- Gaming notebook topik
- Milyen alaplapot vegyek?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Vezetékes FÜLhallgatók
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- OLED TV topic
- Androidos tablet topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Melyik tápegységet vegyem?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert sok számítás van, és a procinak kell elvégeznie.
Valószínű a magok számának növelésével csökkenne az egy magra levetített processzorhasználat, de 20 szálig skálázódik, szóval kell hozzá processzor.
A GTA5-nél a problémádat úgy hívják, hogy API-limit. Egyszerűen nem arra tervezték a Direct3D 11-et, hogy olyan mértékű rajzolást adjon át a GPU-nak, ami abban az irányban történik. A megoldás a látótávolság csökkentése, így csökken a kiadandó rajzolási parancsok száma is.
Esetleg nyolcmagos erős processzort kell használnod. A GTA5 elskálázódik 10-12 szálig is, bár nem annyira hatékonyan.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.