- OLED TV topic
- Házimozi haladó szinten
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Fujifilm X
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Milyen notebookot vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
arn
félisten
senki nem tudja, hogy az adott hwlehetosegekbol a jatekfejlesztok pontosan mit fognak kihasznalni a jovoben. igy ha valami olyasmi kerul bele, ami elonyos vhol - mikozben a jatekok nem hasznaljak sehol, epp ugy felrevezeto, hiaba fekszik az adott hwnek. a benchmark keszitok ezt megprobaljak megjosolni, kb mi varhato, ez az o viziojuk. lehet igazuk lesz, lehet nem - de az latszik, hogy az aktualis balanszot jol vettek figyelembe.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
arn
félisten
"A korlátok lebontása a cél, ezzel lehet tartalmasabb játékélményt nyújtani."
a meseben is igy van a pcre sose volt jellemzo az optimalizaltsag, es nem is lesz mashogy, amig egy toredeksebessegu konzol a merce.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
Duddi
aktív tag
Pont ezt elkerülendő :"Ehhez viszont relatíve egyszerű igazodni, hiszen a tesztprogram nem érkezik konzolra, így teljesen a PC-s igényeknek megfelelően lehet tervezni."
Amúgy meg ha jól értem akkor a vita azon megy hogy : "DirectX 12. Például a bekötési modell tekintetében a Microsoft azt javasolja, hogy a futószalagon belüli erőforrásokat definiáló root signature-ben ne legyen konstans, SRV, UAV és CBV. Ezt ajánlja az AMD és az Intel is, ugyanakkor az NVIDIA ennek pont az ellentettjét javasolja.".
Ebből nekem az jön le hogy a a dx12 feladatkezeléséhez betöltött konstansok másutt kell szerepelnie az ajánlásokban 2-1 re veszít az NV ám mivel a másik két architektúra megbirkózik így is úgy is a dologgal és nem kezd habzani a szája ezért a kevesek akarata fontosabb a többségénél és mindenki egy ért alapon használja az NV ajánlását.
Szerintem ezzel nincs baj a zöld team ürüljön hogy az ő alapjuk nyert a vörösek meg legyenek büszkék arra, hogy a GCN számára kevésbé előnyös környezetben is szépet gyorsult.
Csak nekem tűnt fel hogy a 480 ebben a tesztben már a 980 sarkát rágja 5-8% al lemaradva és nem a 970 essel birkózik mint opengl vagy dx11 ben ?? Megeshet hogy még van benne 10% ha brutál mód neki van optimalizálva de szerintem ez így is win a pirosaknak!
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Napelem
- Fotók, videók mobillal
- OLED TV topic
- Autós topik
- Házimozi haladó szinten
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- sziku69: Szólánc.
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...