- Házimozi haladó szinten
- OLED TV topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
KerryVTR
tag
Ezt ígérgetik minimum fél éve! Nem lesz belőle lósz@r sem szerintem! Ne legyen igazam!!!
Pedig szerintem ez az egyik legalapvetőbb funkció kellene, hogy legyen. És ezzel csak akkor szembesül az ember, amikor már elkezdni használni. A felvételért is már külön kell fizetni, és bármit nem is vehetsz fel.
Én eddig sem néztem sokat tv-t, de amióta ez van, azóta egyáltalán. Nem vagyok hajlandó sem fejből megjegyezni, melyik csatornának mi a száma, sem átlépdelni 100 csatornát, mire oda jutok, ami esetleg érdekelne.
Ha előbb olvastam volna utána a fórumon én hülye, akkor tuti nem cserélek Digiről. Nem azért, mert az annyira király, hanem azért, mert ez a smartbox egy vicc.
Ráadásul még hazudtak is az ügyfélszolgálaton, amikor tisztáztuk, hogy mi mennyibe kerül, és mi hogyan működik.
Azt mondta a fickó (3-an hallottuk!!!), hogy ki kell próbálni, és ha nem tetszik, akkor lehet kérni a régi boxot simán. Aztán amikor felhívtam őket ezzel a szándékkal, akkor meg mondták, hogy ilyen lehetőség nem is volt, és nem értik miért mondta ezt a kollégájuk. Hirtelen olyan mérges lettem, hogy bort tudtam volna fejteni.
Ugyan sokat nem segített, és le is sz@rta az ügyfélszolgálatos, de higgadtan elmondtam nekik a véleményemet az egészről, hogy mennyire tartom gusztustalannak az egész eljárást.Beszereléskor megkérdeztem a szerelőt, hogy működik-e wifiről a beltéri, mert akkor nem kéne furkálni, kábelezgetni, stb... Azt mondta nem, csak kábellel.
Majd miután elment, átállítottam wifire, és gyönyörűen működik azóta is.
Nyilván utána járhattam volna ennek is, mielőtt megrendelem, de nem vagyok biztos benne, hogy akkor más választ kapok.
Elnézést a litániáért, de hátha olvassa olyan is a fórumot, aki még váltás előtt van, és innen próbál tájékozódni... -
KerryVTR
tag
Úgy tűnik megint váratlan probléma adódhatott, mert ha volt is frissítés, a "kedvencek problémájára" MEGINT nem nyújtott megoldást.
Felfoghatatlan számomra, hogy egy ekkora cég ennyire ennyire nem akar foglalkozni az ügyfelei igényével...vagy nem tud...igazából mindegy is, mert az eredmény ugyanaz. -
KerryVTR
tag
Nem fogsz tudni visszaállni sajnos. Nincs választás! Illetve annyi, hogy kell a "szolgáltatás" vagy sem...ennyi!
Mikor nekem bekötötték, akkor eszembe sem jutott volna a smart box, de az ügyfélszolgálatos mondta, hogy próbáljuk ki, és ha nem tetszik, akkor kicserélik. Ő természetesen már akkor tudta, hogy nem lesz ilyen lehetőség.
Majd bekötötték, megállapítottam, hogy egy fostartály az egész, és felhívtam kb. két napon belül, hogy köszi, de a másikat kérem. Mondták, hogy nincs ilyen lehetőség, és nem is volt. Azt sem értették, miért ajánlotta a másik kollégájuk.
Két beltérink van, de csak egy van használatban, mert ez így számomra használhatatlan.
Ha csak én lennék a házban, akkor lemondanám azonnal, rituálisan felgyújtanám az egészet. De így sajnos nem tudom.
Igaz, hogy ami megy a tv-ben, az minőségileg nulla. Eddig se nagyon néztem...
Minden esetre szépen nyugodtan elmondtam nekik, hogy ez milyen korrekt és gusztustalan dolog a részükről. Meghallgattak, és elköszöntem. Kapják be!Szerintem 100 emberből 95 elégedetlen ezzel az egésszel, és mégis lesz@rják.
A youtube csatornájukon is folyamatosan kapják ezzel kapcsolatban a kommenteket, amire megy a sablon válasz... "folyamatosan dolgoznak a blablabla...". Semmi látható nem történik, még ha így is van! -
KerryVTR
tag
Mivel tényekről írtam és ez velem megtörtént, ezért részemről ez így volt és igaz is.
Azt elhiszem és lehetséges, hogy akinek régebben is volt Telekomos előfizetése, az vissza tud esetleg állni, de én nem átálltam, hanem új előfizetőként köttettem be. Mégis felajánlották ezt a lehetőséget...(utólag) érthetetlenül.
Ezen kívül SZERINTEM nem életszerű, hogy aki szeretne egy szolgáltatást, az előtte fórumok böngészésével töltse az idejét, és azt nyomozza, hogy mit kap a pénzéért. Sokan megteszik nyilván, én is ilyen vagyok más esetekben, de mivel ez már egy olyan alapvető dolog, hogy nem is gondoltam volna erre. És ha ez egy tök új probléma lenne, akkor meg is tudnám érteni simán, de elég régóta panaszkodnak erre az ügyfelek, ahogy körbenézek a neten.
Lehet nem kellene kiengedni a piacra egy olyan terméket és szolgáltatás, ami még félkész állapotban sincs, és akkor nem lennének ilyen problémák.
Persze ez is csak az ügyfeleknek probléma, mert a Telekom nem sokat foglalkozik ezzel. -
KerryVTR
tag
Értem és mindent megértek, csak ha ezt akkor a kolléga mondta volna, amit te most leírtál, akkor talán végiggondolom, és akkor talán elkezdek olvasni róla, stb...
De ő megnyugtatott, hogy akkor sincs gond, ha nem tetszik, mert lehet cserélni. Így már fel sem merült bennem az olvasgatás, utánajárás.
Ez 1,5 hónapja történt kb.. 3-an hallottuk a beszélgetést. Nem félreértés történt.
Személyesen részemről ennyi a lényeg...átverve érzem magam...
A többi csak hab a tortán. -
KerryVTR
tag
Szia!
A második smart boxért kell fizetni 1.000 Ft-ot.
Nos, megbízthatónak egyáltalán nem mondanám. Ha egy kicsit visszaolvasol (nem is kell sokat), láthatos a tapasztalatokat vele.
Nálunk nincs olyan nap, hogy ne állna meg random szerűen. Van, hogy csak pár percre, de van, hogy este már a szüleim meg se várták amíg visszajött az adás.
Fel lett hívva a Telekom, kijött egy szakember, vissza lett állítva a gyári beállítás mind a két smart boxon (bár csak egyet használunk, mert én a hibái miatt feladtam a tv nézést), állított a telekom belső rendszerén is valamit, és elmondta, hogy ezzel nem lehet mit tenni nagyon. Elmondta miket figylejünk, ha újra megáll, de csak tapogatóznak.
Fel se hívjuk már őket, mert felesleges. Az
Digiről váltottunk, de már nagyon megbántuk... Régen idegeskedtek a szüleim ennyit mióta váltottunk. -
KerryVTR
tag
Nálunk MINDENNAP (nem túlzok!!!) este kb. ugyanabban az időpontban elment az adás és iszonyat lassan jött be az adás egy kikapcsolás után.
Kijött a szerelő, akit érdekelt is, hogy mi lehet a baj, és kicsit mélyebben "belenyúlt".
Ő kikapcsolta a NAT-ot (legalább is ezt mondta), amit csak ők tudnak, és azóta sokkal gyorsabban jön be az adás, miután esténként elmegy hosszabb, rövidebb időszakokra.
Kikapcsolni nem szoktuk már, mert azt javasolta, hogy inkább ha lehet, soha ne tegyük. Így legalább van adás amikor a TV-t bekapcsoljuk.
És még egy dolgot javasolt, hogy a WIFI legyen kikapcsolva teljesen, mert az is bekavarhat. -
KerryVTR
tag
Nem kérdeztem, de nagy eséllyel csak ez van nekik.
Amikor rendeltük nyáron, még akkor "lehetett" választani a régi fajta és a smart között, de aztán kiderült, hogy ez már akkor sem volt igaz. Azóta hallottam mást is, és tippet is kaptam, de már rég feladtam az ezzel való idegeskedést inkább.
Nem használom, és így nem bosszant, hogy mennyire kritikán aluli az egész... -
KerryVTR
tag
válasz totya1973 #669 üzenetére
Hát igen. Széles a repertoár a hibákban sajos. Hívd a Telekomot, hogy küldjenek valakit.
3 napon belül megy valaki és csinál vele valamit. Nálunk másnap kint voltak több esetben is.
Valószínűleg elsőre csinálnak egy factory reset-et, amit lehet telefonon is elmagyarznak, ha sikerül megérteni...
Ha tudod hogyan kell telefont rootolni, akkor van egy kis előnyöd a megértésében és menni fog telefonon. -
KerryVTR
tag
válasz Kronos3000 #679 üzenetére
Be lehet rá tanítani a tv távirányítóját is akár. Azt nem tudom, hogy mindegyiket vagy típus függő-e, de nálam simán megy vele, csak más a gomb kiosztás kicsit.
-
KerryVTR
tag
Nekem a szerelő mondta, aki egy kicsit jobban értett hozzá látszólag, mint akik korábban kint voltak, hogy lehetőleg a Wifi-t még csak be se kapcsoljam a boxon, mert az is bekever a tv adásnak.
Azt meg kifejezettem hangsúlyozta, hogy ez kábelre van optimalizálva és ne erőltesse senki Wifin. Nem működik normálisan... -
KerryVTR
tag
Persze, én sem azt mondtam/írtam, hogy egy sem működik, hiszen van akinek igen, ahogy neked is. De sokaknak nem megy, ahogy mások is írják. Én egyszer kipróbáltam az enyémet, lassabban indult el, de ment két percig kb., mert tovább nem foglalkoztatott a dolog. De hosszútávon nem próbáltam (nem is fogom, mert nem nézek tv-t).
A szüleimnél bekábeleztem, mert az is csak 30Mbit a max sebességet tud, és csak a beltéri van rajta. -
KerryVTR
tag
válasz Fryskitt #812 üzenetére
Mindenki mond mindent. Én már csak azt hiszem el, ami be is következett.
Én legutóbb beszéltem egy szerelővel, amikor a netet kötötte be, és szóba került a box. Ő azt mondta, hogy most azt tervezi (vagy már így van) a Telekom, hogy a box szoftverét (vagy update-t) 2-3 hétig folyamatosan tesztelni fogják, és csak ezután kerül ki használatba.
De igazából mindegy is. Az lenne a lényeg, hogy ne szidni kelljen folyamatosan a rendszert.
Én találkoztam már több szerelővel, és egy volt közülük, akinek nem tetszett még az sem, hogy fúrni kell egy lyukat, pedig én behúztam házon belül minden kábelt a padláson és falon keresztül. Neki szinte csak a dugót kellett rárakni, ami két héten belül meg is adta magát, mert rosszul csinálta meg. Amióta én megcsináltam rendesen, ahogy kell, semmi gond vele.
Viszont a többiek nagyon normálisak voltak. Nyilván nekik is tele van már a hócipőjük (mondták is) azzal, hogy a Telekom kiad egy ilyen valamit, és őket cseszegeti mindenki, mert nekik kell bekötni vagy megpróbálni sz@rból várat építeni.
Gondolom nálatok is csak a tényeket közölte a szerelő. Persze nem mindegy a stílus!