Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Menthirist #62 üzenetére

    Azok később jönnek képbe. Ez a geometry shader fázis előtt működik.

    (#63) Jack@l: Ezt a geometry shaderrel meg lehetett oldani korábban is, csak most megoldható geometry shader nélkül. Szerintem PC-n is elérhető lesz.

    (#64) Menthirist: A GNM API viewport multicastnak hívja.

    Általánosan a korábbi vitához. A PC-n természetesen lehetőség van, illetve lesz minden olyan dologra, amire a konzolok képesek. Ezért van a HSA és a Mantle. Előbbi nyílt iparági szabvány, tehát nem kell alternatív kód sem, míg utóbbi ugyanúgy fejleszthető, ahogy a konzolos API-k. Ha valami bekerül a GNM-be, akkor arra lehet reagálni egy tök ugyanolyan kiterjesztéssel a Mantle-ben. A PC gaming tehát sosem állt olyan jól, mint most. De konzolra akkor is jobban lehet optimalizálni.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák