- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ZIDOO médialejátszók
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
plömplöm
őstag
hogy néz ki egy ilyen dodgem nav-"üzemanyag" elszámolása? olyasmi érdekel, hogy munkábajárás, céges felhasználás.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
a technológiából ciklusszám adódik, nem összhasználati idő. van persze az akkunak öregedése is, de ha egy adott akkut minden munkanap 20%-ra lemerítesz és éjszaka 100%-ra otthon szépen nyugodtan feltöltesz, akkor a várható mondjuk 1000 ciklust el fogod érni öt év alatt, akkor lesz a kapacitása mondjuk az eredeti 80%-a. ekkor már nem 20%-ra fogod az adott napon lemeríteni, hanem közel 0%-ra, ezért még fontosabb lesz, hogy gyorstöltőt használj, mert nap közben is töltened kell majd, ezzel így el leszel még egy-két évet. ekkor kell találj mondjuk egy magyart, aki megveszi és elviszi tőled németországból az autót . ő majd még elgurulgat vele néhány évig, aztán kell találjon egy ukránt, aki megveszi és elviszi tőle az autót .
lásd modern tdi: meg kell venni vadiújan, az első két-három év olcsó és probléma-mentes, aztán kell valaki keletebbről, akinek nem lesz annyira olcsó és probléma-mentes, de sebaj.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
én speziel a valós világomban egyelőre, legalábbis magamnak nem látom a villanyautózást, a tavaly nyáron vett autóm 3év/100km garanciáját kb egyszerre fogom elhasználni, 34ezer km-nél járok
és, ontopik: meg vagyunk mentve
Samsung SDI expects up to 4,600 charging cycles at 25ºC to End-Of-Life (EOL), which in the case of batteries is the point when capacity decreases to 80% (battery still can be used, but is generally not desirable in cars any longer).
Since the BMW i3 (33 kWh) is rated at 114 miles (183 km), 4,600 cycles would be more than 524,000 miles (more than 843,000 km)és ez már két évvel ezelőtti info, nem is értem. hagyni kell a marketingesekre mindent és kész
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
nyertél
ráadásul céges elszámolós a felhasználás nagy része, a kérdésemre még nem kaptam választde még a feleségem is többet megy az ő autójával többé-kevésbbé teljesen váratlanul, mint amennyit a topikban tárgyalt gyösz tud egy szuszra, szóval harmadik autónak lehetne választanom, de akár "csak" 7milláért, hát...
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
válasz stickermajom #805 üzenetére
azt hát, mert amúgy a listaára 10.9milla
jaés a sokak által default-nak írt "Automata klímaberendezés előfűtés-hűtés funkcióval" minimum zen felszereltséget kér és +50ezerhuf, így 11.6 milla. persze ahol van rá 10.9, ott lesz 11.6 is
jaés2 érdemes megnézni az "OTTHONI TÖLTÉSI LEHETőSÉGEK" árakat is
jaés3 TÖLTÉSI IDő [0 - 100%] 3,7 kW töltőberendezés (egyfázisú, 16 A) 16 óra 10 perc
[ Szerkesztve ]
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
leírta-e már valaki azt, hogy ha pld ezt az autót nézzük, amit most 4.7milláért árulnak, és 7 éves, akkor sacc/kb évi egy millát értékvesztett? 70ezer km, csak az értékvesztés 100huf/km? rosszul számolok?
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
miért egy dízelre számoljam ki? 2008-ban vettem egy autót 3ésél milláért, tavaly, amikor kiütötték alólam, akkor 1.2millát fizetett az ellenfél biztosítója, ez, várj csak, 11 év alatt 2.3 milla értékvesztés? és mentem vele kb 230ezer km-t. a 11 év komplett huf/km lett kb 50huf, értékvesztéssel, tankolással, mindennel. jaés tudott olyat, hogy egy tankkal bp-murter
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
űbereljem? sztem a poharad, bár lehet belőle közlekedőedényt csinálni, de krva kényelmetlen lenne egy a-ból b-be eljutáshoz
de segítek: ha találsz pld a hahu-n egy 2013-as pld suberbet, amiben 70ezer km van, akkor add a linket. ha valamiben ennyi idő alatt kétszer ennyi a km, ami valószínűsíthető, akkor az értékvesztése perkm a fele lesz. ne ragadj le a perév számon, gondolj bele, hogy üzemeltetési költség lenne a szám, amit keresünk, és ezt leginkább megtett km alapján lehet számolgatni.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
kerestem már, nem találtam. ha találtam volna, linkeltem volna.
azóta születtek újabb hozzászólások, már látom, hogy túlságosan földhözragadt vagyok én ehhez, nem való nekem más, mint az excelem, amiben vezetem a valós költségeimet, az "ingyenes" tankolást egyelőre meghagyom azoknak, akiknek ilyen racionalitási problémái nincsenek. jaés megkérdezem majd a fiaimat, hogy mekkora törést okozott az életükben, hogy nem volt előreklimatizálva az autó, amibe oly' sokszor voltak kénytelenek beülni szegények
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
és ezt várta oly' sok mindenki?
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
hát, nemtom, oké, az oviig 200méterre elmegy így ülni, de 8számjegyű összegért már bőven lehet kapni olyan gékkocsit, amiben nem a "majom a köszörűkövön" az effekt. az egész, hogy egy passathoz hasonlítgatják, gyáhe...
"Egy Passat kombihoz mérve alig kisebb", hát, a zöld pedig sokkal kékebb, mint a fekete, végülis
[ Szerkesztve ]
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
nem magamra gondoltam, aki vezeti az autót, mert ahogy én ülök, nem ül úgy senki más , hanem pld az "anyós"ra, meg akik hátul ülnek. magasan van a talpuk, mert mégiscsak az autó aljában van a soksok akku, pedig volt egy olyan elképzelés, hogy ha nem egy nemilyennek tervezett dobozban kell megoldani, hanem lesz egy erre szabott doboz, akkor majd nem így lesz.aztán így lett, legalábbis a hátul ülő talpa és a zautó alja között rettenetes a távolság. vagy szíriába tervezték az autót, és az ott páncél...
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
sztem egy kamionban az talp alja és az ülőlap távolsága/magassága "picit" más dimenzió . ugye direkt nem érted, amit írok, ugye?
de mégy egyszer: ahová ezt az egérkamiont tervezték, azaz hogy 2-3száz km múlva ígyisúgyis meg fogsz állni , és akkor meg már ki is szállhatsz. 2-3 órát meg az ember kibír bárhogy. értemén.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
"nincs összefüggés"?
értem. ezesetben elengedem, esetleg még ezt idézem a tc cikkből: "hiába alacsony a kocsi hasa, nagyon magasra kell belépni"aztán pld "középkategóriás limuzinokat megszégyenítő 2,76 méteres tengelytáv", hurrá, de ennél bőven nagyobb tengelytáv és ebből adódóan belső tér kevesebb, mint feleennyiért is van, ezt valahogy nem sikerült megemlíteni. az egész cikk kb arról szól, hogy ami szar, azt elfogadjuk, mert másban is láttunk már ilyen szart, ami meg esetleg új, annak kurvára örülünk. és a fék, ahogy már említették, így ebben a formában, ha tényleg ilyen, egy nagyon rossz vicc. és, hamár tesz: a hátsó ablakokat pld mennyire lehet leengedni, elférnek az ajtóban teljesen? az első biztonsági övek magassága nem állítható? nemrég ezért karóba húztak még autókat. hátul dobfék? úúúristen, mindmeghalunk (lásd korábbi tc cikkek, személy szerint nekem nincs vele bajom).
offba teszem inkább, a topic nem erről szól
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
de bzmg, egy x5-nek az alja is magasan van (hasmagasság). meg egy kamionnak is, az ég áldjon meg. ehhez (ezekhez) meg mész odafele, látod, ahogy mész, lent van az alja, 'sztán még fel kell rá szállni, mint egy vonatra (túloztam). az ilyen dodgem teteje meg nem lehet annyival feljebb, mint amennyit az akkuk elvesznek odalent, ezért csalnak az üléssel, jobban lejt hátrafelé, mert így marad fejmagasság. ehh.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
ez a figura ebben a videóban akár én is lehetnék, ilyen magas és ilyen pálcika vagyok én is . és/de lehetnék 80-90(-100)kg is, akkor pláne megnézném, mi marad ebből a passat-light lábtérből . további kérdés az isofix helyek számossága, hamár anyunak veszünk ovibahordós autót, erre még nem találtam infót, a kérdés egyébként már felmerült másban is. a témaindító i3-ban van hátul asszem két isofix.
szerk2: praktikus : "In my garage and most car parks, there wasn't always room to open both doors at once. In the end, I found I had to sit my daughter on the front passenger seat while I moved the car out of a parking space, then stop the car and both get out, open both doors and put her in her child seat."
[ Szerkesztve ]
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
nem hibaként írta ő sem, csak mint tényt, hogy őrültmenő az a fajta ajtónyitogatás, de vannak benne kihívások. nagybevásárlóhelyeken sem feltétlenül vannak "családos" parkolóhelyek. igen, persze, le lehet parkolni a parkoló hátsó részeiben is
abba nem vicces egyébként belegondolni, hogy átmenetileg beteszed a manót a jobbegybe, amíg kigurulsz, hogy hátra tudd tenni, és eközben valami másik valaki eltalálja az autódat akár csak 25-tel, manó pedig röppályára áll odabent...nekem sem volt gondom a hátranézős gyereküléssel, a laguna sem kicsi szerkezet, abban valóban volt lábtér (is)
[ Szerkesztve ]
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
kinek lenne ez jó? mert neki nem, sőt, sztem ült ő már olyanban. sokkal inkább lássuk azt be, hogy a fizikát nem lehet csak úgy elvarázsolni. ami dodgem, az dodgem, és nincs is ezzel baj, ha sikerül elfogadni, hogy ami dodgem, az dodgem . pld az asszony jelenlegi autója, ami egy thalia, rekordméretű csomagtartóval rendelkezik ugyebár, mégsem mondta az autóra senki soha, hogy ez egy kombi omega-"like" . a jelenlegi autóm tengelytávja 281cm, ami, lássuk be, nem kevés, mégsem mondom rá, hogy ez egy granturizmo. kezeljük helyén a dolgokat.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
tehát pld egy ilyen? és egy ilyen lenne zsírújonnan 6milla, az kb a fele, ugye? most elegánsan tekintsünk el a mostani 5milliós akciós ártól... az 5-6milliós különbségből hány km-nyi tankolás jön ki?
nem, ne kérdezd meg, bele sem merek gondolni, hogy a feleségem mit lenne képes művelni egy ilyen egyliteres feltöltött motorkával télen, nyáron . de ha majdnem kompletten lenullázza, eladom féláron és félidőben veszek megint egy másik ugyanilyet zsírújonnan, akkor sem költöttem el annyit autóra összesen. szóval, érted, hát...
az, hogy "elég" tágas, pedig "elég" relatív. anyunak ovizni hajrá, családi autónak pedig ugyan használják sokan, megértem, én bkv-n nőttem fel, ahhoz képest ez a méret és kényelem maga a megtestesült csoda, de amin én és még páran összehúztuk a szemöldökünket, az az "egy biztos: nekünk már nem lesz belsőégésű motorral hajtott autónk többé" kijelentés, ami, hát kicsit olyan Csokis, ha érted, nagyon kemény, de... . van tapasztalatom hybrid highlanderrel, na az tudott teljesen villanyos és családi is lenni, még ha nem is ilyen mennyire jutott tisztán villannyal.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
válasz dabadab #1123 üzenetére
vicces, direkt úgy kerestem, hogy 2020-as legyen, erre kiderül, hogy ez valójában egy roncsautó, egy matuzsálem, 2020 júniusi őskövület, és ezért ilyen kacagtatóan olcsó , a fapadok fapadja, nincs benne balhere és jobbfülcimpa légzsák sem.
részemről túltárgyalva. valójában mindenki azt csinál a pénzével, amit akar, arra égeti el, amihez kedve van. ahogy írtam már, én maradok az excelemnél
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!