Hirdetés
-
Ősszel jönnek a Toshiba új, vállalati szegmensbe szánt merevlemezei
ph A kritikus üzleti applikációkhoz gyártott, CMR-es adattárak kétféle interfésszel vásárolhatók majd meg, és 10 TB-ig fedik le az igényeket.
-
Stellar Blade - Túl az 1 millión
gp Külön érdekesség, hogy a Metacritic oldalán a felhasználók ennek a PS5-ös játéknak adták a legjobb pontokat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
#54625216
törölt tag
válasz laposonly11 #147 üzenetére
Az egész vita azzal kezdődött, hogy volt egy teljesen megalapozatlan kijelentésed, mely szerint a játékok sikeressége és az azokat futtató hardver grafikai specifikációi között valamiféle összefüggés lenne.
Arra hoztunk fel példákat, hogy ez egyszerűen nem igaz.
Erre a felsorolt példák relevanciáját további bizonyítatlan állításokkal próbálod (sikertelenül) megkérdőjelezni, vagy szimplán szubjektív alapon, hogy neked az a konkrét játék nem tetszik.
Közben magát az eredeti állításodat továbbra sem támasztottad alá bármilyen komolyan vehető érveléssel.Ha pl. szerinted a wikipédia listája nem hiteles, akkor linkelj másik listát, bizonyítst be, hogy az a lista pontosabb képet fest a felsorolt játékok sikerességéről, majd bizonyítsd be, hogy a lista alapján a játékokat futtató hardver grafikai specifikációi és a játék sikeressége között bármiféle statisztikailag értelmezhető összefüggés áll fenn.
Ami az általad linkelt statisztikát illeti, korábban ezt írtad:
"A Lengyelek nem veszik meg a Witchert, mert kelet - európai fizetésből nem telik"Ehhez képest az általad linkelt oldalról idézem:
"Poland's software market size is nearly $675 million, more than many countries in Western Europe, including Europe's 7th largest games market - Sweden (which has a market size of nearly $670 million).
All of Eastern Europe has a higher growth rate than Western Europe - 7% growth, versus Western Europe's 4%."A konzolok aránya a kelet-európai játékpiacon a kérdés szempontjából irreleváns, mivel az általad elmített Witcher PC-re is megjelent, és a Lengyeleknek valahonnan csak volt 675 millió dollárjuk játékra, a kérdés már csak az, hogy ha szerinted a Mario eladásokat a Japánok csak a nemzeti büszkeség miatt tolták meg, akkor a nemzeti büszkeség hiányával nehezen vádolható Lengyelek miért nem költöttek abból a 675 millió dollárból többet a Witcherre? Ha az ágrólszakadt Lengyelek csak a megjelenést követően jóval később, Epic Store sales-en, 14 dolláros áron, az általuk játékra költött összeg negyedén Witcher-t vettek volna, már akkor is az első 10-ben lehetne.
Mindez persze nem arról szól, hogy a Witcher ne lenne jó játék, hanem arról, hogy a játékeladások több tényezőn múlnak és ebben a nemzeti büszkeségnek - állításoddal ellentétben - semmilyen statisztikailag kimutatható szerepe nincs.
Így viszont továbbra is marad a kérdés: hogy lehet, hogy a világon a legtöbbet eladott játékok listáját torony magasan vezetik a grafikai spec-ekben határozottan gyengének számító játékok?
Talán csak nem azért, mert:
A. a grafikai spec-ek és a játék élvezhetősége között nincs érdemi összefüggés
B. a játékosok döntő többsége a játék élvezhetőségét magasabb prioritással kezeli, mint a grafikai paramétereit?"Szerintem ha a Microsoft nem teszi be ingyenesen, és nem reklámozza évekig teljes gőzzel, a kutya sem hallott volna róla. "
Kiemeltem a lényeget: szerinted. Szerintem meg a Microsoft nem vásárolta volna fel a Mojangot 2.6 milliárd dollárért, ha a Minecraft addigra már nem lett volna világsiker.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Samsung 8GB 3200MHz DDR4 Notebook RAM
- HP Zbook Studio G3 Intel Core i7-6820HQ, 32Gb ram, 512 Gb SSD, Win10, beszámítási lehetőség.
- Dell 5300 i5 8365u, 512Gb SSD, 13,3" kijelző, 16Gb Ram, 1.2kg, Win11, garancia, beszámítási opció
- MSI Gtx 1060 Gaming X 3 GB
- Xiaomi Redmi Note 12 4/128GB kék garanciával