- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Wlac
Ármester
Belsősként annyit elárulhatok, hogy első alkalommal (már ha ez alatt a másfél héttel ezelőtti eseményekre gondolsz) is pont ugyanez történt. A média valamiért úgy hozta le, mintha a csomagokra nem akartak volna várni, de várhatott volna a kapitány napestig is, a gép túl volt terhelve. A gép pedig valóban sokat tankolt, de nem tankoltak bele többet, mint kellett volna. Nem tudom, hogy az ismerősöd melyik cégnél dolgozik, de feltételezem túl tankolás alatt arra gondolt, amikor a tanker még "csöpögtet" bele pár tíz kiló üzemanyagot. Az valóban minden napos, és egyáltalán nem probléma (az APU még az állóhelyen gondoskodik róla, főleg ha megy a légkondi is a gépben).
Egyszerűsítve szimplán arról van szó, hogy a Ryanair alacsonyabb maximális felszállósúlyt határozott meg a legtöbb gépén, mint amit a gyártó, mivel így kevesebb illetéket is kell fizetnie a reptereken. Ez a járatai jelentős részén tök jól működik, mivel átlagban az utasok 30-40 százalékának szokott csak csomagja lenni, szóval bőven a korlátozott súly alatt szokott repülni. A kanári szigetekre azonban olyan gépek szoktak járni, amiknél ez a limit magasabb. Na, valamiért mostanában ez a dolog elmarad, mintha figyelmetlenségből tök "átlagos" gépet küldenének erre a járatra, holott ott mindig is nagyon sok volt a feladott poggyász. A túl súllyal meg nem lehet mit csinálni, ha elfogy az underload, akkor hisztizhet bárhogy az utas, a gép nem fogja elvinni a poggyászt.
Van egy kis rálátásom a dologra, mivel utasként én is kerültem már szo... jártam rosszul (Frankfurtból nem jött velem Philadelphiába a poggyászom, és három napig tartott, mire megkaptam), jelenleg pedig a repülésben dolgozom, és látom, hogy mi folyik ott. A Ryanair valóban egy elég alja társaság, mind utasszempontból, mind kiszolgálás szintjén, de így tud olcsó lenni. Engem is baromira zavar, hogy még a gépen is tukmálják az emberre a dolgokat, cserébe tavaly 6000 forintért mentem Korfura. Megértem az utasokat is, akik miután rákészültek a nyaralásra, szembesültek azzal, hogy lehet nem lesz ott a cuccuk. Azzal azonban, hogy ők leszállnak a gépről, nem a légitársaságot szívatják (ilyen jegyárak mellett nem kell, hogy az imázsukkal foglalkozzanak), hanem a földi kiszolgálót, aki túlórázhat emiatt, és magukat, mert nem repülnek. És természetesen azt ne felejtsük, hogy az itt maradt poggyászok egy-két órán belül már elindulnak az utasok után. Kellemetlen, de nem végzetes.
[ Szerkesztve ]
“The wha-"