Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Loha

    veterán

    válasz nahat #37 üzenetére

    Én is azt tapasztalaom hogy aki kicsit is komolyan gondolja a játékot, az CRT-t használ.

    TFT tipusától függően 60-75Hz-et szoktak bírni, talán van amelyik 85-öt is, de ahogy én láttam az alap tipusoknak amik mennek 75Hz-en szarabb a képük 75-re állítva mint 60-on.
    De sztem nem is frissítés a gond, hanem még mindig az egész technológia, a folyadékkristály az folyadékkristály reakcióideje mindig lesz...

    Az ms 3.0-át azért kell 1000Hz-re húzni, mert ha megnézed a tesztet, akkor látszik hogy még 1m/s-ig sem lineáris a grafikonja, tehát 1m/s feletti sebeségnél már nem az igazi, magyarul még talán én is zavarba tudnám hozni :) , viszont 1000Hz-en meg majdnem 1,5m/s-ig bírja, ami már nem rossz. A tesztben szereplő leggagyibb X7-es viszont 125Hz-en 2,2m/s-ig tökéletes, tehát 125Hz-en veri az 1000Hz-re húzott ms 3.0-át meg az szinte az egész mezőnyt, kivéve persze az 1000Hz-re húzott MX500-ast, ami vmi elképesztően teljesít :Y , mondjuk 4m/s-ra, nem tudom, hogy képes-e egyáltalán az emberi kéz... :U

    Ismeretségi körömben most sokan beújítottak Logitech G5-re, aztán a tesztben még az 1000Hz-re húzott ms 3.0-ától is kikap... Sztem én is jól döntöttem, hogy nem a lézeres X7-est vettem, hanem ''csak'' a 2000dpi-s hagyományost. Ja, ha már ms, akkor az ms 4.0 nem csoda hogy leszerepelt mint játékos egér, mert a teszt szerint már 0.8m/s után nem lineáris a grafikon, tehát 125Hz-en komoly játékra alkalmatlan, és mivel nem lehet ''tuningolni'' ezért menthetetlenül mehet a sülyesztőbe...

    Tesztből meg az derült ki, amit a pro gamerek már maguktól is tudtak, hogy Logitechből a legjobb választás még mindig az MX518.

    Szerintem ez a vita hasonló lehet, mint amikor az xp-k megjelenésénél 60 hz-en mentek a játékok amíg meg nem oldották a 100 hz-re való kimerevítést.

    Elvileg ezt pontosan meg lehet mérni, hogy mi után lát az ember vmi vibráló dolgot folyamatosnak, csak ezt meg a pillanatnyi kipihentségi szint, meg olyan dolgok befolyásolják, hogy a periférikus látómezőnkben van, vagy pontosan ráfókuszálunk arra a vibráló vmire... de kb. 85-120Hz között van.

    Sztem inkább az olyasmi vitákra hasonlít, hogy hány fps-től folyamatos egy játék... és itt jön az ugye, hogy a játék sem fog 1000FPS-el menni valszeg, szóval egszerűen nem értem mi dolgozná fel 1ms-os késleltetéssel az egeren kívül az adatokat...

    Tehát számomra egyértelmű, hogy az USB tuningnak csak annyi az értelme, hogy növeli az egér teljesítményét, de úgy, hogy csökkenti a válaszidőt, hanem az egér elektronikájának a túlhajtásával növeli annak teljesítményét. Ha egy egér 125Hz-en jó, akkor ugyan olyan jó lehet mint egy 1000Hz-re tuningolt és ott már jól teljesítő egér.


Új hozzászólás Aktív témák