- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Milyen TV-t vegyek?
- Projektor topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- OLED TV topic
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
RandomName
aktív tag
+1
A Totalcar-os fiúk többször hangoztatták, hogy jellemzően a klasszikus autóipari fejlesztés ciklusa 6-8 év. Ez az idő a tervezőasztaltól az első eladható példányig megy, és a koncepciófelállítás, kockázatelemzés, jogi osztály, szabadalomvásárlás, beszállítói szerződések megkötése, prototipus, tesztelés, javítás, részvényesek meggyőzése, újítások vállalati hierachián történő átküzdése, újratesztelése, költségoptimalizálás, gyártósor átállítási terv, stb. van benne ebben az időszakban.A Tesla meg nem így csinálja, mert még nem akkora lassan reagáló vállalati rendszerrel rendelkezik, mint mondjuk a PSA konszern, ahol sok esetben egy tízcentes változtatás sok hónapos döntési procedúra.
Ráadásul sok esetben olyan furának tűnik, de mintha a középkonzolt a gyártó nem tekintené az autó részének, csak szükséges rossznak.
"A fejlesztők és a Jóisten versenyben vannak. Az előbbiek egyre hülyebiztosabb szerkezeteket csinálnak, a Jóisten meg egyre hülyébb embereket. És hát a Jóisten áll nyerésre." By:nalaca001