Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz janos68 #160 üzenetére

    De látod ez az. Hidegen hagy, pedig nagyon nem mindegy. Régen például már csak emiatt sem adtak ki konzolra komplexebb játékokat, mert nem tudták volna javítani utólag az esetleges hibákat. Ez nem feltétlenül igénytelenség.

    Az igénytelenség az amikor trehány módon összecsapják, hiányzik a fele a tartalomnak és a hibák ellehetetlenítik a szóakozást, stb. Erre mondtam a Battlefield 3-at, ami tényleg egy foskupac, jön hozzá 5db DLC, amivel olyan lesz a játék amilyennek lennie kellett volna alapból és elköltöttél háromszor annyi pénzt, mint az alapjáték. De egy igényes, odafigyeléssel és nem összecsapott munkával készült játékban is maradhatnak bugok, de tény, hogy rendszerint nem olyanok amik a játékélményt vagy a játszhatóságot nagyban befolyásolják.

    Régen is voltak hibák. Mi anno PS-en is (első és második generáció) csináltunk videókat egy felvevővel, amiben bugokat gyűjtöttünk pusztán a saját szórakoztatásunkra. Akkor is voltak bőven, csak akkor valahogy nem érdekelt senkit, tudta mindenki hogy jobb ha röhög rajta, úgysem jön javítás hozzá. Na meg akkoriban a gyors internet kapcsolatok sem voltak ennyire elterjedtek, PC-re is muszáj volt rendesen fejleszteni, mert senki sem szed le egy 30-50 mb-os javító csomagot a betárcsázós nettel.

    Ez csak valami délibáb, hogy valaha adtak ki úgy játékot, hogy hibamentes. Ilyen sosem létezett, maximum a játék hevében nem vetted észre. Most meg tény, hogy sok fejlesztő mentalitása megváltozott és trehányabbak mint valaha, de vannak még akik tisztes munkát végeznek. Te is felsoroltál párat, meg én is mondtam példát.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák