Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • -sanci-

    csendes tag

    Mindenkinek egyszerre válaszolva:
    A Smartshoptól vettem május elején 1 hét múlva visszavittem, mert gáz volt az akku kezelés/illetve befagyott ilyenkor az eszköz. Nem derült ki számomra, hogy szoftveres vagy harvderes a probléma, más tipusú xiaomiál bizonyos miui verziónál mások is panaszkodtak hasonló fagyásra, miután utána olvastam) Csináltam 2 screenshootot, elmentettem a galériába, s leadtam a szervízbe. Már akkor megbeszéltük, hogy újat szeretnék, nem kérném a javítást. Nem kötekedtek, 1 hét múlva megvolt az új bontatlan készülék. Szóval rendesek voltak, gari újra ketyeg.
    Egyébként megemlítették, hogy nem nagyon volt még náluk szervízre leadott Xiaomi, pedig viszik mint a cukrot.
    Az asszony már a tokon pörög, kikészít vele :))

Új hozzászólás Aktív témák