Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Dragon3000 #28 üzenetére

    Mert a konzolokban nem volt gyors adattároló, illetve egy olyan API sem, ami ennek az előnyeit ki tudná használni. PC-n meg még kutatások sincsenek ennek előnyeinek kihasználására. Hacsak a Radeon Pro SSG-t nem tekintjük annak, de ott ugye a probléma inkább annak a kezelése, hogy az alkalmazás ne szálljon el "out of memory"-val, ha nem lett eléggé picire levágva a vizualizációhoz kijelölt rész a teljes jelenetből.

    A Sony egy komplett platformot kínálna erre, ami azért már teljesen más tényező. Amint elérnek egy húszmilliós felhasználóbázist, akkor már van húszmillió potenciális vásárló, akiből a programot kb. megveheti 4-5 millió, és így már megéri invesztálni ezekben a lehetőségekben.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák