- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Dell asztali gépek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ami pénzt költött az adott fejlesztő konzolon effektekre, optimalizálásra, spéci trükkökre, stb., azt ezzel hozhatja PC-re. Nem mindet persze, mert a konzol még ennél is többet megenged, de a leginkább elterjedt funkciókat elérhetővé tették. Értsd azokat a funkciókat, amelyeket szinte mindenki használ konzolon.
Akik ezeket használják konzolon, azok az eredeti kód felhasználásával szimplán áthozhatják azt a sebességelőnyt, amit konzolon képesek biztosítani, és esetlegesen azokat az effekteket, amelyeket konzolra megírnak, de PC-re már nem tudják portolni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen. A port önmagában mindenképpen megvan PC-re, ha az adott eljárás nem támogatott, akkor keresnek alternatív megoldásokat, de pont az a baj, hogy ezeknek az alternatív irányoknak az optimalizálására már nem marad pénz. Szóval sokkal célszerűbb a konzolra költött optimalizálást áthozni, csak eddig nem tudták megtenni, mert túl sok dolog hiányzott az API-kból. Most már meg tudják tenni. Kvázi azokból a dollárszázezrekből, amit betolnak konzolba a PC is direkten képes lesz profitálni. Lehet hogy nem a konzolos gyorsulás 100%-át, de annak a jó 70-90%-át mindenképp, ami már jobb a mostani 0%-hoz képest.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
DirectX 11 és 12 esetében ez teljes egészében csak AMD GCN-en működik.
A Vulkan API-val a SPIR-V már eleve tartalmazza a readFirstInvocationARB-t, a ballotARB-t és a gl_SubGroupInvocationARB-t, csak nincs még olyan GLSL specifikáció, ami ezeket kihasználhatóvá teszi. De elvben a SPIR-V szabványossága miatt az a shader, amit az AMD-re lefordítottak és a fenti három funkciót használja futtatható Intel és NV hardveren is. A többi funkció viszont itt is csak AMD GCN-en működik.
Annyi adalék, hogy az NV a GDC-n mondta, hogy egy ballot shader kiterjesztést elérhetővé akarnak tenni DX12-re még idén, amihez ugyan nem lesz jó a konzolos shader, de a funkció legalább meglesz.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Trollok komolyan
- Főzőcskés topic
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Autós topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- További aktív témák...