Hirdetés
-
Ősszel jönnek a Toshiba új, vállalati szegmensbe szánt merevlemezei
ph A kritikus üzleti applikációkhoz gyártott, CMR-es adattárak kétféle interfésszel vásárolhatók majd meg, és 10 TB-ig fedik le az igényeket.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Stellar Blade - Túl az 1 millión
gp Külön érdekesség, hogy a Metacritic oldalán a felhasználók ennek a PS5-ös játéknak adták a legjobb pontokat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Miért, itt mi van? Eldobod a monitort, és csak vr-ra térsz át? Itt is az a helyzet hogy az árát leszámítva, semmilyen hátrányt nem kapsz (monitort használhatsz továbbra is), csak egy pár dolog sokkal jobb lesz (igazi jó vr élmények). Akárhogy is nézem, ugyanúgy fogom tudni a vadiúj játékokat monitoron és tévén tolni, ebben nem akadályoz meg hogy van-e vr szemüvegem vagy sem. Ellenben bizonyos élményeket csak vr-ban kapok meg, és saját nem-lesajnálandó magánügy, hogy ezért az élményért én vagy bárki más hajlandó kiadni ennyi pénzt vagy sem. Ez olyan mint venni egy sportkocsit vagy elmenni egy drágább helyre nyaralni. Érdekes hogy bizonyos területeken mennyire szeretik lesajnálni a vásárlási döntéseket, míg más területeken mennyire nem.
42 Alchemist: Persze, oldalirányban, és még mindig ott van a 3 normális monitor ára, illetve hogy ettől függetlenül pl felfele vagy hátra nem nézhetsz. A torzításról és a monitorok közti kerethézagokról nem is beszélve.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
De ahogy anno a 2d-ben is, itt is a meglévő élményedet nem befolyásolja. Mindent használhatsz ugyanúgy mint vásárlás előtt. Kényelmetlennek elmondások szerint nem kényelmetlen (bocsi ph, többet adok arra több száz beszámolóra amit olvastam a témában, mint a ti személyes véleményetekre), az irányítás nehézkessége relatív (program függő, fejlődés függő, és felteszem amúgy sem próbálták pl a touch-ot vagy a vive kontrollerét, de kormány vagy joy esetén kétlem hogy nehézkesebb lenne mint addig), a fejfájás pedig már sokkal kevesebb embernél fordul elő mint eddig. Van akinek autóban fájdul meg a feje, vagy utazás közbeni olvasáskor. Megesik, de azért a többiek ugye még ettől jól szórakozhatnak (meg autózhatnak meg olvashatnak buszon)?
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
-Solt-
veterán
A HOTAS-ról gondolom halottál már... 100 feletti bill kombinációt fel lehet rájuk programozni, így minden lényeges opció elérhető róluk, így nem kell egér sem... El sem kell engedni a joy-t.
#59: Nyilván az ilyen (számomra) agyatlan játékokban nem lesz jó, de például egy ArmA3-bán már jó lehet. Ott használom a TrackIr-t, és nagyon sokat dob a játékélményhez. Itt az a fontos, hogy nem az eredményességhez járul hozzá, hanem az élményhez.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
Nem azt mondtam hogy 5-6-7 éves játékok változtatások nélkül ugyanúgy használhatóak vr-ban. Nyilvánvalóan módosítani kell legalább az irányítását a régi játékoknak (ahogy a hl2-ben is el kellett választani a célkeresztet a nézőpont közepétől). Aztán lett pl ez, és köszi, ez elég jól néz ki.
Azt mondtam, hogy ugyanúgy játszhatsz továbbra is úgy monitoron, ahogy addig. Tehát kevesebbet nem kapsz, mert pontosan ugyanúgy játszhatsz tovább, mintha meg sem vetted volna, vagy mintha kidobtad volna az ablakon. Ha egy játékkal nem működik amit nem rá terveztek, akkor még mindig játszhatod ugyanúgy ahogy addig. Hátrány nem ér, ahogy a 2d-s játékok sem lettek 3d-sek 3d gyorsítón, hanem ugyanúgy, ugyanolyan körülmények között játszhattad ahogy addig.
Emellett pedig FS-ben ugyanúgy egér és hotas között kell váltogatnod monitoros játék esetén is. De akkor ott van az elite dangerous, le se kell vennem a hotas-omról a kezem, mert arra is rá lehet konfigolni kb 40-50 billentyűkombót kényelmesen. Hozzáad vagy sem az élményhez a vr jelenléte?Szóval még egyszer kiemelem. Ha veszel egy vr szemüveget, az árát leszámítva hátrányba kerülsz-e ahhoz képest, ahogy addig használtad a játékot, lesz-e olyan dolog, amit semmilyen körülmények között nem tehetsz meg. Nem arra gondolok hogy vr-t erőltetve, hanem összességében. Kötelezővé válik-e minden egyes, különösen régebbi, nem vr játékokhoz vr szemüveget használnod, és kötelező-e együttélned a kényelmetlenségével és a körülményességével. Kötelező-e vr-ban játszanod a legsúlyosabb flight sim-eket, ha nem sikerül úgy irányítanod ahogy azt akarod (és ahogy NEM volt még fejlesztés során gondolva). Vagy pedig simán használhatod a vr szemüveget ott, ahol működik, és nem használod ott, ahol nem.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
-Solt-
veterán
Láttam, de ez nem PMDG függő, és nem 15 gomb kombinációja, hanem legalább 30 gombé, ami máris másképpen hangzik...
A rendszerek java részét a földön kell felprogramozni, aktiválni, így mondjuk, ha lusta is vagy ennyi kombinációt megjegyezni (jelzem csak elsőre tűnik soknak) az elején belefér egy kis hajolgatás. De FSX alatt jelenleg felesleges is OR-ben gondolkozni, mert kizárt fix 90 FPS-t kipréselni belőle.
A műszerek kiolvasása valós probléma lehet, ebben van valami.
DCS alatt már más tészta, de mondjuk aki hajlandó egy 10 perces indítási procedúrát megjegyezni, végigcsinálni, annak nem fog gondot okozni a kombinációk megjegyzése. Szerintem...
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
de, a korából is fakad, mert attól függetlenül hogy most jött ki a v3, még kétlem hogy a vr szemüvegeket szem előtt tartva lett volna komplett átalakítva az irányítás. Az hogy bedobták mondjuk a 0.8-as sdk-t, még nem lett vr-ra portolva a játék. Ez még csak egy arasznyival nagyobb támogatás, mint vorpx-en ráerőltetni egy játékra a vr-t.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
De még mindig ott tartunk hogy ahogy akkor sem volt hirtelen minden háztartásban tévé, úgy most sem lesz minden háztartásban hmd. De még csak minden tizedikben sem. Egy vállalkozó kedvű pár százezres, esetleg psvr-ral együtt milliós táboról beszélünk, ami a százada ha van a teljes piacnak. Nagyon sokan kivárnak a második generációig, vagy amíg még több anyag lesz rá, ez mindig így volt, mindig így lesz. Ez viszont semmit sem mond arról, hogy mennyire lesz vagy nem lesz sikeres. Mint ahogy az sem, hogy a történelemben voltak már sikeres és sikertelen termékek, sőt sikeres és sikertelen innovatív dolgok is. A sikerről vagy sikertelenségről majd 5-10 éves távlatban célszerű elmerengeni, de semmiképp sem előre, és semmiképp sem 1-2 éves technológiák alapján (a rift eredeti kickstartere még csak kb 2012-ben ért véget)
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Ez a bagázs a dk1-et és a dk2-őt sem tette fel porfogónak. A cv1-el is ellesznek egy ideig, és könnyen lehet hogy még egy-két generációt folyamatosan meg fognak venni, akkor is ha csak annyi tartalom van rá mint most (márpedig most még el sem kezdték nyomatni az igazi vr cuccokat, mégis elég sok játékkal lehet már most is játszani). DK1 és 2-ből elment vagy 150 ezer darab, és azért csak ennyi, mert már sokan a cv-t várták (meg a vive-ot). Szerintem simán lehet azt mondani hogy 1 millió példány vr szemüvegekből simán ki lesz küldve, vagy még több (rift + vive + psvr + egyebek, pl osvr), közben pedig tovább fejlődik a technika, pl a fove jellegű pupillakövetéssel és a multires renderinggel. Szóval szerintem a következő 4-5 évben még igen nagy eséllyel megmarad a lelkesedés még akkor is, ha nem annyira jó. A kulcs persze a tartalom, de ne feledjük el hogy eddig is elvoltak sokan azokkal a tartalmakkal amik voltak, ez a szám pedig csak nőni fog. 3d filmek esetében egy jó ideig egyáltalán nem volt tartalom, itt azért ezen a téren előnyből indul.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Én meg 20 éve szemüveges vagyok, és ugyanúgy nem zavar mint 20 éve. Sőt az aktív 3d szemüveget a szemüvegemre veszem fel, csakúgy mint a moziban a passzívat. Nekem az éles látás fontos a mindennapokban.
Különbözőek vagyunk, egyikőnkből se vonjunk általánosságot.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
SLYM
veterán
kíváncsiságból előtúrtam a szemüvegemhez kapott kis papírt, -3.50 az egyik -4.00 a másik szemem. egyébként én nem próbálkoztam még ezzel, de anyám pl -2-2.5 dioptriával elvan itthon, de utcára vagy TV-t nézni felveszi ő is. 2 dolog lehetséges. vagy már rég nem 4 dioptriás a szemed, mert javult, vagy kicsit túloztál a dioptriákkal
szerk: lemértem neked, 30 centiről látom még a monitoromon a betűket szemüveg nélkül, hunyorítás nélkül. kényelmesen 55 centire ülök egyébként tőle, ilyen távolságból már akkor se látom, ha hunyorítok...
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
ph Jelenleg ez az egyik legforróbb tech téma, de valóban áttörő vívmányról van szó?
- Eredeti játékok OFF topik
- Suzuki topik
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Elfelejtettem a film címét
- PlayStation 5
- Decemberben a Forza Horizon 4 is lekerül a digitális áruházak polcairól
- Ukrajnai háború
- BYD Atto 3 menetpróba
- Politika
- Hobby elektronika
- További aktív témák...