- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cyberbeni
addikt
válasz mikromanus #1502 üzenetére
DML+SoJ-on crit chance bónusz kombóval megöltem folyamatos Rapid Fire mellett MP10-en Ghomot. Nagyon ki volt centizve a dolog, cloakon nem ártott volna a hatred regen, mert templar nélkül preparation - punishmentre alig volt disciplinem. +crites caltrops bent volt, meg shuriken cloud is, templar mellett még sentryt is tudtam lerakni.
Mondjuk 10% ias quiver, ias nélküli crossbow, tempest rush gear mellett jobban fent lehetne tartani, de még úgy is keveset sebez, hogy volt rajtam attack speed néhol.
25% lifesteales shadow powert persze nem árt snapshotolni, mert ha folyamatosan tolod, akkor csak az indításkori ls számít.Sebzésben messze elmarad minden mástól. (Egyszer überre is akartam vinni, de mivel egy normál mobot is alig sebzett spike traphez képest, ezért még 1. valor előtt visszaváltottam)
ja és persze ott, ahol nem tudsz egyhelyben állni, teljesen vállalhatatlan, mert akkor újra kell tolni mindig a shadow powert.
[ Szerkesztve ]
-
Cyberbeni
addikt
válasz mikromanus #1504 üzenetére
Csak Rapid Fire előtt kell eltolni egyszer a shadow powert, azon kívül csak caltropra meg punishmentre kell költeni. A nagyobb attackspeed növeli a fogyasztást, Mantival simán tartható a discipline, míg WF-el meg Calamityval is elfogy egy idő után. (archery, perfectionist passzív, 53,5% chc, +11% rapid fire chc, +10% chc a caltropból, gearből 35% iassal (quiver+gatya+sisak))
rapid fire SoJ-on nem kereshető, szóval abból azért csak 4%-os van, quiveren meg 7/8%, marát meg nem láttam, de igazából nem is kerestem sokat, mert olyan kéne, amin a többi stat is jó. Skull grasp meg rosszabb, mint egy dex chc chd gyűrű (esetleg +avg dmg)esetleg strafe is hasonló, bár az több hatredért kevesebb dps
Egyébként meg chc-n kívül még attack speed és a használt skill is befolyásolja a discipline töltést.
-
Cyberbeni
addikt
válasz mikromanus #1506 üzenetére
Nem hozza be a magasabb attackspeed miatti plusz hatredköltséget. És rapid fire mellett még mindig csak akkor kell shadow powert tolni, mielőtt elkezded, utána akár fél óráig folyamatosan 25% lifestealed van, ha nem hagyod abba a lövést.
De azért még egy párszor leírom, hátha sikerül elolvasnod:
Az attack speeddel arányosan nő a hatredköltség.
Az attack speeddel arányosan nő a hatredköltség.
Az attack speeddel arányosan nő a hatredköltség. -
mikromanus
veterán
válasz mikromanus #1508 üzenetére
Mindenesetre ez nem tűnik vonzónak eddig. Kb minden alap megvan, erre menekülhet, helyezkedhet, aztán meghal. Valamiért nagyon nem áll kézre. Átraktam aknás kivégzőlegény módra, aztán csont nélkül likvidáltam ugyanott a triplapakkot. Szerintem ez a rapidfire és hasonló skillek meglehetősen alultervezettek jelenleg. No mindegy. Legalább nem gyötröm magam ilyen kétes buildekkel. Jöhet a terrorista módszer (bomba, gránát, akna, orgyilkosság)
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Cyberbeni
addikt
válasz mikromanus #1508 üzenetére
és mivel akarod tölteni a disciplinet, hogy olyan gyakran fogsz tudni punishmentet tolni? rapid fire az egyik legalacsonyabb procrateű skill.
-
Cyberbeni
addikt
válasz mikromanus #1511 üzenetére
stunolós cluster arrow mellé még tűrhetőek a gránátok, de amúgy nem olyan jók, ha csak egy kicsit is mozog a célpont.
egyébként egy célpontra még talán tűrhető a sebzése rapid firenek, de ha mozogni kell, az sok veszteség. -
válasz mikromanus #1557 üzenetére
jaja, igazából a nat set magas védelemmel eléggé drága. alapvetően az én cuccomnál van jobb, de jellemzően csak BoS kategóriában, tehát érezhetően jobb upgradek nem lennének olyan 100-400m alatt (innából picit olcsóbban is, de ott alapvetően 40-50resistet lehetne még összesen hozni).
jó védelemről annyit, hogy a mempoval elért 835k EHP a ph!n szerintem az egyik legmagasabb DH érték (mellesleg majdnem duplája a tiednek) és EU DH top400 kategória, amire jön még a 205k unbuffed dps, ami megint nem alacsony. mp8 már jobb. mp6on viszont stabil, a jobb skálázódás miatt lehet gyorsabb is lenne az elemental arrow buildeknél.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz mikromanus #1559 üzenetére
bent van a night stalker. annyi a baj, hogy tömegben kevésbé látszik, hogy meddig van fent/mikor jár le a shadow power, illetve kifogyhat a disc ha nagyon sokat kap egyszerre.
lehet a fürgeség a baj, ennek pont az lett volna a lényege, hogy mozgás helyett lehessen damolni. avagy én ezzel a builddel nem mozgnék sokat (bár a közelharcos karik damredjét a DH nem kapja meg).
viszont a grenades tényleg a leghasználhatatlanabb single target hatred generator skill mechanika alapján. avagy dobj három gránátot, amiből egy talál per ellenfél.
este még próbáltam egy allresistes unityt, az se volt az igazi. LS DHra meg sajnos még mindig csak shadow powerből szerezhető, tehát annak a permanens fenntartása az egyetlen út dps megtartása mellett. ill próbáltam witching hourt is (49res 66dex, ezt találtam nagyon olcsón AHban), az 1.90es AS jó, de dpst buktam az innához képest.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Thrawn
félisten
válasz mikromanus #1564 üzenetére
Felejtsd el, hogy össze lehet szedni elegendő LS-t vagy LoH-t, ez nem barbár, itt nincs 30% dmg reduction, mint melee kasztoknál. Ha mégis megpróbálod ezeket összeszedni az garantáltan a DPS, armor, allres rovására fog menni és ugyanúgy elfogysz majd vele magas MP-n mint most. Az nálam nem használható karakter, ha nem tudják ugyan lecsapni MP10-en, de fél óráig molyolsz egy elit pakkal, mert nincs elég DPS.
Folyamatos Shadow Powert ennyi Discipline regennel, amennyit alapból kap a DH nem lehet fenntartani. Legacy Nattal fent lehet, de akkor megintcsak nem lesz elegendő DPS-ed, tehát ez is zsákutca.
Összefoglalva: mindegy milyen módon közelíted meg a DH-t jelenlegi állapotában, nem lesz magas MP-n használható. Vagy sosem csapnak le és piszok lassú leszel, vagy DPS-re gyúrsz és a sérülékenységed lesz a veszted.
Ez a "nem bírnak one-hitelni" megmosolyogtató. Egy hulking beast vagy egy gorgor valószínűleg nem fog egy ütésből lecsapni, de ugye nem egyedül szoktak járni és kettő már jó eséllyel agyoncsap. Ráadásul időnként még elit is van belőlük. Ha bármelyik is megkapja a Fast, vagy Horde jellemzőt, akkor vége a dalnak, még Shadow Power - Gloom mellett is.
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
Thrawn
félisten
válasz mikromanus #1566 üzenetére
Marhára nem érdekelnek a skorpiók, ha játszok akkor az utolsó mobig leölök mindenkit, nem válogatok. Egy kivétel van, ha kizárólag kulcsra megyek, ott az elit a lényeg.
Nem elég a 3% LS. DPS-nél eleve Manticore-ra vagy kényszerülve, a Life Steales példányok viszont gyengébbek DPS-ben. Ez az egyik baj vele. A másik az, hogy l a s s ú. Egységnyi idő alatt keveset lősz, keveset találsz és azokból is vagy critelsz vagy nem. Ugyanannyi idő alatt sokkal több ütést kapsz be, mint amennyit te betalálsz, hogy életet szívj. Ha már a hátadba szúrt keresztet nézed, tökmindegy, hogy akár 2 HP-gömbnyi életet is vissza tudsz nyerni, az már nem segít rajtad.
A DH-m MP6-ig jó volt, aztán kifújt. P100 után a közös cuccokat átraktam a monkra és hopp, máris MP8-on találtam magam. Ennyi a történet, nem kell túllihegni.
[ Szerkesztve ]
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
válasz mikromanus #1566 üzenetére
gyakorlatilag az 1.10es fegyver base speed miatt 2.0 feletti AS esélytelen és olyan 1.80-1.90ig lehet eljutni komoly áldozatok nélkül (efölött szinte minden lehetséges slotra kell az AS*). Manticore van, alternatíva nincs. Manticoreban meg vagy 50% base weapon dmg, vagy LS jut a fegyverre a második socket mellé. gyorsabb fegyver az aknák miatt nem jöhet szóba, meg úgy általában egyébként sem.** a DH nem barbár***, se nem monk. erre jön még az említett probléma, hogy mind a hatred, mind a discipline pool nem skálázódik.
a játék kijövetelekor a DH amiatt volt jó, mert a védelmet át lehetett tolni dpsbe, a védelmet meg pótoltuk skillből és reflexekből. ezalatt nerf volt (smoke screen, nether tentacles, natalya setbónusz), buff semmi említésre méltó (már három rúna működik egy helyett az arrowon, szuper!), a skálázódása meg továbbra is pocsék.
mivel olyan 5 hónapja a night stalker irányból közelítem meg az LS/túlélés problémát, szerintem nem a perfectionist hiányán bukik a dolog. dupla healthpool meg hatalmas különbség egy 1.1es alapsebzésű fegyver mellett, főleg, hogy a használt skillekből egyetlen egy tud LSelni. hónapokig volt nekem is LS a fegyveremen, meg kb mindenkinek itt a topikban, aztán valahol november és január között mindenki váltott inkább még dpsre. kipróbáltuk, leteszteltük, nem érte meg. skillből egy helyről lehet még behozni (az kb DHnak azóta kötelező lett), és ennyi.
über mp10en 5-6 slimeot bír a kari maga körül egyszerre, szóval egyáltalán nem mondanám törékenynek.
mp6ra ahogy nézem valszeg ez a build a gyorsabb, tehát valamivel jobban skálázódik, de még mindig nem skálázódik rendesen.
*as AS meg azért gáz, mert egyrészt aknás builddel sok értelme nincs, másrészt meg chc/chdhez viszonyítva keveset hoz. movement miatt kell az inna gatya, de azon csomó statot bukik az ember egy jó rarehez képest (a lacuni meg annál is rosszabb megoldás), valamint választhat, hogy stat vagy res kell. inna öv detto, WHk meg védelemre szinte kivétel nélkül sokkal rosszabbak az innánál, vagy őrült áron mennek. blackthorne gatya DHval az alacsony AS és a relatíve alacsony mainstat miatt (más slotot nem érdemes használni) kiesik, még aknabuilddel is. lacuni már szinte kiesik, amíg nem esik nagyot az allres+chc+statos kombók ára, azok meg továbbra is BoSnek minősülnek... tetejében a rollok elég alacsonyról indulnak rajta, tényleg remek darabhoz trifecta roll kell ÉS mindből jó roll.
kesztyűből magas stat (200+dex) + trifect még ok, emellé allres / nem <40es vit már 100, de inkább 400mtől indul. amuletből chc+chd+statot szokás pótolni, 200 statpointot ASért nehezen indokolhatóan lehet beáldozni (és a 200/200/magas chc/magas chd amuk ára már ezzel a négy stattal sem épp olcsó). főleg, hogy vit pl övön és gatyán alapból se nagyon jön össze.
tal armor DHnak nem játszik.
gyűrű érdekes, HF ringből trifectes lehet, de ahhoz tényleg mázli kell (főleg, ha +dam is kerül rá még). unity/hostra kerülhet, de kérdés mennyire éri meg. litanynál 8AS már eléggé drága.
**a danetta+calamicity permastun build érdekes lehetne, de az aknateljesítmény jelentősen leromlana. plusz a tapasztalat azt mutatja, hogy a stunos rúna a gránátokon Diablo ellen remekül működött, sima szörnyek ellen viszont nem igazán volt hatékony. az azkaban + burizás csicskám kb többet állított le, mint a stunos gránátok.
dps meg +dam, chc, chdből van. night stalkerhez chc kell, egyébként meg +disc vagy legacy nat kell. utóbbi -25% dps kb (meg lényegesen alacsonyabb EHP, de azt jellemzően a perma shadow power pótolja).
*** és akkor elfutok de előtte tolok egy rendet 5% LSsel, hogy amíg menekülök addig visszatöltődjön a hp. na ez itt nem működik. a barbár nagyon ki van dolgozva, sokmindent sok helyről lehet összehozni, ki lehet legozni és be lehet állítani. DHnál ilyen nincs.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz mikromanus #1569 üzenetére
Cluster jó, rad1nak van olyan buildje a topikban. Közepes mpn és dps támogatónak magas mpn remek, alacsony mpre nem skálázódik. Magas mpn egyedül meg továbbra is a törékenység a baj.
MP8tól igazából nem lehet megúszni a közelharcot, és ebben jó a trap build. ill mp6on szerintem ez lenne az ideális, de ez még tesztelendő.
jaja, sebességre lehetne jobb, de nem véletlenül szaladgál mindenki a topikban manticoreval.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Thrawn
félisten
válasz mikromanus #1584 üzenetére
Acélosabb? Allresből jobban állsz, nade 444k EHP vs 753 EHP
ps: Éjjel kettőkor itt írogatsz, de fáradt vagy este 8-9 óra körül űberezni...
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
Thrawn
félisten
válasz mikromanus #1587 üzenetére
No hard feelings
Allres: 504 vs 597
Armor: 3722 vs 3701
Life: 66600 vs 37588Egyedül allresben vagy jobb a jelenlegi diabloprogress adatok szerint. Közel 30k plusz hp-t meg nem lehet csak úgy szőnyeg alá söpörni. Rendes élettöltést feltételezve te elbírod ha 3-an ütnek, ő elbírja ha öten csépelik. Azért nem hatot írtam, mert részedre hajoltam az allres miatt
Szerintem van értelme az EHP-nak. Annak ellenére, hogy mindegyik oldal másképp számítja ki, elég jól használható összehasonlítási alapnak.
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
válasz mikromanus #1593 üzenetére
púposok mindenképp körbeállnak, de tény, hogy amíg lehet feltorlasztani az ellenfeleket, addig arra kell törekedni. kör közepe meg elitekkel perkektől függően tényleg lehet necces. de gyengébb ellenfeleknél mindegy, túl sokan úgyse férnek oda.
numbing + perfectionist jó kombó, de igazából dam is kellene még...
alacsony és közepes mp szintre ez a build lassú, amíg a strafe és az elemental arrow letarol mindenkit, addig felesleges közelharccal és aknákkal szórakozni szvsz.
ok, akkor a kedvedért 8AS/4enemy wailing.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz mikromanus #1595 üzenetére
ja, hát strafenek kell olyan 180-200-220k mp0ra is.
elemental arrow jobban skálázódik. viszont az a probléma, hogy olcsóbb gearben wcpapírba szokás csomagolni a DHt, dpsre hegyezve, arra meg az elemental arrow jobb, mert lehet távolról ölni.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Cyberbeni
addikt
válasz mikromanus #1598 üzenetére
Szép is lenne, ha csak 1 sebezné, főleg, hogy pont az ellenfél alá rakja, ha fönt kiírja a nevét. Fagyis wiz mellett érdemes ghom+raka ellen figyelni arra, hogy úgy rakd le, hogy mindkettőt sebezze.
Ha biztos egyhelyben marad az ellen, akkor egymásra, ha mászkál, akkor egymás mellé, pl 2*3-ban, vagy ahogy jólesik.
És ha egyedül vagy, és kimászik az ellen belőle, akkor pont ellentétes irányba kell mozogni. (pl 20 méterre északról átmegy 30m-re északkeletre, akkor úgy állj, hogy 30m-re északkeletre a csapdáid legyenek)
Persze ez nem mindig jön be, pl act 3 warden kevésbé kiszámítható, esetleg a teleportosok is. -
válasz mikromanus #1606 üzenetére
a vicces az, hogy 4000+ az a kezdő DH (enyémnek is volt 4500-5000 anno korai gearben) , illetve BiS védelemre is hegyezve. kettő között 3200-4000, annak függvényében, hogy strongarm/crafted, vile/crafted vagy WH/Inna. ahogy nincs hely a +str / +armornak ott, ahol csak egy roll van, a védelem úgy csökken.
psnt buffolták eléggé, többit nerfelték.
psnt enyém addig bírja, amíg nem 7k körül tickelnek, na ott szaladás van.
egyébként néztem mp6on, oda ez a tipikus honeybadger build, avagy hacsak nem jön valami ronda elit kombó, addig nem igazán kell mozogni. damra lehet, hogy jóval alacsonyabb neki karakterlapon, mint az elemental arrow, viszont a kevesebb mozgás miatt többet sebez végeredményben.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz mikromanus #1612 üzenetére
shadow power fenntartásához kell. nem feltétlenül kell, de a legacy nat settel meg más nyűgök vannak. illetve discet is fel lehet lőni 50 körülre DML/Nat cloak párossal, de úgy bukik az ember kb 200-250 statot vagy allrest és statot. plusz ugye ott a soj, azzal 60 is megvan, de úgy meg chc megy le.
illetve mp0-2es strafe buildhez a preparation kell konvertálni a discet hatreddé.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Assdak
őstag
válasz mikromanus #1621 üzenetére
A diabloprogressen nem szerepel a 2 ring, és a 3pc nat bonus ( ez 70k dmg ), plusz amit a dml ad. Megpróbálom frissíteni diabloprogresst. Paragon 98 vagyok most, kb para 80 óta farmolom mp10-et.
szerk: a para 98-at most mar hozzászámolta, de az itemeket ezek szerint armorybol frissíti.
[ Szerkesztve ]
-
Assdak
őstag
válasz mikromanus #1623 üzenetére
Ez már megvolt vagy 3 szor =)
-
válasz mikromanus #1639 üzenetére
azt hiszem 2 órát volt magas fire damos andym amit olcsón bugáztam, utánna megértettem, hogy miért írja mindenki itt a topikban, hogy kerülendő.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz mikromanus #1645 üzenetére
szóval az előző patch alatt még, ami az 1.06 volt. nem baj.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Assdak
őstag
válasz mikromanus #1648 üzenetére
Hát kb =D
-
Thrawn
félisten
válasz mikromanus #1671 üzenetére
Fogalma sincs arról mi az a 16:10
szerk: Ja és nem tudom benne a videót felgyorsítani úgy, hogy az megegyezzen az audio fájl hosszával. Csak fix értékeket tud (1x, 1.5x, 2x, stb).
Fraps a forrás nem a PlayClaw.
[ Szerkesztve ]
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
Thrawn
félisten
válasz mikromanus #1673 üzenetére
Hogyhogy mi ez a progi? Az előbbi kép az általad javasolt Movie Maker-ből van
A gyorsítást csak primitíven tudja megoldani -> kuka.[ Szerkesztve ]
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
Thrawn
félisten
válasz mikromanus #1682 üzenetére
Köh... Blood Moon... Köh...
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
Thrawn
félisten
válasz mikromanus #1684 üzenetére
Nos a 4300 körüli Armor elég jó, a 40k hp átlagos, de a 226 allres az elég satnya szerintem
Az a 30% élettöltés jó lesz 25-nek isszerk: one-hitelni nem tudják, főleg Azmodan nem a tűzlabdával, mert ott a Shadow Power is. Mondjuk a chaten látszik, hogy elsőre mégis Azmo győzött és elözönlötték a démonok a világot
Épp ma néztem Legacy gyűrűt, de nincs már critch-s AH-n, helmből még akadna, de horror áron vannak
[ Szerkesztve ]
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
gV
őstag
válasz mikromanus #1682 üzenetére
Hm. Azt' mitől pörögnek a 10-15k life-ok vissza olyan sebesen? A gloom adhat, de nem jelzi az ikonja, hogy aktív lenne. Hol a huncutság?
Thrawn mondta már.
Egyébként azért ilyen "sima", mert a lecsapások ellen nem kell védekezned, mert lusta Azmo közelebb cammogni, a DH mág távolsági támadásokkal dolgozik.
Majd nézek egy másik runt úgy, hogy mellette állok.
A 4300 armor nem épp "gyenge védelem" azért.
Pedig az illetve nézd meg mellé a reseket, dodge %-ot és lifeot, EHP a béka s*gge alatt, de majd gyengitek és a Perfectionist helyett berakok valami haszontalant.
A 145k DPS sem az.
DH-nál? Mégis volt már olyan játékos aki mikor meglátta publicon ezt szóvá tette -hogy milyen kevés- és ki is lépett. Amúgy legyünk pontosak 145k+29% a SOJ miatt, 187K tisztára OP DPS Mp10-en, tényleg. Ja nem. azok a max 300K critekek is ezt támasztják alá és, hogy miért kevés nagyon is DH-nál a 145K? Mert a 68k unbuff DPS-es barbimal tudok HOTA-val ennyit, sőt. Azmo kill alatt ráadásul vele is folyamatosan. Plusz Diablo Progressen 584K unbuff DPS-es DH is volt, ahoz mérten sem mondanám erősnek az enyémet.
Ennyia monkomnak a sebzése [...]
Ez az, hogy a monkodnak. Nem láttad a Diablo forumára linkelt monk vs DH összehasonlítást azonos DPS-el? Sz*rá veri a monk a DH-t. De mindegy nekem így is a kedvenc kasztom, pedig ha nem kezelné ilyen mostohán a Blizzard... amit nem értek igazából, ez is az ő "gyermekük". Csak 1-2 példa a SS-nek nincs CD-ja, de mégsem tudom folyamatosan használni hiába van discipline elég! Ja mert a skill "not ready" más kasztoknál ezt úgy hívják CD és mindegyik kasztnak van CD csökkentő passzívja több skillre kihatóan, kinek nincs egyedül? Igen a DH-nak. Mindegyik kasztnak van a DH-n kivül haláltól megmentő passzívja -igen én ide sorolom a barbi relentlessét is. Kinek van a leggázabb setje? A DH-nak csak 3 bónúsz a többieknek több van, az elsőt a WD-n kivül mindegyik megkapja alapból az itemen, de a WD-t sem kell félteni resi 2 itemen, elemental dmg remek set bónuszok. Eznkivül a kasztoknak van erőforrás regenálást segítő bónusz a setjén. Kinek nincs pedig neki 2 erőforrás is jutott amit menedzselni kell ami nem is egyszerű mert fogy mint a navalya? a DH-nak. Hogy a legacyn ott van a discipline reg.. köszi Blizz ezért is használom azt. Arra kérdésre, hogy melyik kasztnak lett sz*rabb az új setje mint a régi talán nem is kell válaszolnom. Továbbá ami szúrja a szemem, melyik fegyóról hiányzik a "Weapon Damage %" egyedül alapból amit használnak a végjátékban is kérdés. Igen a Manticore amit a DH használ. Miért rossz ez? Mert ráadásul ez nem is black fegyó és ha hiányzik róla akkor cumi, mert a ruby+emerald páros hiába adna több DPS-t a 2 socketesnek 2 emeraldnál, mégsem ad a +% hiány miatt. Az meg, hogy de lehet 2 socket is rajta a Skornon nem lehet, de azon az alap CHD lehet 200 is, ezen max 100. Szal kit érdekel kategoria a 2s.
Huu mennyit "sírtam"... na mindegy ezekkel eggyütt is jó a DH-val játszani, de azért az is igaz, hogy csont nélkül erre fér rá a leginkább egy nagy adag buff, az RF-el ami történt mókának jó (lsd Azmo kill) de egy elit pack ellen nem ér semmit.
Thrawn: ez már a sokadik kill volt csak ez az első amit felvettem, az a halál a visszaköszönés miatt volt... jó nem, a Steady volt a ludas, rájöttem, hogy nem ér semmit mert Azmo csicskái közelebb vannak 10y-nál persze a vid alatt pont nem jöttek oda.
Én még 20m-ért vettem a 3.5%-ost. Az nem volt szerintem horror.
[ Szerkesztve ]
-
gV
őstag
válasz mikromanus #1690 üzenetére
Élettöltő és sebezhetetlenség skillben a DH a legjobb. A többi kasztnak ha vanak is teljes sebezhetetlenséget okozó skilljei, azok nagyon korlátozottan használhatóak (CD miatt). DH-nál "csak" erőforrás kérdés.
Monk: Serenity 4mp-es rúna, -20% CD + NDE passzív 12mp-et kell túlélned illetve még azt se 1 percenként, simán jobb mint a 1-1.5mp SS a DH-nál, nincs annyi disi ami elég lenne hosszú távon és másra is kell költeni.
DH-nál a csapdázós menet
Én is ezt használom, de nem azért mert olyan jó hanem mert nincs jobb. Az ellen lejön róla és nem a fear miatt, csak 3-at tehetsz le passzív nélkül, 1.2mp késleltetés, de legalább sebez ha rajta vannak.
DH-n esetleg a clusteres build is egész haladós
Nekem használhatatlan, pedig amit a videon is használtam SOJ pont Clusteres (-4), mert azon van a legnagyobb (29%) Elite bónusz, olcsó volt ezért nem adom el, meg talán buffolják/csökkentik a hatred igényt valamikor és használható lesz.
A rapidfire is jól sebezne, de veszett törékenynek éreztem. Azmo ellen lehet jó, de normál runra elég necces lehet a patch buffja után is.
Normál játékkor az elemnetal arrow még mindig 2* h...za körbe. Gyorsabb azonos mob számot kevesebb hatred igénnyel rendez le
Fegyver: a DH-nak van a legtöbb használható magas szintű magas "egykezes" DPS fegyvere. Lehet a manti és a wf kétkezesnek van jelezve, de simán használható mellette az offhand (tegez).
1 db van de csak mert valamivel harcolni is kell: Manticore, de hogy jó... inkább nincs más WF DPS ami rávan irva magas de a sebzése valójában nem elég még arra sem, hogy a rajta lévő LS hatékony legyen. Arról már nem is beszélve, hogy mennyi idő 1-1 mob míg elintézed, főleg az elitek mert a hátralőkés mégjobban megnehezíti a trapek jó helyre rakását.
A calamity is elég agresszív tud lenni azért.
Nekem ez is csalódás Night Stalker miatt probálgattam, de 66% CHC-el és 3.2APS-el sem tölt úgy ahogy én elképzelem, sebzése is kevés.
LS témához még annyi szerintem a Broodingnak kellene még adni +3% LS-t sőt a regenet le is cserélhetnék rá.
Szerencsére mnd3 esett, bár talán pár 100 óra után ez nem meglepő.
monknak van 0.33 regenje seten. Komolytalan.
Dehogy. Bőven elég evvel megyek most [link] a sw-re is megvan a set bónusz. A mantrára kell a spirit azt jónapot 3mp alatt simán összejön a többi cd-s. Szerintem monk nagyon durva kis kaszt, csak a spiritet termelő cuccokat kombinálva + SW és néhány nem költséges skillel illetve a mantrával buffolva is nagyon hatékony/gyors, mehet a harang meg más is, de nem muszáj. Vagyis még változatos is összehuzhatod őket majd rájuk a harang annak van 1 halom jó runa pl a critre 3(!) mp-re stunolos stb
DH-nak lehet +10 disc ÉS hatred regen is csak a vérten
Na és? A Hatred regen kevés +dis helyett meg regen kéne SOJ és tegezen összeszedett +20 dis mellé. Én hozzáteszem a Batnek adnék +1 dis regent.
A 2 set darab 7 chc-jával felérő buff semelyik másik kaszt setjében nincs.
Ja, mert azok itemen már megkapják a CHC-t, aki meg nem (WD) az meg kap mást itemen mint írtam 2-n is alap az all res +még kap set bónuszba is, itemen elemental dmg +mana +man regen +elit dmg és a 4es set bónusz a mana regenel meg +mana gyilok után nagyon tuti.
Az a chc bónusz arra jó, hogy monkon alap legyen a nati csuka és gyűrű, de wizard és barbit is láttam vele nem egyet, ők röhögnek a markukba. 1 DH-s mint én meg foglya a fejét, hogy mégis miért a DH setje van elk..a. De a legdurvább még mindig az, hogy a régi után még jobban eltudták az újat.
Azt hozzáteszem, bár újat talán nem mondok azzal, de a monkomon természetesen Nati csuka és gyűrű figyel, de ha választanom kell melyik a kedvenc, monk vagy DH nem kérdés, hogy útobbi, ezért jobban örültem volna ha jobb setet dobnak neki össze még akár úgy is, hogy cserébe az nem lenne használható a monknak.
Persze a seteknél is a barbáré a legjobb 3 itemen allres alapból +set bónuszként, rengeteg chc, LS övön utána a monk/wd/wiz egyszinten útóbbi durva mert AS/CHC/CHD is megtalálható alapból Wd-t írtam, monknak meg 3 helyen is chc +elemental dmg, fejesén akár egész jó spirit reg/skill bónusz. All res meg OWE miatt a kutya nem hiányolja persze olyan is van aki nem akarja azt a passzívot használni.#1692: pik-pak visszatöltöd a spiritet, oké monk volt az a karim amit amig huztam 60-ra lenémitottam, mert állandóan spirit miatt nyavalygott, de 60 után eljön az, hogy ha nem bénázok sosincs hiány belőle.
[ Szerkesztve ]
-
gV
őstag
válasz mikromanus #1692 üzenetére
A bliz balfék volt
Persze csak, hogy ez leginkább a DH-nál megfigyelhető nem kicsit zavaró.
Na a video.
-
válasz mikromanus #1696 üzenetére
cala grenades buildhez a jobb hatredtöltés -> több csapda miatt jobb. változó, hogy ki mit preferál.
egy sockettel szerintem nem tölt eleget, meg a 35% damred amúgy is kell, nemigaz?
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
gV
őstag
válasz mikromanus #1696 üzenetére
Első video: én azt láttam h champion leölésést szépen megvágta 2:56-nál, előtte nem nagyon vett le életet, erről ennyit.
Ha MP10-en akarsz runolni (gyorsan ráadásul), akkor oda azért kell felszerelés
Nem mondod? Azt hittem maguktól roskadnak össze a mobok ha meglátnak, amúgy elég MP8 125K-val (halál nélkül). Mert hamár itt tartunk szerintem ott kell runolni ahol még nem halsz meg Ghom ellen mivel publicba az a quest pörög és boss fight alatt halni kib..ott gáz. Előtte fallenek kecsegebb elitek alatt oké felkeltenek vagy felkelsz oszt mész tovább. Persze a sok balf..z meghall Ghom ölése alatt és aztán én vagyok a rossz mert nem kelltettem fel őket. Pedig nem fogom az tuti annyit nekem nem ér, hogy esetleg keltés alatt meghalljom a karim. Én tudom, hogy perma SP-vel nem öl meg, hogy más meg rossz helyen jár... felkelltetm miután leöltem Ghomot, hogy 4-es partiba 125K+SOJ-al kicsit hosszú, de belefér nekem. Über persze megint más voltam Mp10-en és dmg helyett a keltésben segítettem, DPS-ben oké, de egyébiránt papir barbival hozott össze a sors. De vissza kicsit a publicra, wizzardal felmegyek MP10-re is és akkor látok ott 80K-val is embereket. Na persze a cm wizem 200K unbuffja sem valami eget rengető nem is gyakori vele sem az MP10.
Ha lejjebb is elvagy, akkor jó azért az a cluster
Nem, nem az. Keveset sebez, drága. Hogy nem veszi észre a Blizz rejtély.
Mondjuk gránátmániás vagyok, meg tapasztalatlan, de azért elég haladós volt középszinten ez is:
Valaki szerint a WW nem barbárnak való skill és nem hajlandó használni, én a DH és az "ő" gránátjával vagyok így. Sose használnám nagyon távol áll tőlem az a skill. Csak 1 dolog kimondja azt, hogy azzal a skillel távolsági karakter a DH? Ugye, hogy senki. Nem a DH-nak való, vagy jöhet a 30% dam red használatakor.
Az a problémád, hogy kb a kipróbálás nálad annyi, hogy félszívvel átdobsz egy slotnyi itemet, meg átpöccinted az egyik skillt és megnézed hogy működik.
Hmm? Ezt honnan veszed?
-
válasz mikromanus #1700 üzenetére
igen, én is ezt mondtam, hogy kipróbáltam mindkettőt, nekem nem jött be. elvileg többet üt, többet critel, több hatred, több discipline, több marked for death, de tényleg nem volt az igazi.
3% ls semmire nem elég. shadow power gloommal ad 35%damredet és 15% LSt. azaz egyben megoldja a "DHnak nincs közelharcos damredje" és a "DHnak nincs LSe" problémát.
""amúgy elég MP8 125K-val""
ez honnan jön? SoJjal 200k felett van a kari unbuffed dpse és ez kb mp8ra már elfogadható, bár sebesség miatt mp6ot preferálom. mp10en elmegy, de az lenne a fura, ha 50es CHCvel, night stalker + vengeance párossal és 760+k EHPvel nem menne el.szerk: jaok.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
gV
őstag
válasz mikromanus #1703 üzenetére
Hát, ha 125k-val mész MP8-ra, akkor szar a DH, a skilljei is szarok és a cluster csak koalamaci ijesztegetésre használható
MP2-n sem jó am irtam korábban, h trapel megyek mivel a cluster nem jó összehozhattad volna a 2-t, hogy nem MP8-ról van szó mind1 most már értehő remélem
Nem ott kell haladni ahol nem halsz meg, hanem ahol tudsz haladni.
Akkor mennyél normalon.
Csapatban nem az a legszarabb ha meghalsz, hanem ha csak kolonc vagy és nincs szinte semmi hasznod.
De pedig az, boss fight alatt ha a cm meghall akkor az a legszarabb.
Ha kölyökszöcske vagy, akkor ne menj a nagy veszélyes szörnyek közé (MP8-10-re)!
Vagy mégis.
-
Thrawn
félisten
válasz mikromanus #1703 üzenetére
Nem ott kell haladni ahol nem halsz meg, hanem ahol tudsz haladni.
Ez DH-val egy elég éles határ a tapasztalataim szerint, mert ha kifogysz Hatredből/Discipline-ből akkor elhullasz, istenkirály gear sem ment meg. Nálam MP5-6 a határ, ettől feljebb soloban elkezdek egyre sűrűbben halni, nincs aki elterelje a mobok figyelmét rólam, hogy megmaradhassak távolsági karakternek. Ez jelentősen meglátszik egy átlagos run időtartamán.
ps: Az ellenekről csak annyit, hogy először Shadow Power - Gloom, utána lövök, aztán meg kérdezek. Tökmindegy hogy reflectes volt-e az illető vagy sem
[ Szerkesztve ]
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
Thrawn
félisten
válasz mikromanus #1712 üzenetére
Lerakott aknára miért is kellene működnie az LS-nek ha nem SP alatt raktad le? (Azt már nem is feszegetem, hogy minek van egyáltalán akna, ha Manticore/Windforce/egyéb xbow/bow van nálad/nálunk, majd megbeszélem a Blizzel...)
"Jó ez íg yis magasabb szintre is, csak bealszok Mp8-10-en mire meghal az elit ennyi DPS-sel."
Nakéremszépen! Kezdesz rájönni, hogy miért is sápítoznak a népek némi DH-buffért...Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz mikromanus #1717 üzenetére
Inna öv semennyire nem DH specifikus. Aki top gearben rohangál, azon nem látsz inna övet.
⭐ Stella
-
gV
őstag
válasz mikromanus #1708 üzenetére
249 a legyengített, van az 310 is akár, de furcsa mostmár kevésnek érzed kicsit korábban még nem.
Korábban volt nekem 500+ ar meg 60K life, de halni azzal is lehet. Jól szórakozni viszont legacy natival lehet, csak 1 pl futóbolond barbik és teleportos wizek, egy ideig tűrni szoktam a bénázásaikat (hogy ők mindenkinél előrébb járnak, de mobokat lese sz*ják), de aztán megunom és úgy ott hagyom őket vaultal meg tactical párossal, hogy néhány értelmesebbje szépen vissza teleportál a városba majd onnan rám. Muris dolog. Persze nem ez a jellemző, inkább ez: Keep1 wiz barbi én eggyütt, de zsákutcába futunk a tovább jutás pont ellenkező irányban, barbinak/wiznek nincs fury/Cd töltő/csökkentő mob, maradok megint csak én, hogy az életünket nem elunva meglegyen végre Keep2.De te Dh vagy és nem wizard.
Igen, de ha 1 wiz (nem én) Ghom előtt cm-kedett akkor ne jöjjön be hozzá ha nála elfogy a tudomány. Főleg ne sipákolj nekem azért, hogy keltsem fel mikor más 1* már felkeltette aztán újra elborult.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz mikromanus #1723 üzenetére
Nem vagyok benne, mert nem az a célom, hogy xy listán legyek vele.
Ami nekem fontos volt, hogy élvezetem leljem a játékban, ne az legyen hogy jön egy elitpakk és rohannom kell előle.⭐ Stella
-
gV
őstag
válasz mikromanus #1723 üzenetére
Hydrára nem hat semmi effect. Vagyis a leach, LoH, arcane töltés critből nem megy a wizardra. Így aztán akár critelhet is. Így se használja szinte senki.
LoH, LS a sentry sem hat, én ha a talált cuccaimal mókázok wizel alap skill a hydra,critel itt is az a lényeg, hogy ami a többi kasztnál természetes az a DH-nál nem.
2000 LoH jó a DH-nak is.
Nem tudod összeszedni, Markból nincs 1 sem ami LoH-es. így máris bukta.
#1725: RF már megkapta PTR-en a segélyt, ha nem poénkodsz (Azmo, Ghom kill) továbbra sem jó, illetve jobb az elemental.
[ Szerkesztve ]
-
gV
őstag
válasz mikromanus #1730 üzenetére
Monkank nem az, én elvoltam mikor ezt teszteltem MP6-on. Az ahoz használt gyűrű rajta is maradt.
-
czpitti
senior tag
válasz mikromanus #1747 üzenetére
Szokom a monk után a dh-t.rájöttem hogy ezzel nem kell egyhelyben ácsorogni 500 allres???Annyi a királynak sincsen.4000 armorral kibékülök simán.ha télleg 500 kell bajok lesznek a dps-el
Diablo III CZPITTI#2239 http://hu.twitch.tv/czpitti
-
czpitti
senior tag
válasz mikromanus #1749 üzenetére
Gondolkodás szinten : miért ne lehetne inna öv+naci hogy megkapjam a naty dexbónját is?Ha számolgatok semmivel sem kevesebb az inna öv dps-e mint a wh-é a +% miatt.
Diablo III CZPITTI#2239 http://hu.twitch.tv/czpitti
-
czpitti
senior tag
válasz mikromanus #1753 üzenetére
Még csak elkezdtem építeni a lefejelemhomlokkal karimat Azért mp10 mert ami ott megy az máshol sétagalopp.Nameg miért ne mp10?Sebességben nem vagyok megalkuvó.Arasson és kész.
Diablo III CZPITTI#2239 http://hu.twitch.tv/czpitti
-
czpitti
senior tag
válasz mikromanus #1755 üzenetére
Na persze Azért ésszel köll szórni a pézt is.Nem azt mondtam hogy top dh akarok lenni de olyan nincs hogy valami nem mp10.Ezért érdeklődik-beszélget-kérdez én.Calamity marad azt nem adom semmi dps-ért.
Diablo III CZPITTI#2239 http://hu.twitch.tv/czpitti
-
Thrawn
félisten
válasz mikromanus #1760 üzenetére
Hatred-töltés szempontjából jó a Calamity, mert gyors.
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
czpitti
senior tag
válasz mikromanus #1760 üzenetére
Egy haveromról másoltam mindent ő így megy mp10-en és szépen kiegészít mindenkit.A cala azért kell nekem mert gyors.Mantival hullok nagyon már próbáltam.Pár nap még és átáll a kezem a monkról a dh-ra érdemi fejlesztés utána jön.Igazából így szeretnék menni ( mást még nem is próbáltam ) csak nagyobb dps,több armor-allres.Vagy nem de ez majd kiderül.
[ Szerkesztve ]
Diablo III CZPITTI#2239 http://hu.twitch.tv/czpitti
-
Thrawn
félisten
válasz mikromanus #1806 üzenetére
Abból a Manticore-ból még mindig faraghatsz egy jó amulettet ha szerencséd van
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
válasz mikromanus #1806 üzenetére
az tökjó, nekem az utolsó rare xbowom dec/január körül tudott majdnem ennyit dpsre.
összehasonlításképp: az enyém 1512es marquise ruby jewellel. emiatt mondom, hogy kell a két socket és felejtős az LS.
kávéfőzni meg 66k lifeal van ideje az embernek. najó, magas life/EHP pool meg magas szinten kell, mert trap build annál effektívebb, minél többen állják körbe a DHt.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.