Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz janeszgol #19 üzenetére

    Mert egy akkora baromsag, hogy arra szo nincs. Ez olyan, mint hogy iktassuk torvenybe, hogy nem szabad sehova betorni, senkit kirabolni, megverni/eroszakitani, stb. Oh, varj, ilyen torveny mar van. Akkor ez a kerdes meg van oldva, nem? Ha ilyen torveny mar van, akkor biztos nem tortenik semmi ilyesmi, sehol, soha, nem?
    Ja, de.

    Ez a torvenytervezet zsenialis marketing-huzas, de netto baromsag. Ilyen alapon azt is torvenybe lehetne iktatni, hogy holnaptol mindenki a marson lakik. Ertelme pont ugyan annyi lenne, kivitelezhetosege szinten.

    Bocs, de errol a hozzaszolasrol most eszembe jutott anno a taxisblokad egyik tulkepzett mintapolgaranak a tablaja, miszerint

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz ttt #23 üzenetére

    Igen, ezert mondom, hogy marketing szempontbol zsenialis huzas egy ekkora baromsagot bekialtani, mert reagalni erdemben nem is lehet, meg nem is szabad ra, van sok olyan ember, aki kepes komolyan venni (ezzel bizonyitva, hogy nem sikerult egy masodperc toredekenel tovabb gondolkodni a teman), es a vegen a kis kinai meg allhat nagy artatlan szelesvasznu bociszemekkel, hogy hat, pedig meg ezt is megprobalta, annyira artatlan, de bezzeg az izig-verig gonosz nyugat nem volt hajlando erre.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz janeszgol #24 üzenetére