Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MageRG
addikt
És hogy nézne ki a DS easy mode? Több HP-d van és kissebbet sebeznek rajtad?
Ehhez csak annyit kell tenni, hogy fölszintezed az életerőt (ami passzívan növeli a sebzés-ellenállásokat is), oszt csókolom.
Sajnos ha leesel, az ellen nem véd."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
wjbhbdux
veterán
DS nem nehez jatek, ha az lenne akkor nem tudna az atlagos konzol jatekos vegigvinni, es nem vettek volna meg tobb folytatast belole. Csak idoigenyes mert nincs rendes save es korulmenyes ocska iranyitasa van. Ha normalisan lehetne mozogni es tamadni benne mint pl. egy Warframeben vagy Tomb Raiderben (nem az ugralasra gondolok, csak az alapokra), akkor mindjart konnyu lenne. Ez egy mesterseges nehezites ami kifog par jatekoson, amugy meg csak ide vagy oda kell allni ha 1 bosst megoltel az osszeset megtudod bugyuta design jellemzoen.
Ha nehez jatek kell, akkor a Boshy (mainstream valtozatban Wings of Vi) felek azok, na azt nem fogja tudni vegigvinni a DS jatekosainak 99%-a.[ Szerkesztve ]
/s
-
MageRG
addikt
Ez hülyeség. A DS-ben nem az a nehéz, hogy nincs "normális" irányítása.
Hanem az, hogy:
1. Ha elkezdesz egy animációt, akkor benne ragadsz. Nem reszponzív az irányítás. Így mindig meg kell gondolni mikor kezdesz el egy erősebb, de lassabb támadást.
2. Stamina. Nem lehet non-stop vagdalkozni. Ha elfáradsz, akkor semmit nem tudsz csinálni, ráadásul nagyobbat is sebeznek rajtad."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
mike1334
veterán
Alapvetően igen. Több HP/kevesebb sebzés, vagy több xp/arany/erősebb felszerelés. Nem lennének mágikusan lebegő nyilak, hogy erre menj, nem állna ott az ellen, hogy az első 2 ütés szabad, aztán reagál. Pusztán annyi történne, hogy nem kellene annyit grindolni (amit egyébként sokan megtesznek, és így játszák ezeket a játékokat, és biztos én is meg tudnám csinálni, de nem vagyok időmilliomos sajnos). Apropó, ha valaki addig grindol pl a Niohban, hogy simán lever mindenkit, akkor az "csal"? Gyakorlatilag beépítik az easy módot, csak sok időbe kerül elérni, ezt szeretném megspórolni.
Nem tudom, hogy miért kell kapásból gyökérnek gondolni valakit, mert nincs türelme/ideje egy ilyen játékhoz. Nem is akarom, hogy az egészet megváltoztassák, csak a lehetőséget teremtsék meg, hogy így is lehessen játszani. Ha nem, hát nem, akkor nem veszem meg, ennyi.
Nekem pl. olyan munkám van, aminek egy részét egy átlagos értelmi szintű ember magától is meg tudná csinálni, de nem akarja, mert neki bonyolult, nehéz, nincs kedve. Én ezért pénzt kapok, és sok minden rutinból megy. Nem gondolom azt, hogy de béna, hogy nem tudja...de persze úgy is lehetne, csak akkor nem lenne fizetésem. (Ja és csak nettó 8, bruttó 10 évem van benne, hogy ilyen "tápos" lettem, ha lett volna gyorsabb/könnyebb út, azt választom, de az életben nincs, viszont ez csak egy játék, ahol két kattintás lenne megváltoztatni a feltételeket...)
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
mike1334
veterán
És mennyiben rontaná el a Te játékélményed, ha tudnád, hogy ugyanazzal a cuccal, ugyanazzal a statokkal ugyanaz ellen az ellenfél ellen én nem kettő, hanem négy ütést bírnék ki (gyakorlatilag több hibázási lehetőséget kapnék)? Ja és persze Te kapnál plusz trófeát az "autentikus" fokozatért, én meg nem.
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
mike1334
veterán
Ha így, hát így. Engem csak az bánt, hogy mostanában 4 szamuráj témájú játék jelenik/jelent meg (Nioh, Nioh 2, Sekiro, Tsushima), ebből 3 biztosan soulslike. Ha a Tsushima nem az lesz, akkor nem fog érdekelni a többi.
Áh még az elején az első minibossnál. Első ilyen típusú játék volt, amivel játszottam, megpróbáltam 3x, nem ment, töröltem is. Bloodborne hasonlóan.
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
mike1334
veterán
válasz cyberkind #61 üzenetére
Az, hogy mi élvezetes, az egyénfüggő. Szerethetem a szamuráj játékokat, ha nem szeretem a soulslike stílust. A második hangsúlyosabb nálam, megkockáztatom, hogy soha nem is lesz másként, így, ami Neked élvezetes, az nekem frusztráló, és így nem élvezetes. Az egésszel csak az volt a problémám, hogy kb semmibe sem kerülne a fejlesztőknek, hogy elérjék, hogy nekem (meg még sok más embernek) is élvezetes legyen a játék. Erre írták, amit írtak, amit én nem tudok racionális érvként elfogadni, de persze az ő játékuk, azt csinálnak, amit akarnak, én meg nem veszem meg, és várok a piaci résre (2018. májusában a pc-re és ps4-re is kiadott Niohból eladtak több, mint 2 millió példányt kb. egy év alatt...ugyanekkor az alig megjelent GoW-ből már több, mint 5 milliót...a Tsushima sanszosan az utóbbi vonalon fog inkább haladni, ha meg nem, akkor majd a következő játék...)
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
cyberkind
félisten
Persze, egyénfüggő, ettől függetlenül iszonyatos élményekből maradsz ki ez ami biztos, én csak ezért, egyszer ha elfogyasztom a a PC-re elérhető és tetsző soulslike játékokat, nekiülök a Bloodborne-nak, pedig az nem tetszik.
Azért a GoW nem főként azért ment el eddig 5 milló darabban mert skálázható, hanem azért mert folytatás, és egy igencsak durva és jó szériának a szerintem még jobb folytatása, a Tsushima meg full új lesz.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
mike1334
veterán
válasz cyberkind #63 üzenetére
Pókemberből is elég sok elment (3 nap alatt 3.3 millió példány). Többek között azért sikeresek a PS exkluzív játékok, mert sokkal szélesebb réteget szólítanak meg. A GoW-t is lehetett annyira nehéz fokozaton játszani, hogy egy tévedés az életedbe került, de lehetett casual módban is játszani. A Bloodborne az egyik legsikeresebb ps exkluzív soulslike, mégis kb 3 millió fogyott "csak". ja és egyébként a mostani GoW és a régi széria kb semmiben nem azonos Kratoson kívül, és az ő személyisége is tök más lett.
Amúgy igen, pont ezért nem játszok vele többet (mmint Nioh és társai), mert ki akarok maradni az iszonyatos élményekből
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
SlayerPrince
tag
Remélem legalább olyan nehéz lesz mint a Demon Souls és a Dark Souls együtt imádom őket épp mert nehezek, és ez is a sikerük titka.
-
melega
őstag
válasz SlayerPrince #66 üzenetére
Az biztos, nem kell elrontani olyannal hogy könnyítenek rajta.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Villanyszerelés
- Orvosi kérdések
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- Ryzen 9 5950X
- AirPods Max - Silver (Hibátlan és tökéletes állapot, tulajdonképpen új, pár napot volt használva)
- LEGJOBB ÁR! GAMER PC - RTX 3070 - Ryzen 5500 - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD
- ÚJ Playstation 5 CFW képes (feltörhető), lemezes
- ÚJ Dell Vostro 3520 - 15.6" IPS 120Hz / i5-1235U / 8-16Gb DDR4 / 512Gb / HUN backlit / 3 ÉV GAR.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest