- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- OLED TV topic
- Gaming notebook topik
- TCL LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezeték nélküli fülhallgatók
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Wlac
Ármester
Belsősként annyit elárulhatok, hogy első alkalommal (már ha ez alatt a másfél héttel ezelőtti eseményekre gondolsz) is pont ugyanez történt. A média valamiért úgy hozta le, mintha a csomagokra nem akartak volna várni, de várhatott volna a kapitány napestig is, a gép túl volt terhelve. A gép pedig valóban sokat tankolt, de nem tankoltak bele többet, mint kellett volna. Nem tudom, hogy az ismerősöd melyik cégnél dolgozik, de feltételezem túl tankolás alatt arra gondolt, amikor a tanker még "csöpögtet" bele pár tíz kiló üzemanyagot. Az valóban minden napos, és egyáltalán nem probléma (az APU még az állóhelyen gondoskodik róla, főleg ha megy a légkondi is a gépben).
Egyszerűsítve szimplán arról van szó, hogy a Ryanair alacsonyabb maximális felszállósúlyt határozott meg a legtöbb gépén, mint amit a gyártó, mivel így kevesebb illetéket is kell fizetnie a reptereken. Ez a járatai jelentős részén tök jól működik, mivel átlagban az utasok 30-40 százalékának szokott csak csomagja lenni, szóval bőven a korlátozott súly alatt szokott repülni. A kanári szigetekre azonban olyan gépek szoktak járni, amiknél ez a limit magasabb. Na, valamiért mostanában ez a dolog elmarad, mintha figyelmetlenségből tök "átlagos" gépet küldenének erre a járatra, holott ott mindig is nagyon sok volt a feladott poggyász. A túl súllyal meg nem lehet mit csinálni, ha elfogy az underload, akkor hisztizhet bárhogy az utas, a gép nem fogja elvinni a poggyászt.
Van egy kis rálátásom a dologra, mivel utasként én is kerültem már szo... jártam rosszul (Frankfurtból nem jött velem Philadelphiába a poggyászom, és három napig tartott, mire megkaptam), jelenleg pedig a repülésben dolgozom, és látom, hogy mi folyik ott. A Ryanair valóban egy elég alja társaság, mind utasszempontból, mind kiszolgálás szintjén, de így tud olcsó lenni. Engem is baromira zavar, hogy még a gépen is tukmálják az emberre a dolgokat, cserébe tavaly 6000 forintért mentem Korfura. Megértem az utasokat is, akik miután rákészültek a nyaralásra, szembesültek azzal, hogy lehet nem lesz ott a cuccuk. Azzal azonban, hogy ők leszállnak a gépről, nem a légitársaságot szívatják (ilyen jegyárak mellett nem kell, hogy az imázsukkal foglalkozzanak), hanem a földi kiszolgálót, aki túlórázhat emiatt, és magukat, mert nem repülnek. És természetesen azt ne felejtsük, hogy az itt maradt poggyászok egy-két órán belül már elindulnak az utasok után. Kellemetlen, de nem végzetes.
[ Szerkesztve ]
“The wha-"
-
Wlac
Ármester
válasz t72killer #39 üzenetére
Sajnos maximum súllyal csak bizonyos gépeik repülhetnek, így a földön hiába látják, hogy nem lesz elég a szabad súly, nem lehet mit tenni. Ha a gép csak maximum 72 tonnára van belőve, akkor lehet telefonálgatni bárkinek, az nem lesz több. Itt egyértelműen az a személy hibázott, aki kitalálta, hogy erre az útvonalra elég lesz egy ekkora gép is. Hogy ez most figyelmetlenség, kísérletezés vagy szimplán a nagyobb gépek máshol való használata miatt van, senki nem tudja, erre a választ max egy-két ember ismeri egy dublini irodában.
Egyébként ismétlem magam, bármilyen Ryan döntés mögött a spórolás áll. Hívhatjuk ezt bizonyos dolgok rágásának vagy üzleti érzéknek, tök mindegy, a cég így képes ennyire olcsó lenni. Ha valaki nem akar ebbe belefutni, akkor választhat drágább nem fapados társaságokat is, ahol garantáltan nem lesz semmi hasonló probléma.
Az pedig, hogy a kapitány a reptérre kente a dolgot, ésszerű lépés a részéről. Ha azt mondja, hogy ő nem hajlandó így felszállni, vagy hogy a rampás bepakoltatni a gépet, abból simán vasvillás parasztlázadás lesz, mivel ott vannak az (utasok szemében) felelősök. Ha azonban egy arc nélküli valamire fogja (leállt a szalag), azt könnyebben elfogadja bárki.
Egyébként személyes megjegyzésem annyi, hogyha valaki nyaralni szeretne, menjen charterrel. A héten konkrétan másfél órán keresztül állt a gép extrában a földön, mivel ott valóban a szalagrendszer volt túlterhelve, és nem érkeztek a poggyászok a géphez. A kapitány azt mondta, hogy nem érdekli, hogy mennyit késnek, ő nem akar egy családot sem megszívatni azzal, hogy nem kapják meg a cuccukat, inkább vár. A cég pedig, mivel egy nyaralásra specializálódott társaságról van szó, azt mondta neki, hogy rendben van. Ilyen egy menetrendszerinti járatnál nincs. A kapitány, még ha jó fej is, pár perccel hülye indokokra hivatkozva el tudja tolni az indulást, de pont egy fapadosnál ezt nem fogja szeretni az iroda, mivel ez pénzkiesés nekik.
Az pedig, hogy a múltkori körben négy napig tartott a poggyászok útja, valóban sok, maximum egy-két nap alatt ott kellene lennie. A repülésnek ehhez a részéhez már nem értek, de a lényeg, hogy a lemaradt poggyászokat nem csak az a társaság viszi, akik itt hagyták, hanem a vele egy szövetségben lévő partnerek is. Sanszos, hogy a fapadosok nincsenek benne ezekben a csoportokban (tagdíj), így egy ilyen szituációban magukra vannak utalva.
“The wha-"
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Építő/felújító topik
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- OLED TV topic
- Futás, futópályák
- nVidia tulajok OFF topikja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- iPhone topik
- Elektromos cigaretta 🔞
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Újszerű - ASROCK B450 Fatal1ty Gaming K4 AMD AM4 alaplap + Windows 10/11 HOME digitális licensz
- Újszerű - ASROCK B450 Pro4 AMD AM4 dobozos alaplap
- HP Elitedesk 800 G4 DM I5-8500T 16GB 256GB SSD (1 USB sérült, de működik)
- Dell 7060 Micro I5-8500T 8GB 500 GB SSD WIFI
- DELL LATITUDE 7390 I5-8250U/8GB/256GB SSD/1920X1080