- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Fujifilm X
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Projektor topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De hatékony lesz 6 mag felett is, csak nem biztos, hogy az extra magokkal lineárisan skálázódik a rendszer.
Az egész változás abból ered, hogy a következő kör fejlesztése a legacy API-k kiműtése a rendszerből. A Vulkan mellett nincs szükség a DX11 és az OpenGL API támogatására, mert a Vulkan ugyanazokon a platformokon elérhető. A SPIR-V-re is egyszerű lesz HLSL-t fordítani a Microsoft nyílt forráskódú törekvéseivel. Ergo most jött el az idő, hogy a motorok megváljanak a legacy kódoktól, és ezeket új váltsa fel, mert az akadályok elhárultak, a hardverek támogatják és hátránya igazából nincs. Ezekkel a változásokkal párhuzamosan jelentős lehet a motorok strukturális átalakítása, hogy az eddigieknél sokkal jobb legyen a skálázódás. Ez nem ismeretlen a fejlesztők előtt, régóta csinálják a konzolokra, csak a PC-n az API limitált. Hát most már nem fog. Emellett a rajzolási parancsokkal rendkívül jól lehet játszani. Tulajdonképpen berakható egy játékba több beállítás is, amely arra vonatkozik, hogy milyen távolságig rajzoljon bizonyos objektumokat, bizonyos árnyékokat, stb. Ezt manapság is alkalmazzák, csak a legacy API-k limitációi miatt még a maximális beállítás is igen korlátozott. Az új API-kkal ebből a szempontból el lehet szállni, és tulajdonképpen csak a processzormagok számától függ az egész. Nyilván a kétmagos/négyszálas modellekre lesz low beállítás, míg a hatmagosokra egy high. A négymagosok ellesznek a medium szinttel. Ha nagyon akarják a fejlesztők, akkor a nyolc-tíz-mégtöbb magra is lehet további paraméterezést csinálni. A skálázás ilyen formában az explicit párhuzamos parancskreálással dolgozó API-kkal sokkal egyszerűbbé válik. Még jobb egyébként, ha a fejlesztők egy százalékos csúszkát csinálnak erre. Annak az átmenetei nagyon finomak lehetnek, és a paraméterezést el lehet vinni a legkisebb támogatott négyszálas procitól, a legnagyobb támogatott 24 szálasig, vagy még tovább, ha később jönne 32 szálas, és a motor skálázódni fog azokra is. Ez az új API-k szuperképessége, csak addig nem lehet használni, amíg a legacy API-kra is kell támogatás.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.