Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • h_143570

    addikt

    Úgy tűnik, hogy megvan számolási ügyeskedés.

    A Turing es a Volta 1 óra jel alatt 32 FP32 utasítás tud beütemezni, de valójában csak 16 FP32-t hajt végre, hogy legyen idő 16 INT32-re.

    Az Amper eseten visszatértek 32 FP32 per óra jel es ezt dupla "shader performance"-nak írtak. A prezentáció FP32+FP32 illetve FP32+INT32 emlegetett, ami arra enged következtetni, hogy a Turing rendszerű működés továbbra is támogatott. A megadott TF adat pedig csak FP32 only terhelés esetere egy elméleti felső érték.

    Valójában a 3080 egy 2080 TI (ha Turing-os magszámítást használva) + 30% hatékonyság javulás a memória és node váltás miat. A DLSS es RT Core-k duplázása pedig hozza a többit, ha a játék támogatja az azokkal gyorsított effekteket.

    A 2080 2944 shader magot tartalmaz míg a 2080 TI 4352-t ami kb 1.478 szoros különbség a 2080 TI javára.

Új hozzászólás Aktív témák