- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
T10-8 VGA van bennük. De a probléma maga az időosztás. Ez nagyon fontos. Egy játék valós idejű teljesítményt igényel, és nem időosztásost, ahol nem garantált a teljesítmény. Amíg mondjuk egy GPGPU-s alkalmazásnál nem annyira fontos, hogy az időosztásos módszer galibát okoz, addig egy játékban kritikus, hogy ne történjen probléma, mert látni fogod az akadásból. Emiatt nem tudják úgy használni a hardvereiket, hogy egy GPU-val több játékost szolgáljanak ki a gyakorlatban. Megkockáztathatják, de az esetek nagy részében akadás lenne az eredménye. Nem azért mert nincs elég erő magában a GPU-ban, hanem azért, mert az időosztásos módszer nem megbízható, ha real-time teljesítmény kell. Ezért épül egy adatközpont sok eltérő hardverre, hogy ne kelljen izom-GPU-kra kirakni a pite számítást igénylő cuccokat.
Egy központon belül számos eltérő node van.
Vannak olyan játékok, amelyek nem igénylik azt a teljesítményt, ami a GPU-ban benne van. Ez lényeges. A cloud nem csak az AAA-ról szól, és ha valaki erre befog egy teljes GPU-t, akkor az nagyon para, mert elveszik a teljesítmény. A SPITLINGS-et azért hozom fel, mert a Google pont ezt a példát említette, hogy simán fut 16 darab külön SPITLINGS is egy Vega GPU-n. De ha nem ezt a hardvert használnák, akkor oda kellene adni egy teljes 200 wattot fogyasztó GPU-t ennek.
A hardveres particionálás tehát egy kritikus tényező ahhoz, hogy egy cloud gaming szolgáltatás megtérülhessen. Persze lehet mondani, hogy a Google más számokban gondolkodik, hiszen hétezer peremhálózati rendszerrel dolgoznak, ha mindet befogják, akkor azért nagyon fontos, hogy gyakorlatilag hétezer Stadia központ lesz a világon, tehát nem mindegy, hogy egy cloud gaming központ önfenntartó-e. Az NV ugye más számokban gondolkodik, nekik kb. van világszinten 20 központjuk, és kicsi az esélye, hogy gyorsan építenek mellé majd kb. hétezret. Ahhoz évek kellenének, meg úgy kb. 50-70 milliárd dollár is. Az se biztos, hogy van esélyük egy ekkora kölcsön felvételére. Ezért is engedhették meg a helyi netszolgáltatóknak a GeForce Now licencelését, mert így helyi szinten kezelné a problémát egy rakás kisebb cég. Már akik ugye látnak realitást abban, hogy a Microsofttal, a Google-lel és az Amazonnal versenyezzenek.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Politika
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Formula-1
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest