Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dabadab

    titán

    válasz arty #122 üzenetére

    Megmagyarázom, te kis butus, mert látom, hogy nem érted:
    Az a 7,5 milliárd ember kamu. Ismersz te ennyi embert? Nem, persze, hogy nem. Mit gondolsz, miért nem? Mert nincs ennyi! Az egész Indiában él összesen háromezer ember, de őket Mumbaiban másfél utcában zsúfolták össze, hogy úgy nézzen ki, mintha Indiában sok élnének.
    Azt meg talán mondanom se kell, hogy a kínaiak miért néznek ki egyformának: mert összesen kétszázan vannak, csak mindig máshogy fényképezik őket, persze, hogy ismerősek lesznek egy idő után!
    Ez a háttérhatalom gonosz trükkje, így akarják eltitkolni, hogy a föld nem gömbölyű, hanem lapos!

    DRM is theft

  • bambano

    titán

    válasz arty #165 üzenetére

    attól nem fogsz éhenhalni, hogy senki nem akar szántani-vetni.
    a poszt pont arról szól, hogy lesz-e esélyed szántani-vetni a robotokkal szemben.
    a szántás-vetés azért is jó kérdés, mert ott már évek óta lehetne tisztán robotizáltan dolgozni. pont úgy megy a meló, mint az önvezető autók manapság: dolgozik a gép magától, de dekkol benne egy bakter, aki "figyel" rá, hogyha gond van, beavatkozzon. ez a közeli jövő a földeken.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • Baltazár123

    senior tag

    válasz arty #165 üzenetére

    12x700 mrd ugyebár, mert minden hónapban járna, számold újra :)

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz arty #161 üzenetére

    Voltak, de nem azért nem tudtak elvégezni bizonyos feladatokat, mert nem volt elég nagy az IQ-juk. Nem beszélve arról, hogy soknak cserébe kiemelkedő kézügyessége, rajzkészsége volt, vagy más területen voltak tehetségesek. A magas IQ nem minden.

    Műszaki területen dolgoztam, dolgozok, de sokat nem értem még azzal, hogy anno egyenleteket oldottam meg. Időnként jól jön némi alap geometria, vagy pitagorasz tétel, esetleg egyismeretlenes egyenlet, de évek telnek el mire szembe jön velem egy-egy megoldandó kétismeretlenes egyenlet, pedig az a matematikának nem túl magas szintje. Ergo megtanultam rengeteg dolgot, de az életben a munkám során az iskolában tanultak 90%-át nem használtam, nem használom. Ez minden csak nem hatékony.

    Hihetetlen alacsony a képzés hatékonysága, mert felesleges dolgokat tanítanak az idő nagy részében és - pl. idegen nyelv oktatás esetén - gyakran rossz módszertannal. Ezért van az, hogy egy középfokú nyelvvizsga sikeres letétele még nem jelent semmit.

    Persze könnyebb azt mondani, hogy egyszerűen túl hülyék az emberek és nem lehet őket képezni.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

  • Aprósólyom

    addikt

    válasz arty #230 üzenetére

    Szerintem helytelen, hogy más tudást használtok.
    A gyerekek tanulásifolyamatában a különböző gondolkodásmód a helyes és legfeljebb ebből fakad a tudáskülönbség az érdeklődés mellett. (Könyvajánló: Így tanulnak ők. ISBN: 9630392054)
    A tudás egyrészről azért fog eltérés mutatni, mert ugyanazzal a magyarázattal, amit a tanár használ, nem biztos, hogy megérti a második, a harmadik gyerek is ugyanúgy, mint az első. Viszont egy másfajta magyarázattal megértené, és akkor meg is jegyezné... (A tanuláshoz a megértés elkerülhetetlen.)
    Egyszerűen különbözőképpen vagyunk bekötve, másfajta logika mentén gondolkozunk.
    Ha ezt a társadalmi berendezkedés nem veszi figyelembe, akkor szerintem elvész a balansz... Ezt pedig nem lenne szabad anyagi hasznosság mércéjével leírni, hogy "ők" nem termelnek annyit, mint "mások" tudásuk szerint. Viszont ez van, és ezért keres szarul egy mentős és keres jól egy majdhogynem androidként dolgozó "tesztmérnök", vagy manapság egy kezdő IT-s for example.

    [ Szerkesztve ]

    Jevons paradox

  • Teréz Atya

    senior tag

    válasz arty #241 üzenetére

    Nem egy csajszi volt, akit úgy rugdostam át a programozás vizsgán. Amennyi időt belefektettem a korrepetációjukba, ejj!
    Vagy az infóhoz kapcsolódó matek! A hatalmas mumus, sokan már úgy jártak hozzám, mintha haza mennének. De legalább nem kopott fel az állam. :)

    A lényeg, hogy azzal szembesültem, hogy nagyon sok középsuliban a béka segge alatt van a matek és infóoktatás. Amikor meg valahogy bejutnak az egyetemre meg néznek ki a fejükből, hogy most mi van, mert nincs mire alapozni. Ekkor jöttem a képbe én, és egyetemistaként különórát tartottam. A vicc az, hogy mire szakmai gyakorlatra került a sor, már megvolt a kellő tapasztalatom. Aztán diploma után nem infó-matek tanár lettem, hanem IT-s. Hogy miért? A válasz egyszerű: $$$

    Az első évben a versenyszektorban többet kerestem mint a volt középsulis osztályfőnököm, akinek több mint 20+ év tanárkodás van a háta mögött, meg mindenféle szakkört visz. Viszont mellette maszekban Office-t tanít, és bevallása szerint ebből él, a tanárkodás neki a hobby.

    Ne tudjátok meg, hogy a pénz miatt mennyi jó tanárnak való most nem tanít!

    A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza

  • waithEard

    őstag

    válasz arty #247 üzenetére

    El tudok képzelni olyan speciális eseteket, ahol lehetne gépeket alkalmazni. De egy komplett lakásfelújítás esetén kizártnak tartom, hogy gazdaságosan kivitelezhető legyen. Túl komplex a munka, túl kicsi a hely, stb. A jelenlegi technológia teljesen alkalmatlan erre. 100 év? Szerintem keveset is mondtam. :N

    "The cold feel of my skin. I try to lose but always win." - M.D.B. - The Fever Sea (RégiHApró: 68 piros \ 0 fekete)

Új hozzászólás Aktív témák