Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Amíg amerikában sokan panaszkodnak hogy a sima video streaming/on demand szolgáltatások akadoznak és nem működnek jól addig ez a streaming gaming dolog halálra van ítélve.
Egyszerűen amennyi user egyszerre csüngene egy ilyen rendszeren nincs az a kábelhálózat ami elbírná folyamatosan.Nem véletlen halt el az összes ilyen szolgáltatás, illetve nem is terjed el.
Az ISP-k még mindig ott tartanak jelenleg hogyan korlátozzák vagy "formázzák" a forgalmat meg a prioritást hogy ki tudják szolgálni a mostani igényeket. Nem hogy egy sokmilliós felhasználóval rendelkező interaktív streaming játék szolgáltatást/közösséget.
Vagy pedig lehet ezt csinálni, de akkor meg sok más szolgáltatás látná a kárát.Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Senkinek a cloud megoldása nem különbözik. Az NV úgy került a hírekbe, hogy a GRID kisebb késleltetést eredményezne elvileg, de aki elolvasta, hogy ez hogy jött ki nyilvánvalóan blőd marketingtrükknek tartja az egészet. A kisebb késleltetés ugyanis abból adódik, hogy az NV ugyanarra a távra, ugyanolyan gyors netkapcsolattal negyedannyi késleltetést számolt fel magának, mint a többieknek. Azt, hogy ezt mire fel már nem volt megmagyarázva. Látható viszont, hogy sikeres volt a marketing, mert az emberek bevették.
Marhára mindegy a letöltési és feltöltési sebességet. Ez maximum azt befolyásolja majd, hogy ne egy agyontömörített képet kapj vissza. A legfőbb gond a késleltetés, ami a fizikai távolságból adódik. Ha az ember nem jön rá, hogy hogyan lehet az adatokat a fénynél is gyorsabban küldeni, akkor túl sokat nem fognak fejlődni ezek a cloud gaming rendszerek.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ma optikai kábelekkel nyomjuk zömében. Ezeken a fénysebesség 90+%-ával száguld az adat. Ha azt akarjuk, hogy a távolságokból adódó késleltetés jelentősen csökkenjen, akkor sokszorosan túl kell lépni a fénysebességet. A gond, hogy a fizika ismert törvényei szerint ez nem lehetséges.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az Intelnek volt a legutóbb ezzel kapcsolatban elemzése. Nagyjából 80 ms-ot számolhatunk az oda-vissza útra egy cloud gaming szolgáltatásnál átlagosan, a ma kiépített rendszereket vizsgálva. A cél, hogy 10-20 ms-ra csökkentsék ezt, de akár ez alá is jó lenne bemenni. Akkor kezd a koncepció életképessé válni. A Gaikai például azért van rajta azon, hogy brutálpici, kis fogyasztású, ultrasűrű cloud gaming szerverek kellenek, mert abból minden városba helyezhető egy vagy több. Ez viszont azt a kompromisszumot hozza, hogy egy felhasználóra netbook szintű teljesítmény jut.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Bazz, a fény vákumban 300E Km-t tesz meg másodpercenként, ha a te oda-vissza távolságod az amerikai szervertől 30E km, akkor (ha csak nem fúrják át a földet egy metsző egyenessel, hogy távolságot csökkentsenek) ha fene fenét eszik, sem fog hamarabb reagálni a kép egy cselekedetedre mint 1/10-ed sekundum /feltéve, hogy az adatfeldolgozás pillanatszerű/.
Ezen felül az üvegszál optikai sűrűsége magasabb mint a vákumé, tehát lassabban terjed benne a fény, mint vákumban.
A megoldás az lenne, hogy minden régióba raknak/ minden régióban bérelnek szerverparkokat. A vége ez minden lenne csak olcsó nem.
J.
-
f_you
tag
"(ami még nem is a legfrissebb vákumos megoldás)"
Itt a vákuumbeli fénysebességgel számolnak, szóval ennyire még a legfrissebb megoldás sem lesz gyors. Emberi léptékre fordítva 1000km-en 3ms. A mostanában használt optika viszont szerintem messze nem tud ennyit, én valami 2/3 c-re emlékszem (bár ez lehet, hogy baromság). De ott vannak a köztes eszközök, azok dobják meg igazán a dolgot.
Amúgy szerintem is kivitelezhető, de csak a jó távoli jövőben. A mostani infrastruktúra nem teszi lehetővé szvsz.