- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
PROHARDVER!
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
Blackmate
senior tag
válasz focvis #27919 üzenetére
Én is Budapest Banknál vagyok és csacsogtam is tegnap az ügyfélszolgálattal. Elmondta, hogy január 28.-ától jobban figyelik a tranzakciókat
Számomra ez azt jelenti, hogy a február 10.-re beharangozott "erős ügyfélhitelesítést" már bevezették.
Egyébként én is épp Revolutot-ra akartam feltölteni és persze nem ment. Megkaptam a szokásos SMS kódot, de azt már nem fogadta el, mondván: "Sorry, 3D-Secure is not supported"
Ezzel annyi a gondom, hogy hiába készítettem "4 számjegyű internetes vásárlási jelszó"-t és telepítettem a BB appot, ahol pedig beállítottam, hogy push üzenetként hagyjam jóvá a tranzakciókat - egyik sem megy.
Remélem lesz valami megoldás erre...
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut