- Milyen notebookot vegyek?
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- GoPro Topic
- Faragott a Radeon RX 7700 XT árán az AMD
- Hobby elektronika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- KártyaPC topik (Odroid, Olinuxino)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pug
veterán
Futhat akár nem AMD-s hardware-en is, persze szükséges hozzá a hardware-es támogatás, amit az nV nem fog prezentálni, vélhetően. Mindezek mellett a Mantle API-s játékok esetén ott lesz még a DX-es kód is.
Inkább azon éredmes elgondolkodni, hogy így lesz az amikor egy játéknak van Mantle + DX (nV optimalizációs csomaggal). Aztán no Mantle + DX (nV optimalizációs csomaggal). Aztán no Mantle + DX (nV csomap nélkül). Vagy Mantle +DX (nV csomag nélkül).
És a no Mantel + DX (nV csomag nélkül) még lehet jól is optimalizált mind AMD-re és nV-re, vagy csak egyikre, vagy egyikre sem.
Az a lényeg, hogy nem lesznek szegmentáltak az enginek.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Mantle és a GameWorks két eltérő megközelítése ugyanannak a problémának. Onnan indul ki az egész, hogy a konzol API-ra írt új generációs effektek esetleg nem portolhatók DirectX-re.
Az AMD erre csinált egy API-t, amire portolhatók, hiszen úgyis ott van a GCN a konzolokban, mindenki megtanulja és mindenki tud rá dolgozni egy PC-s low-level API-val.
Az NV számára a low-level API nem jöhetett számításba, mert csak a PC-ért senki sem fogja megtanulni xy architektúra működését. A másik megközelítés, hogy a shader modell 5.0 jó programozhatóságot kínál, így a nem portolható effektekre legyen egy működő alternatíva, ami ha nem is ugyanolyan minőségben, de ellátja ugyanazt a feladatott.Ennek a nagy vesztese majd az Intel lesz, hiszen nekik se a Mantle, se a GameWorks nem lesz jó.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Egon
nagyúr
Ami kimaradt: van konzolom. Egy éve vettem karácsonyra, részben a (nagyobbik) gyereknek, részben magamnak. Egy év alatt sokat mondok ha 15 órát volt bekapcsolva (az idő felében én, a másik felében a gyerek játszott).
[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Tök mindegy, hogy mi van a konzolban. A funkcióját nem változtatja meg, hogy AMD hardver van benne. Ők tették le az asztalra azt, amit kértek, így bekerültek. Ezt felesleges ennél tovább ragozni.
Az RTS tiszta sor. Az sosem lesz normálisan használható konzolon. Még a Valve gamepadjével is gázos a kezelése. Oda egér kell ennyi.
Hallgasd végig a piac két legnagyobb guruját a stratégiai játékok területén. Ők rengeteg régi-új stratégiai játékhoz írtak motorokat (Civ5, SimCity, pár Total War és Warcraft rész). [link] - ez a véleményük a piac jelenlegi állásáról. Gondolod, hogy két ekkora veterán tizenx éves iparági múlttal kamuzik?
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fűnyíró topik
- EAFC 24
- Milyen notebookot vegyek?
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- Sorozatok
- GoPro Topic
- Faragott a Radeon RX 7700 XT árán az AMD
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- További aktív témák...