Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jakuu

    őstag

    válasz Stauffenberg #132 üzenetére

    Duma es felrebeszeles. Regen ugy voltak megcsinalva a jatekok, hogy rengeteget teszteltek kiadas elott es minimalis volt a hiba, foleg a konzolokon, most meg mar abba szalad bele a jatekos, hogy akar meg le is fagy a jatek, mikozben jatszana (lasd Fallout 3). LOL
    Ez volt peldaul az egyik ok amire hivatkoztak regen a konzol jatekosok, most meg mar ott is elofordul a trehany jatekkeszitok miatt, vagy pedig a kiadok kenyszerittik oket, hogy kiadjak ilyen allapotban is a jatekokat.

    Szoval feleslegesek ezek a nyilvanvaloan latszolagos ironikus valasznak tuno "miert kellene javitani a bugokat" terelesek, elterelve a valos problemarol a dolgot.

    Ezek nem ervek.

    [ Szerkesztve ]

  • Bull1

    aktív tag

    válasz Stauffenberg #151 üzenetére

    Mi a jobb? Kijön a játék időben, majd 2-3 hónap alatt kipofozzák belőle a bugokat (mert nem egy szűk kontroll csoport teszteli, hanem gyakorlatilag minden vásárló), vagy inkább várnod kelljen 5-6 éveket vagy még többet?

    Az előbbi mert lehet óbégatni. :DDD Szemét fejlesztők akik játékot csinálnak, pfúj ! Vagy ha nem csinálnak, azért is köcsögök. :DDD

    [ Szerkesztve ]

    Schmitt Pál szolgálati készüléke: Sony Experia SP ókostellefon - Bip

  • janos68

    aktív tag

    válasz Stauffenberg #151 üzenetére

    Engem mint vásárlót kurvára nem érdekel hogy milyen nehézségek vannak a fejlesztés során. Fizettem, és elvárom a minőséget. Furcsa, de a Sony belsős csapatai szinte hibátlan terméket szoktak kiadni a kezeik közül, és nem kotlanak rajta hosszú éveket. (a PD mondjuk csak a szabályt erősíti)
    Sajnos ebben a generációba, mint már írtam, begyűrűzött ez a pc-s igénytelenség PS3-ra is. "Kiadjuk időben ünnepi szezonra, oszt majd peccselük, hiszen ott a net meg a wincsi".
    Na meg ez a DLC szopatás. Kivágnak jeleneteket a kész játékból, és majd jópénzért eladjuk. Kezd a hócipőm telelenni ezekből a lehúzásokból, és technikai szarakodásokból. Azért vettem konzolt, mert ezek az anomáliák eddig széles ívben elkerülték a videojáték világot. Sajnos most már nem.

  • Jakuu

    őstag

    válasz Stauffenberg #151 üzenetére

    Gondolom veled ellentetben en igen.
    Tovabbra is handabanda az egesz amit irkalsz. Meret ? A megnovekedett meret joreszt az olyan elemeknek koszonheto, mint a sokszorosara novekedett texturak etc.
    Egy doom 3-al (tobb mint 8 eves jatek) osszevetve a source code sok jateknal nem lett sokkal nagyobb. (persze vannak kivetelek, de nem ugy kell ra gondoloni, hogy ezek gigabyte-nyi szamok, mint ahogy kozben a jatekmeret novekedett)
    Hogy lassuk a tenyeket is az atlag jatekok code-ja, kb 800k-1m sor, a doom3 volt 600k egy nwn2 szinten 800k sor (7 eves).
    A nagyon komplex jatekok amik a duplajara novekedtek ilyen szinten az ilyen tipusuak peldaul a strategiai jatekok (M&MH6 ~1.5m sor) vagy az RPG-k.A FPS-ek ennel kevesebbet tartalmaznak.

    Tobbe kerul a fejlesztes ezt is teny, koszonhetoen a sok penzt igenylo elemeknek, ennek nincs koze ahhoz, hogy bugos jatekot adnak ki vagy sem.
    Raadasul sokszor kesz enginet vesznek jatekokhoz, tehat azt nem kell megirni.

    Minnel hamarabb akarnak a jatekkiadok profitot viszontlatni a belefektetett penzukert. Ez a kulcsa a hibaknak.
    Ugye te tisztaban vagy azzal, hogy a fejlesztoket komoly penzugyi korlatok koze zarjak, mint peldaul plusz penzek megfizetesere kotelezik oket, akar a tesztereket a csuszasok miatt, ami napi szinten akar tobb tizezer dollar is lehet. Sot nem csak ilyen keretek koze szoritjak oket, hanem olyanok koze is, hogy a tartalom szempontjabol mit engedelyeznek vagy toroltetnek eppen.

    Jo pelda erre akar a M&M Heroes VI, tudnek meselni arrol, hogy mennyi penzt kellett beleolnie a BH jatekfejleszto ismeroseimnek a jatekba es a kiado helyett fizetni rengeteg kiadast. (tobb mint 1m euro), mikozben a keretet a kiado folyamatosan nyirbalta.
    Peldaul igy kerulhetett piacra egy felig kesz jatek, ahol peldaul a varosnezet funkciok nelkul kellett kidobni a termeket, mikozben az mar reg megvolt!!! De volt ott meg rengeteg kiadatlan tartalom.

    Csak megemlitsek nehanyat.

    "Heroes eseteben az egesz fejlesztes soran az Ubis sracok uj otletekkel alltak elo, es lecsereltek mar letezo funkciokat is meg az utolso honapokban is"

    A plusz amit a ceg hozzaadott, a kiado ellenben meg azt is nerfelni akarta.

    "-300 egyedi harci terkep /-csak 20 szerepelt a szerzodesben/
    - 3D-sen animalt fomenu /Ubisoft csak egyszeru allokepet akart/
    -tovabbi NPC-k
    -Hadjarat attakinto terkep /hadjarat ablak/
    -es sok mas

    Lassuk mik voltak az UBisoft dontesei:

    -kevesebb nyersanyag
    - nem akartak teljes kepernyos varoskepeket
    -csak 5 frakciot /ez a kovetkezmenye az Ubisoft folyamatos teljesites- kesesenek/
    - teremtmeny “medence”
    -es meg sok mas “nagyszeru” valtoztatas…"

    Szoval te nekem ne akard elmeselni, hogy zajlik ez aki sose jartal a szinfalak mogott, meg felejtsd el ezt a 10-es szorzatokat, meg a halandzsat arrol, hogy jobb az a vasarlonak, hogy neki az a jobb, ha egy felig kesz bugos halmazt kap a penzeert, mert az jobb neki, mint egy rendes hibamentes mukodesu termek, meg ha az kesik is.

    [ Szerkesztve ]

  • janos68

    aktív tag

    válasz Stauffenberg #157 üzenetére

    "Na meg, hogy gyorsan dolgoznak... khmm... a legutóbbi GT mennyi ideig is készült?"
    Erre írtam, hogy a PD (Polyphony Digital a GT5 csapat) erősíti a szabályt. Az hogy most lineáris vagy open world vagy sandbox engem megint abszolút hidegen hagy. Teszteljék le normálisan, és úgy kiadni a játékot.

  • SkyS1gn

    félisten

    válasz Stauffenberg #165 üzenetére

    Én nagyon rajongtam BF3-ért, aztán most már csak elvagyok vele meg fanyalgok a rengeteg bug miatt, egy előnye van neki, nincs hasonlóan jó FPS a piacon :N

    [ Szerkesztve ]

    Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.

  • Jakuu

    őstag

    válasz Stauffenberg #165 üzenetére

    Te megint kevered a szezont a fazonnal. Ki allitotta, hogy regen csak hibamentes jatekok voltak ?
    Nem voltak azok, de nem is voltak olyan szarvashibak, mint most, meg a hibahalmaz szintjei is a sokszorosara novekedtek a regiekhez kepest. (es ezek a hibaszam mennyiseg nem szimplan csak megduplazodott, hanem olyan mertekben novekedett, ami elfogadhatatlan szinten van mar jelenleg)

    Regen nem voltak komplex jatekok ? Hat ezen rohonom kell, bizony voltak es egy sokkal gyengebb hardveren kellett ezt megvalositani.
    Pont hogy most egyszerusodnek a jatekok. Casual retegezodnek es a hardcore jatekosok szorultak a periferiara, akiknek az egyedi igenyeiknek koszonhetoen jott letre rengeteg igen szinvonalas es komplex jatek.

    [ Szerkesztve ]

  • janos68

    aktív tag

    válasz Stauffenberg #165 üzenetére

    Régen is voltak hibák a játékokban, csak sokkal jobban odafigyeltek, mert nem volt meg nekik ez a peccselős kiskapu. Emlékszem volt olyan játék amit visszahívtak, mert olyan hibát tartalmazott, hogy egy bizonyos pont után lefagyott és onnantól meg se nyikkant. Most meg lekakkantják, mert "nesze paraszt töltsd le." Szerintem ez a következő generációban még durvább fog lenni.
    A komlexitás is relatív. C64-en Elite, Mercenary, Head Over Heels se volt egy falbontó tenisz. Vagy a Super Metroid SNES-en. Azzal is eltököltem egy pár hónapig. Kinek mi a komplex.
    Van nem is kevés fejlesztő aki tényleg odafigyel mit ad ki a kezei közül, de ők jelentik a szomorú kisebbséget.
    A konzolgyártók is sokkal jobban odafigyelnek saját csapataikra, hogy ne járassák le magukat mindenféle bugos szarral.
    A legjobban mégis azt szeretném, hogy legyen PS4-re is olyan hihetetlen minőségű és mennyiségű játék, mint az első Playstation-ra, és ne csak a klónok végeláthatatlan sorát tolják az arcomba, mint az utóbbi években.

Új hozzászólás Aktív témák