Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jookomak

    őstag

    tegyük félre az indulatokat, és a média által keltett blőd számokat, és főleg ne nézzünk le senkit.
    keresztapám 1 éve buszsofőr a bkv-nál, tehát úgymond kezdő. keres 110-130e ft-ot egy hónapban. jórészt délutántól dolgozik (jár a délutános pótlék, ezért annyi a pénz), sokszor 11, éjfélig. nincs se hétvégéje, se ünnepnapja, beosztás függő a szabadnap. az 500k-s cafetéria is egy baromság. ingyen bérlet, kajajegy kb havi 5-6k. ruhapénz is van, nem tudom pontosan mennyi. de mindez összesen nem jön ki 500k-ra.

    hát felelősség az van. nem maguknak keresik a sofőrök a bajt, elhiheted. elég egy mélázó autós, aki elékanyarodik, csatt, emberek borulnak. utaztam már én is olyan buszon, tisztán láttam, hogy az autós kikanyarodott, fékezés, mami dőlt, beverte a fejét. megállás, mentő. akik a buszon vannak, azokért ugyanúgy felel.

    buszok állapota: hát van, hogy a sofőr lába elázik az esőben, szóval nem mindig van fűtés nekik se.
    arról nem is beszélve, hogy mostanában elég sok utas támad sofőrre.
    higyjétek el, most sem az egyes sofőrök sztrájkolnak, hanem a szakszervezetek, főnökök határozzák meg, hogy jó, ma nincs munka.

    vidéken azért nyereségesek a közlekedési vállalatok, mert az emberek VESZNEK jegyet, bérletet. bp-n meg sikk nem fizetni, és természetesen lehet, hogy nem nyúlnak le ekkora lóvékat odaföntről.
    volt szerencsém tapasztalni a miskolci közlekedést is. csak az első ajtónál lehet felszállni a buszra, és ha nem így teszel, a sofőr addig nem indul el, míg előre nem mész. az ellenőrök meg mikor felszállnak a buszra, a rendőrök addig ott várnak a megállóban, szóval nem éri meg hőzöngeni.
    a 7-es buszon ezt nem tudod megcsinálni a reggeli forgalomban, olyan nagy a tömeg, és a forgalom.

    ha van kérdés, igyekszem megválaszolni, amit tudok.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák