Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz djgeg #45 üzenetére

    Az Intelnek volt a legutóbb ezzel kapcsolatban elemzése. Nagyjából 80 ms-ot számolhatunk az oda-vissza útra egy cloud gaming szolgáltatásnál átlagosan, a ma kiépített rendszereket vizsgálva. A cél, hogy 10-20 ms-ra csökkentsék ezt, de akár ez alá is jó lenne bemenni. Akkor kezd a koncepció életképessé válni. A Gaikai például azért van rajta azon, hogy brutálpici, kis fogyasztású, ultrasűrű cloud gaming szerverek kellenek, mert abból minden városba helyezhető egy vagy több. Ez viszont azt a kompromisszumot hozza, hogy egy felhasználóra netbook szintű teljesítmény jut.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák