okot!!
Ha nem közlik, akkor ott egészen biztos, hogy nem a felhasználó a hibás!![ Szerkesztve ]
Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ
-
qqzs
őstag
Mar jo ideje nem hasznalom a revolutot az appot is letoroltem a mobilrol. Kb egy eve. Tulajdonkeppen vsakehrendeltem a kartyat nem is hasznaltam vsak kiprobaltam. Viszont ma kaptam egy emailt hogy "your virtual card order was successful...thanks for ordering stb mintha en rendeltem volna egy virtualis kartyat.
Eladó: GTS450
-
Oliverda
félisten
válasz Somatom #33157 üzenetére
“Szted egy folyószámlán pihen a felhasználók pénze?”
Igen. Az e-pénzre konkrét szabályok vonatkoznak, amelyek bekorlátozzák a Revoluthoz hasonló szolgáltatókat. Olvass utána."Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Brandynew
őstag
A Revolut ugyanolyan bank, mint bármely másik, ugyanúgy van betétbiztosítás és minden, ami ezzel jár, 16 milliós ügyfélbázissal rendelkezik.
Csak úgy nem mondják fel senkivel a szerződést, még akkor sem, ha van, aki ezt szeretné hinni. Azok szidják a Revolutot, akik szerint "régen minden jobb volt", "miért csak mobilos felülete van", "miért akar tőlem a Revolut mindenféle adatokat", "én aztán tényleg átlátom a digitális világ működését".
Aki értelmes, van kellő digitális írástudás képessége, nem csak nyomkodja össze-vissza és mindent úgy csinál, ahogy kell, annak soha nincs problémája a bankkal.
Tudom, tudom, te aztán mindent jól csináltál, és a csúnya gonosz Revolut a hibás, aki törölte a kisembert. Sokkal esélyesebb, hogy egy középkorú, idősebb férfi vagy, akinek nem áll rá az agya az új dolgokra, ezért szid mindent, ami mozog.
[ Szerkesztve ]
-
Fifi
őstag
válasz Brandynew #33160 üzenetére
Ennek azért nem sok köze van a korhoz és az ember neméhez. Pl. én 45 vagyok, ferfi. Valamilyen oknál fogva a Vivid nem akart velem szerződni. Fél évig leveleztem velük, de végül sikerült. Szerintem azóta megbánták.
Mint már írták a pénzintézetnek is joga van felmondani a szerződést vagy eleve visszautasítani a szerődéses kérelmed, nem csak te szüntetheted meg náluk a számládat.
Hazai bank is volt az elmúlt években, aki számos hitelkártya szerződést bontott. Nem indokolták, de miért is tennék? Rögzítve van a szerződésben, mindkét fél felmondási joga és annak feltételei.
Nekem pl. életem során a fintech megoldásokat leszámítva kb. csak hazai 10 pénzintézettel volt szerződésem. Hol ők mondták fel, hol én.Nem kell sem a bankot csúnyának nevezni és a felhasználót sem kell hülyének nézi egy szerződés megszűnésekor.
Persze nekem se esne jól, ha szól a a Revolut, hogy vége a dalnak.
-
Brandynew
őstag
válasz Somatom #33162 üzenetére
Nincs olyan, hogy "csak úgy", van egy felhasználási szerződés, amit ha megszegsz, nem használhatod tovább a szolgáltatást. Persze, persze, te aztán biztosan nem szegted be, biztosan minden szükséges iratot úgy és akkor nyújtottál be, amit kellett. Érdekes, hogy mindig ezeknek a kötözködő embereknek vannak különféle problémáik az életben.
-
kmarci25
veterán
Ha leírnák neked, hogy nem számukra ráfizetés volt az, hogy használtad a szolgáltatásukat, az megnyugtatna?
Értem a felháborodásodat, de azt nem, hogy miért lenne megbízhatatlan a cég. Amikor igénybe vetted a szolgáltatásukat akkor elfogadták, hogy indokolás nélkül megszüntethetik a szolgáltatást. Most éltek ezzel a jogukkal. Ha ezt visszásnak vagy elfogadhatatlannak találod akkor nem kellett volna igénybe venni őket."There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
Drenadar
veterán
próbáltál már hitelt felvenni? az elutasításban ott sem közlik hogy miért nem kívánnak veled együttműködni, csak hogy nem...
de persze szar érzés lehet ez főleg ha a lelkiismereted 100%ig tiszta hogy te mindent szabályoknak megfelelően csináltál... de szerencsére van még ilyen cég mint a revo, vagy hátottvannak a bankok lehet neked azok megbízhatóbbak, az OTP sose mondja majd neked hogy nem akarnak veled üzletelni max lesz sok költség megmagyarázhatatlanul -
Fifi
őstag
válasz Brandynew #33164 üzenetére
Értsd már meg kérlek, hogy egy szerződést nem csak akkor lehet felbontani, ha azt valamelyik fél megszegi! Rendes felmondással mindkét szerződött fél élhet.
Azt meg nem köteles egyik fél sem indokolni, ha ezt alkalmazza. Sőt, a pénzintézet nem is fogja indokolni üzletpolitikai okokból.Nem ítélnék el ismeretlen embereket így látatlanban csak azért, mert a Revolut felmondja a szerződésüket. Én teljesen szabályosan használom több pénzügyi szolgáltató szolgáltatását, de hosszú évek alatt ők fizetnek nekem vagy teljese ingyen szolgáltatnak. Van amikor erre rájönnek és bocsút intenek.
Hogy egy klasszikust idézzek: "Ilyen ez a popszakma" -
moma
őstag
válasz kmarci25 #33165 üzenetére
ha van is ilyen joguk ez akkor sem korrekt és szerintem mindenkit agaszthat, ha így viselkedik egy cég akinél pénzt tart. Egy korrekt hely úgy csinálja, hogy van egy üzletszabályzat és megmondja, hogy melyik pontját szegted meg, mivel, ne adj isten figyelmeztet előre és nem csak már azt közli, hogy oké ennyi volt szia.
Szerintem ez, hogy indoklás nélkül megszüntetik az accountot rombolja a bizalmat. Legalábbis nekem nem túl jó ilyet olvasni. Amig ilyenek előfordulnak nem fog eszembe jutni, hogy kiváltsak rendes bankszámlát velük. Pedig gondolom ők ezt szeretnék.
Szóval teljesen mindegy, hogy C64 mit csinált, az is, ha épp valami problémás dolgot esetleg, ez így ebben a formában egyszerűen gáz.
we all deserve a bit of luck.
-
Drenadar
veterán
nem igazán tettél fel kérdést, csak kijelentést, mit írjunk erre a nyilvánvalón kívül? töltsd le, lépj be és nézd meg, hogy mi történt, ha nincs szükséged rá szüntetsd meg.
Elméletileg más nem tud belépni mert telefonszámot/sim kártyát néz, de ha valaki meg akar lopni akkor nem kell virtuális kártyát csinálnia... -
fabrik
csendes tag
Üdv! Tegnap nyitottam revo prémium számlát. Töltöttem rá kártyával eurót. Bár már itt is probléma volt mert 400 eurónál nagyobb összeget nem engedett feltölteni problémát írt. Viszont ennyit legalább rá tudtam tenni. Átváltottam forintra majd megadtam az erstés bankszámlaszámom és elutaltam vagyis utaltam volna mert még rá se nyomtam szinte a gombra már küldte is az emailt hogy "gyanús tranzakciót észlelt és ezért leállította az utalást" ellenőrízzem az appban és engedélyezzem újra vagy töröljem. No és itt a probléma hogy az appban semmilyen lehetőség nincs arra hogy töröljem vagy engedélyezzem újra. Tehát sem törölni nem lehet sem jóváhagyni újra. Pedig erre szólít fel az app. Most már sejtem hogy mi a különbség a wise meg a revo között A revo olyanra szólít fel amire nincs is gomb az appban, azért ez elég kezdetleges hiba...Tud vki erre megoldást ? Vagy várják még néhány hetet hogy visszadják az én pénzem ami elvettek vagy kezdjek el csetelni a robottal idétlen időkig ?
-
Fifi
őstag
"kiváltsak rendes bankszámlát velük. Pedig gondolom ők ezt szeretnék."
Igen biztos ezt szeretnék, de nekem ez meg sem fordul a fejemben, amíg gyűjtőszámlákkal bohóckodnak és a HUF utalások nincsenek AFR-ben.
#33169 Somatom: Ne tudd hány pénzügyi szolgáltatás van kishazánkban is "hál'istennek", ami egy tudatos ügyfél esetén a cégnek bukó.
[ Szerkesztve ]
-
Drenadar
veterán
és az picit sem furcsa hogy az összes revos ismerőse ugyanakkor ugyanígy járt?
persze nem tudjuk mi történt ott, és talán a chattől meg lehetne kérdezni hátha egy human utal/céloz akármi az okra...
de hányszor volt már hogy felháborodottan írt valaki hogy zárolták stb, azt végül "mindig" kiderült hogy nem ok nélkül volt... -
moma
őstag
válasz Drenadar #33174 üzenetére
szerintem is elég fucsa. de ettől még ha erősteni szeretné a bizalmat a revolut szeirntem nem így kellene eljárniuk. persze az egy lehetőség, hogy C64 nem azt mondja el ami történt. de ha ez így történt ahogy leírta az szerintem gáz. a wise topikban azt rta, hogy próbált chatelni de lepattintották:
"Kérdeztük. Dehogynem! 3 hétig cseteltem velük. Csak bullshit sallangdumákat ismételgettek és azt, hogy még ők, supportosok se tudják az okot, nem látnak bele a döntéshozók hatáskörébe. Meg nagyon sajnálják meg megértenek meg ne aggódjak a pénzem miatt, bla-bla-bla. Minden tiszta volt, rendeltetésszerű, egyszerűen érthetetlen! Igazolást sem kértek senkitől sem, hogy honnan a pénz vagy valami, csak elhajtottak, ennyi!"Amúgy C64 ha van valami sejtésed mindennek ellenére, hogy ők nem mondják meg mi vághatta ki náluk a biztostákot megoszthatnád, hogy tanuljunk belőle.
we all deserve a bit of luck.
-
ACE-
addikt
válasz Somatom #33175 üzenetére
Na de nehéz azt felfogni, hogy elemi üzleti érdeke hogy ne mondja meg hogy mi miatt szünteti meg? Ez kb. olyan mintha a piacon a NAV előző nap szólna az árusoknak hogy figyeljenek oda mert másnap ellenőrzés megy. Persze hogy nem találnának hibát. Ha elárulják mi alapján "szűrik" az ügyfeleiket, akkor onnantól már aszerint nem tudnák szűrni, mert a többi ügyfél odafigyelne rá.
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
Drenadar
veterán
válasz Somatom #33175 üzenetére
akkor menni kell az illetékes ország bankfelügyeletéhez, de nem hiszem hogy elmarasztalnák őket hogy nem mondják meg, hogy miért. Engem nem is érdekelne, hogy miért és bennem pl nem szűl ez kétségeket. főleg hogy nem tartok rajta nagy pénzt, ha egyszer csak én is kapnék ilyet akkor nah puff használnék mást.
-
-
Somatom
veterán
válasz Drenadar #33179 üzenetére
Nem akarok én semmilyen bankfelügyelethez sem menni. Csak úgy használni, hogy az mindkettőnknek jó legyen. De, ehhez tudnom kéne, hogy szerintük nekik mi a jó. Eddig azt gondoltam, hogy az, ha a leírt szabályaik szerint használom a szolgáltatást. De, ezek szerint az kevés.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
moma
őstag
válasz Drenadar #33179 üzenetére
Nyilván aki nem használja őt még ennyire sem érinti. De azért tök jó lenne, ha nyugodtan tarthatna ott nagyobb pénzeket is az ember, meg ennél is fontosabb, hogy biztosan számíthasson rá, hogy fogja tudni használni. Mert úgy nem az igazi, hogy kell, hogy az embernek legyen B terve. Egy normál bankál ilyenre nem szokott szükség lenni, hogy és mit csinálok ha küldöldön vagyok épp és hopp zárják az accountot.
we all deserve a bit of luck.
-
-
sifarr
senior tag
válasz Somatom #33181 üzenetére
De, ehhez tudnom kéne, hogy szerintük nekik mi a jó.
Az, hogy pénzt keressen a használatodon, lehetőleg minél többet.
A Revolut indulása óta masszívan veszteséges. Az összes havidíjmentes felhasználón bukik. Még a kártyás vásárlásokon is. Feltöltik a pénzt a Revolutra kártyáról ingyen, itt fizet. Elköltik a forintot forintos vásárlással, ezen pedig kevesebb a jutalék, mint amit az előbb kifizetett. Ingyenes utalások, ő meg fizeti a banki költségeket.
Bankká alakul a Revolut. (Kisgömböc mindent akar). Újabb költségnövekedés. A betétvédelemért fizetni kell (látraszóló után is). Betétet kezd gyűjteni, növekszik a forrásköltség. Hitelezni kezd, megjelenik a hitelveszteség költsége. Stb.
A jelek azt mutatják, a befektetők megelégelték a veszteséget. Igény, hogy nyereséges legyen, és a korábban elégetett pénz is megtérüljön.
Ehhez bevételnövekedés kell és párhuzamosan veszteségcsökkentés.
A veszteségcsökkentés egyik útja, hogy leépítik azon ügyfeleket, akiken régóta, tartósan nem keresett semmit, de veszteséget viszont termeltek. A több éve már meglevő ügyfelekkel kezdik.
Próbálnak mindenkit havidíjas előfizetés felé terelni.
A beetetés időszakának úgy tűnik vége. Nem érték 16 millió ügyfél, ha azok közül 8 millióan veszteséget termelnek. Lesz az a 16 még 10 is!
Tehát profiltisztítás kezdődött a ügyfelekre nézve.
A felmondást pedig nem kell indokolni. Jogilag egyenrangú felekről van szó. Az ügyfélnek sem kell indokolni a felmondást, a szolgáltatónak sem. Vagy mindkettő mondhatja az érdeklődő kérdésre, hogy az indok ennyi: csak. -
Oliverda
félisten
válasz Somatom #33159 üzenetére
Épp ezért nem akkor probléma, mint ahogy egyesek
gondolják. Ennek ellenére betétbiztosítás mellett nyugodtabban alhat az ügyfél, bankként pedig a Revolut használhatja a pénzed, egyszóval bankként mindenkinek jobb valahol."Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
sifarr
senior tag
válasz UberMutant #33186 üzenetére
a gondolatmenteddel 1 a probléma, hogy egy baráti társaságot egyszerre dobtak ki.
pont ők, és pont egyszerre kerültek volna be a nem éri meg szűrőjükbe?
Ebben neked igazad van, a kérdéseid jogosak.
Viszont az a kérdés is jogos, ha a baráti társaság akár az egymás közötti használattal vagy egyéb módon szabálytalan használó volt, akkor ezt miért nem lehetett megmondani?
A veszteségtermelő használók aránya 20-25 %-nál tartósan nem lehet magasabb, mert a veszteséget a többire kell ráterhelni. Ha magas a veszteségesek aránya, akkor a többiek felé a szolgáltatások nagyon megdrágulnak.
Ha elindult egy ügyfél-profiltisztítás, akkor viszont azt nagyon "finoman" kell lebonyolítani. Nem lehet megmondani az ügyfélnek, hogy te veszteséges vagy, ezért mondok fel. Ez negatív reklám lenne. Marad a ködösítés.
Az pedig, hogy miért pont ők? Ha elindult a leépítés, akkor az ütemesen, lassan, de azért százezres tételekben fog történni. Hogy milyen elemzést végez a leválogató algoritmus, azt nem tudjuk. Lehet, hogy ők véletlenül, a hasonló veszteséget termelő használati szokásuk miatt kerültek bele.
Az biztos, hogy a bankká alakulással az extenzív ügyfélszerzési szakasznak vége. Egy bank pedig tartósan nem lehet veszteséges. -
Somatom
veterán
válasz sifarr #33184 üzenetére
Mi a helyzet a váltásokkal? Minden hónapban feltolok cirka 1000 Eurót, amit átváltok és elköltök, illetve átutalom a Forintos számlámra. Így jó vagyok nekik? Megjegyzem, ha bíznék bennük, akkor nem utalnám tovább a Forintot, illetve az Eurót sem máshova érkeztetném.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
erh75
tag
Standard csomag esetén, rendelt mostanában valaki junior kártyát ? Kitöltök minden adatot de a folytatás valamiért nem lesz aktív.
-
vmarci21
tag
válasz Somatom #33169 üzenetére
Startupok általános jellemzője, hogy az üzleti terv a kezdeti években változik. Akár többször is. Az lenne a meglepőbb, ha mindenre felkészültek volna, és már a 2015-as üzleti tervben szerepelne akár említés szintjén pl. a Revolut Junior, vagy a crypto, vagy bármi más, amelyik irányba elmozdultak a kezdeti "jó átváltós utazós kártya" tervről (vagy terv mellett)..
>> into.hu - https://into.hu <<:::>> Webfejlesztés: https://intomedia.hu <<
-
sifarr
senior tag
válasz Somatom #33191 üzenetére
Mondják azt, hogy ez, így nem éri meg nekik, viszont ebben és ebben a konstrukcióban mehetne tovább.
A bankok is igyekeznek "leépíteni" a veszteséges ügyfélállományt, de jellemzően nem felmondással. Emelik a díjakat, amíg minimum nullszaldóssá nem válik az ügyfélkör.
Ügyfélszerzési célból a bankoknál is elmegy az átmeneti veszteség, de ők másképp csinálják. Adnak díjmentes csomagot x időre, vagy adnak egyszeri visszatérítést.
A Revolut nullás csomagot adott határozatlan időre (igaz, mennyiségi korláttal az átváltásnál). Ha ezen a csomagon túl sok veszteség keletkezik és ezt már nem tudja máshonnan finanszírozni, akkor vagy csökkenti a használók körét, vagy fizetőssé teszi a csomagot.
Lehet, hogy neked beleférne, hogy kapsz egy értesítést, hogy vagy díjköteles csomagra váltasz, vagy felmondanak. De a hasonló helyzetben levők elsöprő többsége felháborodna.
A legtöbb revolutos az ingyenesség miatt lett ügyfél. Magyarországon biztos.
Azt nem tudom (írtam is, hogy "ha"), hogy biztos elindult a leépítés. Egyáltalán nem biztos, te te is kapsz felmondást. Annyit írtam, a veszteség leépítésének a módja: veszteségcsökkentés és/vagy nyereségnövelés. -
Somatom
veterán
válasz sifarr #33195 üzenetére
Mi a jobb? Egyből kirúgni a veszteséges ügyfelet, vagy előtte felajánlani neki egy nyereséges konstrukciót? Ha nemet mond, azzal a Revolut nincs hátrébb, hiszen amúgy is kirúgná. Viszont, ha belemegy, akkor nem kéne kirúgni és hasznot termelne.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
qqzs
őstag
válasz Drenadar #33171 üzenetére
Koszi a valaszt
Beleptem es nem latok activity historyt vagy azt se latom mikor jottek letre a kartyak. Van egy stanfard kartyam egy virtualis egy virtualis disposable es egy single use disposable.
En nem rendeltem/generaltam kartya semilyet megi jott az email. Csak furaEladó: GTS450
-
UberMutant
őstag
abból indultok ki, hogy a cégnek okozott veszteség miatt rakták ki őket, de ez nem valószínű, mert akkor nem csak sporadikusan fordulna ez elő, és sokkal több magyart raknának ki.
(hány ilyen eset volt ? 1-2? hányan használjuk?)pl én is okoztam már nekik bazi veszteséget a 8 jegyű utalásaimmal, és mégsem raktak ki.
én sokkal valószínűbbnek gondolom, hogy a titkos pénzmosás ellenes algoritmusok talált valamit. amit nyilván nem fognak elmondani, hogy ne lehessen kikerülni és még csak nem is utalnak rá, hogy ne legyen támpont.
[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
válasz Somatom #33196 üzenetére
Mi a jobb? ...
Ebben a levezetésben csak elméletileg van igazad.
Azért nem jó a Revolutnak amit írsz, mert egy ilyen ajánlat/ultimátum híre azonnal elterjed, és negatív reklámértéke van.
1. Nem biztos, hogy minden havidíjmentes ügyfél ráfizetéses. Ha eddig igénybe vett pl. befektetési szolgáltatást, akkor már lehet nyereséges is.
2. Ha a "váltasz vagy mész" ajánlatok híre elterjed, akkor azok a díjmentesek is elmehetnek akár, akik egyébként nyereségesek.
3. A korábbi számlahasználat elemzése hozhat olyan eredményt, hogy az ügyfélen eddig nem kerestünk, de valószínű élni fog a belépő új szolgáltatásokkal (betét, hitel, stb.), amelyeken viszont holnap nyerni fogunk.
4. A havidíjmentes csomagot valószínűleg meg akarja tartani újabb ügyfelek szerzése céljából.
Újra mondom: azt nem tudom, hogy elindult-e leépítés, de a veszteségcsökkentésének ez az egyik módja. De ha elindult, akkor ezt nem lehet publikálni.
Te pedig használd úgy, ahogy eddig. Nem kell parázni. Ráérsz akkor megoldást keresni, ha véletlenül kapsz egy felmondó értesítést.
Viszont az egészről szerintem már túl sokat beszéltünk. Ki fog derülni, hogy milyen stratégiára vált a Revolut a nyereségesség érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Apple notebookok
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Sorozatok
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Külpolitika
- alza vélemények - tapasztalatok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- AMD FX
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest