- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Milyen egeret válasszak?
- OLED TV topic
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Steam Deck
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
RandomName
aktív tag
+1
A Totalcar-os fiúk többször hangoztatták, hogy jellemzően a klasszikus autóipari fejlesztés ciklusa 6-8 év. Ez az idő a tervezőasztaltól az első eladható példányig megy, és a koncepciófelállítás, kockázatelemzés, jogi osztály, szabadalomvásárlás, beszállítói szerződések megkötése, prototipus, tesztelés, javítás, részvényesek meggyőzése, újítások vállalati hierachián történő átküzdése, újratesztelése, költségoptimalizálás, gyártósor átállítási terv, stb. van benne ebben az időszakban.A Tesla meg nem így csinálja, mert még nem akkora lassan reagáló vállalati rendszerrel rendelkezik, mint mondjuk a PSA konszern, ahol sok esetben egy tízcentes változtatás sok hónapos döntési procedúra.
Ráadásul sok esetben olyan furának tűnik, de mintha a középkonzolt a gyártó nem tekintené az autó részének, csak szükséges rossznak.
"A fejlesztők és a Jóisten versenyben vannak. Az előbbiek egyre hülyebiztosabb szerkezeteket csinálnak, a Jóisten meg egyre hülyébb embereket. És hát a Jóisten áll nyerésre." By:nalaca001