Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • arn

    félisten

    válasz leviske #30 üzenetére

    senki nem tudja, hogy az adott hwlehetosegekbol a jatekfejlesztok pontosan mit fognak kihasznalni a jovoben. igy ha valami olyasmi kerul bele, ami elonyos vhol - mikozben a jatekok nem hasznaljak sehol, epp ugy felrevezeto, hiaba fekszik az adott hwnek. a benchmark keszitok ezt megprobaljak megjosolni, kb mi varhato, ez az o viziojuk. lehet igazuk lesz, lehet nem - de az latszik, hogy az aktualis balanszot jol vettek figyelembe.

    facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

  • arn

    félisten

    válasz leviske #42 üzenetére

    "A korlátok lebontása a cél, ezzel lehet tartalmasabb játékélményt nyújtani."

    a meseben is igy van :) a pcre sose volt jellemzo az optimalizaltsag, es nem is lesz mashogy, amig egy toredeksebessegu konzol a merce.

    facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

  • Duddi

    aktív tag

    válasz leviske #47 üzenetére

    Pont ezt elkerülendő :"Ehhez viszont relatíve egyszerű igazodni, hiszen a tesztprogram nem érkezik konzolra, így teljesen a PC-s igényeknek megfelelően lehet tervezni."

    Amúgy meg ha jól értem akkor a vita azon megy hogy : "DirectX 12. Például a bekötési modell tekintetében a Microsoft azt javasolja, hogy a futószalagon belüli erőforrásokat definiáló root signature-ben ne legyen konstans, SRV, UAV és CBV. Ezt ajánlja az AMD és az Intel is, ugyanakkor az NVIDIA ennek pont az ellentettjét javasolja.".
    Ebből nekem az jön le hogy a a dx12 feladatkezeléséhez betöltött konstansok másutt kell szerepelnie az ajánlásokban 2-1 re veszít az NV ám mivel a másik két architektúra megbirkózik így is úgy is a dologgal és nem kezd habzani a szája ezért a kevesek akarata fontosabb a többségénél és mindenki egy ért alapon használja az NV ajánlását.
    Szerintem ezzel nincs baj a zöld team ürüljön hogy az ő alapjuk nyert a vörösek meg legyenek büszkék arra, hogy a GCN számára kevésbé előnyös környezetben is szépet gyorsult.
    Csak nekem tűnt fel hogy a 480 ebben a tesztben már a 980 sarkát rágja 5-8% al lemaradva és nem a 970 essel birkózik mint opengl vagy dx11 ben ?? Megeshet hogy még van benne 10% ha brutál mód neki van optimalizálva de szerintem ez így is win a pirosaknak!

Új hozzászólás Aktív témák