- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
Új hozzászólás Aktív témák
-
marilllyo
veterán
Én azt nem értem, hogy a Microsoft miért ilyeneken gondolkodik és miért nem a saját exkluzív címeit nyomja. Inkább fizet, hogy a Divi meg a Tomb Raider ott kezdjen?
Hol vannak a hiperszuperebb Forzák? GOW-ot is kicsit nagyobb elánnal kéne lehetne nyomatni. Esetleg valami újat kitalálni?!..
Egy csomó játék nur PC und PS4.PSN: Rio__HUN | Tumblr: rio-hun.tumblr.com
-
Madwe
nagyúr
válasz hackeeeee #49 üzenetére
usb3on akarsz rádugni valamit, bvagy hogy gondolod? ha esetleg thunderbolt 3 csatlakozó lenne rajta usb 3 helyett, akkor lenne rá egy nagyon pici - de csak egy nagyon pici esély h működne. De azt optimalizálni méginkább rémálom lenne. nomeg csak vga lehetne, apu nem, szóval apu előnyei elvesznének stb. A jelenlegit sehogy nem tudod bővíteni
-
hackeeeee
Jómunkásember
Ott a kinect port, nemtudom átviteli sebességben az mire képes.. Plusz usb-n mondjuk egy adatkapcsolat.
A bővítő egységen pedig ugyan úgy lehetne egy kinect port.
Én ezt úgy mondanám, hogy jönne a dual graphics konzolra..
@marilllyo: Jönnek azok is, csak már nem exkluzívként.. Ugye a Gears már ott van PC-n, plusz jön még a Horizon 3, ami szintén jön pc-re.. És persze ott van még a Quantum Break..
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
nagyúr
"Lehetne kiadni olyan gepet, ami viszi a 4K 60 FPS-t. Lenne ra celkozonseg boven."
félmillió. legalább. tv/monitor és klavi/egér nélkül. ezt kellene beadni annak a rétegnek, amelyik 100-150ezerért vette eddig a hardvert.
esélytelen.
720p/900p@30Hzről nem a 4k@60Hz a következő lépés, hanem az fhd 30 meg 60 Hz-n. és azt talán még el is tudják adni.[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Madwe
nagyúr
válasz hackeeeee #54 üzenetére
Ezek késleltetésben és sávszélben is nagyon rosszak. Nem véletlen usb3as külső videókártya sincs, csak thunderboltos. Nomeg akkor kb tényleg elveszik minden előnye az apunak (meg az eramnak, bár azt kb senki se használja )
Az meg h xbox exklúzív mint fogalom kb megszűnt, ami szégyenletes. Microsoft exklúzív van, de kb ezzel a pc mégjobban kannibalizálja a boxot, mint alapból tenné...
(#57) bendi*R csakhogy a trailerekben meg ingame footagekben látott grafikák már most is eleve elérhetetlenek, lévén ultrapcken készültek, s még a pcs port se tudja azt nyújtani, nemhogy egy konzol, főleg ha ubisoftról beszélünk...
[ Szerkesztve ]
-
#44630784
törölt tag
Alapvetően az a baj ezzel a fábol vaskarika - konzolból pc - koncepcióval, hogy a piac teljesen máshogy fogja lereagálni, mint ahogyan azt az MS-nél remélik.
A kiadók ma is megtehetnék, hogy kiadnak egy játékból két variációt, egyiket 360-ra, másikat one-ra, két lemez egy dobozban, egy játék áráért.
Igy elvileg kitolható lenne a korábbi konzol élettartama. Az eltérő architektúra sem lehet akadály, hiszen volt idejük a fejlesztőknek kiismerni a régebbi tipust, igy nem okozhat gondot a két platformra fejlesztés.
Csakhogy a kiadók a könnyebb ellenállás irányába haladnak.
Ahogy nem fejlesztenek a régebbi generációra, úgy a gyengébb one-ra sem fognak még akkor sem, ha amúgy egy sort sem kell változtatni a kódon.
A játék piacon öldöklő küzdelem folyik, hogy ki tud álleejtőbb grafikával előállni, a fejlesztők meg igy is vért izzadnak, hogy a megnövelt grafikai igényt bepaszirozzák legalább 30 fps-be. Ha tehát a hardver igények növelésével csökkenthetőek lesznek a költségek, akkor kiadják a játékot a feturbózott one-ra és kész. Aki játszani akar, vegye meg az újat.
Ha pedig az MS valahogy rá is kényszeriti a fejlesztőket, hogy a játék kötelezően fusson a régebbi One-on, nem sok köszönet lesz benne: valahogy persze elfut majd, de ha a trailerben látott minőséget akarod, akkor bezony hardvert kell váltani.
Mit nem adott volna az Ubisoft a Watch Dogs start idején, ha ráfoghatta volna a trailerekhez képest kiherélt grafikát a hardver upgrade hiányára?
Ez viszont öngerjesztő folyamatot indit el: ha szabad a hardvert növelni, akkor folyamatos lesz a nyomás, hogy évente jöjjenek ki a hardver upgradek, mert milyen szép lesz tőle a tükröződés 4K-ban 60 fps-el.
És igy szépen el is jutunk a pc-hez, amikor évente kell költeni a gépre, ha lépést akarsz tartani az aktuális trenddel.
Erre viszont a vásárlók fogják egy idő után azt mondani, hogy kapja be az MS, veszek inkább PS-t, azon lehet, hogy nem olyan überfasza a látvány, de azért rendben van és legalább 6-8 évig nem kell hardvert cserélnem. -
DudeHUN
senior tag
Tegnap hallgattam egy podcastet, ahol erről is szó esett. Ott szerintem egy elég érdekes ötlet vetődött fel. Hogy az MS akár azt is bevállalhatná, amit az Apple csinál az iPhone-okkal. Évente újabb, erősebb modell, viszont 2-3 évre visszamenőleg megmarad a támogatás. Ami fut pl. egy 6S-en az megy 5S-en is még. Szerintem egész érdekes felvetés.
Gamer for Life
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Menthirist #50 üzenetére
Ezek speciel tényleg a játék motorjával készültek, tehát ilyenek a játékban. Két képpel viszont nehéz mindent megmutatni. Viszont itt vannak a játékok felvéve, ha valakinek a két kép kevés:
[link] - Uncharted
[link] - Last of UsSenki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
hackeeeee
Jómunkásember
Na jam, sajnos Így van... Ez ami böki a csőröm ebben a témában.. Hogy lényegében megszűnt az, hogy miért vegyen az ember XO-t... Vagyis, nem szűnt meg, csak sok előnye már nincs a PC-hez képest.
PS4-hez képest még van, hogy ott nem játszhatóak bizonyos címek, de semmi más előny nincs.
Véleményem szubjektív...
-
veterán
De ezért mondom hogy ne beállított és végletekig kifinomított (értsd, annyira kontrollált környezetű hogy biztosan beférjen az a Tier 0 modell a kapacitásba, mégha a játék 1%-ában sem feltétlen látszik csak a Tier 2-3) cutscene-nel mutasd meg mire jutottak, hanem gameplay screenshottal. Amit mutattam, az (elvileg) digital foundry raw capture a video feed-ből. Akármennyire is jól néznek ki a Rise of the Tomb Raider karakterei a cutscene-ekben, nem úgy néz ki rendes gameplay során, amikor irányítani is kell a játékot. Ezt pont neked ne kelljen már magyarázni.
Emellett pedig azért egy PS3 megismerési fázisa hangyányit meredekebb volt mint egy gcn-es x86-os rendszerénél, még ha a hsa újdonság is.
#63:
"Annál teljesebb összehasonlítás nincs"
rommá tömörített youtube rulzIlletve pc-n ugyanennyi idő alatt eljutottunk egy stalkertől és crysis 1-től egy crysis 3-ig és battlefield 4-ig.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Madwe
nagyúr
Aha, csak míg egy iphone játékot egy db programozó az unalmas perceiben a rötyin leprogramoz, addig egy konzol játékra egész kína lakossága sem elegendő erőltetett menetben évekig kis túlzással namost azt h ha évente lenne revízió, s 3 szintre kéne optimalizálni, az kegyetlen erőforrás lenne+ nem lenne rendes munka (bár eleve sem az már manapság) nomeg sose ismernék ki az adott erőforrásokat, ha folyamat évente lenne frissítés. Ez így működik ma is csak pcnek hívják s évente jön ki a vga meg a cpu is, csak 2 gyártó is csinálja egymás mellett
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Menthirist #61 üzenetére
Ezért tartalmaz mindkét kép karakterre kihegyezett kamerapozíciót. De ott vannak a videók, azokat meg lehet nézni. Annál teljesebb összehasonlítás nincs.
Ezért fejlődtünk most relatíve gyorsan, mert könnyebb a kezdet, de tökéletesen elsajátítani a képességeket ugyanolyan nehéz lesz. Nem véletlen, hogy az olyan innovációk, mint a The Tomorrow Children vagy a Dreams csak a ciklus közepe felé jön.
Szerk.: Nem tudom mindenki elé odavarázsolni a PS3-at, hogy renderelje le a két játékot. A Youtube-nál jobb opció általánosan nincs.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Krill77
őstag
Sztem kiadhatnanak egy VR gepet ami erősebb volna. One kompatibilis, erős béllel. A regit meg learaznak. Annyira mindegy milyen a graf ha alig van game, meg az is xar. Minap vittem végig a HL opposing forcet. Jo volt regi grffal is. Egy uj gep felpezsditene az álló vizet. De a moduláris konzolt hülyeségnek tartom. A lényeg veszne el.
-
sagem
addikt
Érdekes kérdés, de az, hogy egyáltalán szóba került "hivatalosan" is, azt mutatja, hogy a jelenlegi konzolgeneráció egyszerűen alultervezett lett. Ezt nagyon sokan, nagyon régóta mondják, de sok konzoltulaj nem hajlandó elfogadni -a talán már mondhatni- tényt.
Igen, ezután is fejlődni fog mind az X mind a PS felhozatal, még többet fognak kicsavarni a gépekből, egyre szebb-jobb játékok fognak kijönni, de már most elérték azt a pontot, amit elvileg csak pár év múlva kellett volna. Szenvednek, trükköznek, extrán dolgoznak vele, míg régen ezt "izomból", lazán megoldották a gépek, mert bőven volt bennük erőtartalék.
Szerintem eleve így tervezték ezt a konzolgenerációt vagy nem tudom..de már a rajt előtt sokan értetlenkedtek, hogy "csak" ennyi lesz belepakolva a gépekbe. Ez egyébként a PS-re is vonatkozik, nem csak az X-re, hiába kacagnak most a PS tulajok, az a gép sem lett olyan bika, hogy kihúzzon egy teljes konzolgenerációt, legalábbis szerintem.
Viszont az is igaz, hogy a konzolosok többségét baromira nem érdekli, hogy egy játék lehetne szebb is..ha jól mutat az összkép, jó a játék, akkor fogyni fog belőle bőséggel, szóval nagy pánik nincs, nagyon sok gép elkelt, innen már nem tud bedőlni, lesznek rá játékok dögivel
[ Szerkesztve ]
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”
-
-
tDr1v3r
veterán
Először az a probléma hogy nincs Full HD 60 FPS-el, ha már van akkor meg hogy miért nem 4K... ha meg az teljesül akkor is szar mer ménem G-Synces 144 FPS-t tud úgy, fixen. Százereré', mert hát konzol...
Igazából mindig van ürügy a konzolellenes fröcsire, ezen még az se segítene ha lenne egér-bill támogatás. Masterrace, vagy mi...
disznóvágás, nepotizmus, pálinkagőzös hedonizmus | intelhüttö (c) Tirexi, szívünkben őrzünk örökre <3
-
Zedz
addikt
Aztán egyszer csak ez is annyira lesz visszafelé kompatibilis, mint a Windows Phone 7 volt anno?
Meg igazából az szép és jó, hogy ők "garantálják" a visszafelé való kompatibilitást, de egy kiadó simán mondhatja azt, hogy bocs srácok, de XY szintű kiegészítők alatt ez a játék nem fog elindulni.És ha mondjuk ez a forgatókönyv lép életbe, akkor miért lenne előrébb az egész, mint egy PC? Konkrétan most arról van szó, hogy amit a Sony ésszel akar megoldani, az MS pénzt nem sajnálva erővel akarja behozni a lemaradást. Mindenesetre érdekes lesz, ha ezt tényleg komolyan fontolgatják.
-
sagem
addikt
Ez teljesen félre van értelmezve..azt kellene látni, hogy az előző generáció igencsak odacsapott a megjelenés pillanatában, hasonló áron..de korábbi generációkról is lehet beszélni, egyszerűen amikor azok kijöttek, nem nagyon merült fel, hogy ezek a gépek elvéreznek 3 év múlva, látszott hogy ezek a gépek igazi kis erődobozok, és hosszú éveken át bírják majd szuflával, mindezt ugyanúgy 130 ezer FT körüli áron. Ez ennél a generációnál hiányzott..most lehet mondani, hogy az előző generáció magasra tették a lécet..de inkább arról van szó, hogy a gyártók most többet spóroltak a gépeken, mint korábban.
Mindig is veszteséges volt a kezdeti időszakban a gépek legyártása, most is az volt, de jelenleg hamarabb csap át nyereségesbe már a HW rész is, mint korábban. Kevés pénzből nem lehet várat építeni..hogy az ismert mondást szépen tálaljam Most a nyers erő helyett valami "bizonytalanban" bíztak a gyártók, apu, meg low level, meg dx12 meg mittomén, csak ez eléggé aknamezős terep s a jelek szerint nem biztos, hogy már ebben a konzolgenerációban nagyot fognának ezekkel az elképzelésekkel.
[ Szerkesztve ]
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”
-
marilllyo
veterán
Persze! Egyébként jó a cikk és szemléletes.
Ha belegondolunk ebből is látszik, hogy a kiadók már nem babusgatják (optimalizálják) a játékokat a végletekig. Hozza a kötelezőt 'szt jóvan. Pedig ott van pl. a Battlefront is. Letett a current gen-re egy álomszép játékot 60 frame-mel. Jó bár meglehet ide folyt el a tartalomra szánt máni.
De jó példa még a Witcher 3 is. Konzolon sincs panasz a látványra...igaz mikor megjelent akadt mint az állat, de az 1.11 óta szépen fut. Akarták, hogy jól fusson ...megcsinálták. De rengeteg játék van amit úgyhagytak...és nem csak konzolon. Lásd Batman: AK PC-n...
Szóval az optimalizálás, finomhangolás nyilván sok pénz és nem biztos, hogy megtérül. Van rá biztos egy két emberük aki azt mondta, hogy ugyanannyi fog fogyni ha rondább lesz az árnyék és csak 30 fps vagy 900p. Viszont egy rakás pénzt és időt spórolunk.
[ Szerkesztve ]
PSN: Rio__HUN | Tumblr: rio-hun.tumblr.com
-
K0vasz
aktív tag
nem kell, hogy a juzernek is 500e-be kerüljön, elég, ha visszatérnek a "gyökerekhez": adják a gépet mondjuk 200e-ért, a 300e különbözetet meg kvázi meghitelezi az MS (ahogy az az előző generációnál is volt, ahol maga a hardver sokkal többe került, mint amennyiért valójában árulták)
-
Madwe
nagyúr
Egyrészt a jelenlegi konzolgen kapásból nullszaldós volt, talán még kis nyereséggel is. Azért azt nem lehet bevállalni mint a ps3 esetében h 600 dollárért adod (eleve rohadt drága) s közben még buksz is rajta 200 dollárt.
Másrészt az előző geneknél pc normális piac volt vásárlói szinten, a csúcs grafikus kártya került 60-100kb max. Ma meg van 3-4-500.000-es vga is, nyilván ezekkel nem lehet felvenni a versenyt. Igen, 960 helyett lehetne 970 szintjén a jelenlegi gen, de azért az is túlzás lenne ennyi pénzért, másrészt anno se volt annyira tophoz közel ami pl x360-ps3ba került vga szinten...
(#78) K0vasz haha, igazad van, sőt szerintem az 500.000 gépért még fizessenek is nekem 100.000, nagy üzlet (kicsit elszálltál a mértékekkel, egy 400.000 ár az 500.000 géphez lenne reális, de az is csak ha egy az egybe néznék az eddigi arányokat, s azt egyetlen épeléjű gyártó se foga bevállalni... (több mint 10 aaa cím megjelenéskori megvételével jönnének ki nullára (ugye a licenszdíj az az ár csak bizonyos %a), ami kb a legvégén lenne lehetséges. a 300.000es bukót amit írsz azt akkor vállalnák be, ha 1-2 éven belül csődbe akarnának menni mondjuk ez a fejleszthető konzol koncepció is afelé mutat h kacérkodnak a csőd gondolatával )
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
na ha valaki a két konzol között őrlődött volna, most már lehet nem fog
[ Szerkesztve ]
-
sagem
addikt
A konzolgyártók mindig is felvállalták (eddig) a kezdeti HW buktát, az X360 is felvállalta, nem csak a PS, végül a PS3 is elkezdett profitot termelni egyébként, így működik a konzolpiac, mióta világ a világ. Plusz ugye nekik a szoftvereladásokból jön be a nagy pénz, legalábbis addig, míg a HW utol nem éri. A PS3 esete speciális a saját fejlesztés miatt, maradjunk csak az X360 példájánál, ami partiban tudott lenni a kor pécéivel és a PS3al is egyaránt. Elég lett volna egy akkora "buktát" (ami nem az, csak kezdeti hitelezés valójában) bevállalni, s igen az a kicsivel több memória, kicsivel jobb CPU, kicsivel jobb VGA pont elég lett volna a boldogsághoz összességében..
Most sem az a baj, hogy a csúcs PC-k lenyomják a konzolokat..persze hogy egy drága gép lenyomja..az a baj, hogy az átlagos PC-k is pariban voltak/vannak a megjelenés pillanatától kezdve. Előző gennél valóban csúcs PC kellett, ha valami olyasmit szerettél volna látványban, mint a konzolokon kezdetekben. Aztán ez nagyon sokáig ki is tartott, s az "átlagos" pc-k csak csigatempóban tudtak felzárkózni látványban. Felzárkózni. Most nem nagyon kell a pcknek felzárkózni.. Igen, lehet számolgatni, hogy egy konzol még mindig olcsóbb, s annyi pénzből nem tudsz olyan PC-t összetenni, igen, valszeg így van, de most nem erről van szó, ez a része szerencsére még nem változott, de korábban a pénzedért jobb konzolt kaptál, ennyi
[ Szerkesztve ]
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”
-
Madwe
nagyúr
vagy nem volt akkortájt gamer pcd, vagy fiatal voltál, vagy csak a konzol marketing jobban elhitette veled a dolgokat, de a ps3 x360 gen elején se kellett bika pc a multiplatform játékok szebben futtatásához Én a snes óta követem a piacot mind gamer pc mind konzol oldalról, és egyáltalán nem volt konzolos erőfölény megjelenésekkor...
-
tDr1v3r
veterán
Ennyiből ez jött ki akkor... de szerintem ma sem lehetne olyan sokkal jobbat összehozni (nyilván fejlődtek a GPU-k azóta mondjuk ugyanilyen TDP-ár kategóriában, de nem hiszem hogy hajateldobós szinten), a PS4 mutatja hogy kb. mennyi a max, az centre pontosan ki lett számolva hogy egy apró profit legyen rajta. A konzol hardvere mindig a hosszútávról szólt, hogy mennyit sajtolnak ki belőle - ahogy Abu is mutatta a cikkben, ekkora változás volt. Egy Gears of War és egy Halo 4 között is van "némi" fejlődés, ugyanúgy mint egy Killzone 2 és egy TLoU közt is (direkt korában nagyon szépnek számító címet mondtam). Amire most azt mondod hogy erősebb hardverrel startolt arra 2007-ben mindenki azt mondta hogy egy 8600 / 8800 GT(X) erősebb. Aztán lám, 2010-ig pariban volt a látvány... szerintem most ugyanez van, csak van egy kis alapja is a hardver szidásának. De inkább csak az elvárások lettek nagyok, lévén nagyon elcsúszott a genváltás...
Szerintem amúgy túl van misztifikálva az egész, én egy 4-5 éves generációnak tippeltem ezt eleve (pont a hw miatt), amiből lassan 3 le is telik... ezért sem értem most ezt a kapálózást. Gondolom csak marketing akar lenni, hogy valahogy eltereljék a figyelmet arról hogy a Windows 10-DX12 kombó miatt miért kell nekik XO-exxklúzív címeket áthozni... vagy inkább csak egyfajta sneak peak a következő generációra, kis vitagenerálással vegyítve hogy láthassák a reakciókat. Vagy ezek tényleg egy módosított, fejleszthető hardverű XO-ban hisznek... de kétlem hogy ezt le fogják tolni a torkokon, amíg az always-on-t se vették be a használt digitális játékok értékesítése mellett addig a fullos látványért fejleszthető hardvert se fogják sokan. Én legalábbis biztos nem fogom, inkább kiszállok... így is van elég előfizum, kocsim is in progress, nem kell még egy dolog ami évente viszi a pénzt.
disznóvágás, nepotizmus, pálinkagőzös hedonizmus | intelhüttö (c) Tirexi, szívünkben őrzünk örökre <3
-
sagem
addikt
Tény, hogy elsősorban konzolom volt, a 8 bites korszakban lett meg az első konzolom, és onnantól kezdve kb. mindenem volt az előző generációig bezárólag, még az "egzotikusabbak" is, mint pl. az Atari Jaguár Nekem eddig mindig úgy tűnt, hogy bizony bika gép kell a multi címek futtatásához, legalábbis az első években mindenképpen. Legalábbis annyira "bika" hogy valóban elég nagy szakadék tátongott a két árcédula között (hasonló látványvilágú pc vs konzol), most ez a szakadék érzésem szerint eléggé zsugorodott.
Ráadásul nem csak a multiplatform címekről beszélünk, a konzol exkluzív játék esetében végképp elkerekedtek a szemek a megjelenés körüli években. Nyilván most is jobbak, mint egy multi cím, de nincs meg az a wow..ez fejletépően néz ki érzés, legalábbis nálam, pedig csak egy átlagos PC-m van jelenleg
Az más kérdés, hogy nem csak a látvány számít de mégis na..régen basszus egy Shenmu II pl. DC-n..hát hol tudott olyat a PC..
[ Szerkesztve ]
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”
-
Madwe
nagyúr
Exklúzívokat ne keverj ide
Egyébként nem, egy 200.000 ps3 vagy egy 150.000? x360 startnál egy bika vga amikor 90k körül volt, akkor nehezen lehetett többet költeni pcre azonos multis teljesítményért... Egyébként kicsit most is kell, mert azért egy 60k-s 960 mellé még kell pár dolog, s a konzolok meg 90kért mennek már manapság. Csak pcnél már sokkal inkább a 100-200k-s vga-k lettek az elterjedtek, volt is egy ilyen steamhez köthető cikk nem is olyan régen, ahol ezt mutatták ki, h a 970 mennyire elterjedt a steam userek körében.
-
Shing
őstag
Egyébként én nem látom azt a különleges szoftveres optimalizálást konzolon, persze sokkal szebb minden, de ugyan ez megvan PC-n. Nézzétek meg mit tudott futtatni egy HD5870+AMD Phenom II 2009-ben és mit tud ma (akár Battlefront).
Egyébként tényleg gusztustalan ez a hatásvadász konzolmarketing (UC1 vs TLoU). Első képnek egy egyértelműen leggagyibb helyzetből kiszedett ingame screenshot, másikban pedig egy feljavított promo kép. GG ph.
Amúgy már 2008-ban sokkal szebb játékok jelentek meg mint az UC1, gondolok itt az UE3-as játékokra, amik utána nem is fejlődtek sokat, lásd Bioshock 1 (2007) vs Bioshock Infinite (2013).
Ez is lehet a döntés egyik oka MS részéről: A fejlesztők nagy része nem megy olyan mélyre mint egy Naughty Dog. -
Kristof93
senior tag
Hmm, xbox 1.5 4k és occulus rift támogatással. Make it so.
-
Peat;)
veterán
válasz Menthirist #61 üzenetére
Az uncharted 4 demo cutscene anyagánál én ezt végig zongoráztam Abu-val, egyszerűen ignorálja ezeket a tényeket hogy mi is az in-game minőség. Csak időpazarlás. Ha bárhol bármilyen videot összeraknak egy grafikai motorral konzolon, akkor az arra képes és kész. Meg persze 1-2 évig ki kellett emelni hogy a pc természetesen képtelen rá.
Számomra ez a hír nem más mint a microsoft beismerése hogy túl gyenge gépet rendeltek be, ez még jól is elsülhet szerintem, majd kiderül. Gondolom a nagy virtuális világ trend közepette 1-2 fejlesztő kiröhögte őket hogy mit akarnak ezzel a géppel...megérdemlik.
[ Szerkesztve ]
-
pzstm
titán
természetesen a Microsoft saját maga találta ki a specifikációkat, hasraütött, és azt gondolta, hogy elég lesz ez....
iPhone 15 Pro Max 256GB Black |Macbook Air M1|Xbox Series X|Írhatsz nyugodtan, de x64 alatt nem barátkozom :)| I'm not special...I'm just limited edition!
-
Peat;)
veterán
Ez az írás nagyrészt igaz, de a pénzügyi vonzata a pc és konzolnak sokkal közelebb áll egymáshoz mint azt gondolnánk. Én magamon tapasztaltam meg előző genben és azért vásároltam volna csak megint konzolt ha exkluzív élményt ad. Árban egy karbantartott középkategóriás pc és konzol fenntartás között nincs hatalmas különbség szerintem hogy egyik vagy másik irányba tolja az embert. Max aki nem bír matekozni és csak a konzol kezdeti árát veti össze a pc kezdeti árával, de az valószínű tényleg jobban jár egy konzollal mert nem látja át/nem is érdekli mire merre hogy. Ma már egyedül akkor vásárolnék konzolt ha sokat multiznék sportjátékokkal, vagy fps-el, mert valamivel jobban odafigyelnek a csalókra.
92: egy ilyen múltú céget ha ennyire meg lehet vezetni meg is érdemli, ha én első ránézésre éreztem hogy ez nem túl acélos, akkor az ő szakembereik nem? Nem a fenét nem, a vezetőség viszont az olcsóbb variánsra szavazott, láthatjuk telefon fronton is mennyire jól menedzselik a dolgokat.
Most gyakorlatilag a konzol oldalon úgy néz ki kizárták magukat a VR vonalról...PS4 is igencsak az alsó határon van valószínűleg, eddigi demok alapján, gondolom One-nál nem merik meglépni az attól is gyengébb színvonalat, inkább ilyenekben gondolkodnak. Azt mondom ez a helyesebb út ha már elrontották az elejét. Mert számomra elrontották, számodra lehet hogy nem, ez is tiszteletben tartom, de mások az igények.[ Szerkesztve ]
-
Gilberto
aktív tag
Menjenek a francba a hülyeségeikkel. Pont az ilyen dolgok miatt van itthon konzolom, mert a tetves gépre nem vagyok hajlandó költeni. Egyszerüen belefáradtam a fejlesztgetésbe. Nem is értem, hogy-hogy gondolta.
PSN: Gilberto2k10 (PS4)
-
veterán
válasz sayinpety #96 üzenetére
ekkora uborkaszezon volt? azt kell hogy mondjam, nem tudom hogy vártak ebből a felszereltségből 6-8 éves méltóságteljes menetelést látványban és minőségben. Még a ps4-ből sem, de a one még ahhoz képest is vagy 40%-kal vissza van vágva.
lehet hogy nem számoljuk a pénzt, de ők sem fognak olyan nagyon sokat, ha így megy tovább...
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Krill77
őstag
Pont a graffal nincs baj. Minden mással van. Alig van game, azok is szarok. Félkész mind, rövid single. Exkluzívok.. par db van mivel nem eri meg egy független kiadónak sem a draga fejlesztéi kköltségek mellett. Van még dlc is amit az eredetiből vagtak le felárért. Egy kalap xar lett az egész.
Ja azt kihagytam, h már a gépeket is felkeszen adjak ku. Nem csak z usereknek, a fejlesztoi eszkozok is betak..
A graf csak az elso check, utana jon, h mi van a felszin alatt.. Pl 3 óra single -
sayinpety
tag
válasz cyberkind #97 üzenetére
Miert meglepo? 2-3 billion dollar/full lifecycle volt a target kockazat viselesevel. ARM, NV, IMG arral akart nyerni, AMD teljesitmennyel es idovel. Nem ismerek minden reszletet, am halottam AMD 40%kal gyorsabb lapkat ajanlott ARMnal, am arhataron. NV, IMG meg lassabbat ajanlott.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Robotporszívók
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Projektor topic
- Mesterséges intelligencia topik
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Bestbuy játékok
- További aktív témák...
- HP EliteBook 845 G8 Tartós Fémházas Laptop 14" -60% Ryzen 5 Pro 5650U 6mag 16/512 FHD IPS Matt LTE
- HP EliteBook 845 G7 Fémházas Laptop 14" -45%Ryzen 5 PRO 4650U 16/512 FHD IPS SURE VIEW
- HP Elitebook 840 G8 i5 1145G7 / 32GB / 512GB / hibátlan!
- Nethome Plus, klíma wifi modul
- LG OLED55C12LA 2 ÉV GYÁRI GARANCIA
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest