- Milyen TV-t vegyek?
- Apple notebookok
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Notebook / laptop alkatrészek cseréje (processzor, RAM, HDD)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Projektor topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Samsung LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Októberben jön a Starship Troopers: Extermination teljes változata
gp A végső kiadás PC mellett már PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re is elérhető lesz.
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo.x
csendes tag
válasz dermot109 #408 üzenetére
Ez azt jelenti hogy már nincs meg vagy azt hogy a szerviz ugy gondolja hogy jobb helye van nála ne hogy el tud rontani. Bocsi csak poénkodok a más problémáján Azon gondolkoztam hogy megnézem ezt a hangszóró problémát magam mert gondolom hogy szerelési problémája van mivel magam is műszaki ember volnék és ismerem valamennyire az ilyen gyártási folyamatokat ,olyan helyen dolgozom ahol TV-ket gyártanak nagyon nagy tételben és és háááát ... ott is emberek rakják össze...és ők is hibáznak.Ha szétszedem akkor ugye a gari bukta ja meg ez nem csavaros hanem összepattintós és ezt nem arra találták ki hogy szétszedjék többször is.Még gondolkozom rajta,elöbb beszélek a WayteQ sevice munkatársával holnap.
-
peterk
senior tag
válasz dermot109 #408 üzenetére
Ez a magyarázat kb. amióta bármilyen hardverrel kapcsolatban - legyen az telefon, tv, tablet, pc, bármi - fórumokra járok, mindig elhangzik. De mivel ez nem egy gyártói fórum, aligha lehet így. Ide nem azok írogatnak, akiknek problémájuk van, hanem egyszerűen azok akik ide járnak. Köztük olyanok is akiknek gondjuk van és olyanok is akiknek nincs.
Nekem nincs ilyen készülékem - bár eredetileg ilyent terveztem venni, csak késett -, így a készülékről természetesen nincs véleményem, viszont olvasom a topicot, mert érdekes módon a környezetemben mindenkire most jött rá, hogy tablatet akar venni. És persze hozzám jönnek tanácsért (informatikus vagyok), én meg szeretnék normális választ adni. Arról nem is beszélve, hogy nekem is van egy tabletem, és érdekel, hogy esetleg ami problémákat én tapasztalok az enyémmel, az más tableteknél is jelentkezik-e, és ha netán igen, akkor van-e rá megoldás (amit át lehetne venni).
Szóval "kívülálló" vagyok, és egyet elmondhatok: Az nem, hogy nem könnyíti, de inkább nagyon megnehezíti az információhoz jutást, ha a tartalommal bíró postokat úgy kell kivadászni azok közül a postok közül amelyikben 1-2 ember "de nem, de igen, de nem nem, de igen igen" vitát folytat.
Aki hisz a parajelenségekben, emelje fel a kezem!
-
peterk
senior tag
válasz dermot109 #411 üzenetére
Persze, hogy nem az a 10 ember. De arról aki nem ír ide, nem feltételezhetünk semmit. Sem azt, hogy elégedett, sem azt, hogy nem. Erről max. a wayteq szervíznek ill. customer supportnak lehetnek érdemi infói - amit aligha fognak megosztani velünk.
Egyébként a mondandóm lényege az lett volna, hogy, ha azt nem tekinted felmagasztalásnak amikor te leírod, hogy elégedett vagy vele, akkor miért is lenne "lehúzás", ha más viszont esetleg nem? Illetve vice versa. Vélemény vs vélemény.
(Elnézést, a témát befejeztem. Csak azért hoztam fel, mert "kívülállóként" kezdett olyan érzésem lenni, hogy a topicban több a vita a "jó vagy nem jó" kérdésről, mint a problémafelvetés/megoldás. Engem meg ez utóbbi érdekel. )
Aki hisz a parajelenségekben, emelje fel a kezem!
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el téma összefoglalót!
A warez minden formában tiltott!
Alkalmazást keresel ? Kérdéseddel fáradj át ide:[link]
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen