- Milyen házat vegyek?
- Videós, mozgóképes topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- 3D nyomtatás
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Egyre gyorsabban ügyködik saját HBM memóriáján Kína
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Androidos fejegységek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
ph Az AMD Full HD felbontáshoz ajánlja a legnagyobb Navi 33 alapú GPU-ját, melyet a PowerColor tálalásában próbáltunk ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Igen, ezért veszélyes szerintem a félig-meddig önvezető cuccos. Vagy legyen teljesen (kormány, pedál se kell), vagy egyáltalán ne legyen az. Én a sávtartót se tartom jó ötletnek, mert az is arra "bíztat", hogy bambulj el nyugodtan, majd megoldja a gép. Aztán van, amikor nem oldja meg. Ha vezetsz, akkor vezess, ha utas vagy, akkor legyél utas, de keverni a kettőt nem túl jó ötlet.
Sajnos a fejlődéshez viszont kell ez az átmeneti időszak, de ez meg ezzel jár...Aki él és nem boldog, az téved!
-
-
llax
senior tag
"Így nézve lehet-e arról beszélni, hogy SAE 3-nál szükség esetén a humán járművezető megfelelően reagál?"
Nem. Még egy egyszerűbb követő-sávtartó rendszernél sem.
Nem véletlenül nincs még valódi önvezetés. Az átmenetet kellene valahogyan túlélni. Ami itt a SAE 2 és 3 kategóriák, felfogható egyfajta "éles tesztüzemnek".
Aki AI alapú rendszerrel tervez, annál a mostani a (főleg szituációs) mintagyűjtés időszaka. A Tesla rendszere (nonstop megy, manuális üzemmódban is!) számára az egyik legértékesebb adat a humán beavatkozás lenne az AutoPilot működésébe... Erre néhányan úgy használják, mint ha már min. SAE 4-es lenne.
A Tesla itt túl nagy kockázatot vállal másokhoz képest, ami a fejlődésnek jót tesz, csak néha túl nagy áron. Pont a Tesla rendszerével (azok közül, ami több, mint terv vagy kísérlet) lehetne sok problémát kivédeni, csak túl könnyen (könnyelműen) veszi át a vezetést a sofőrtől, bizonytalanság (és az azonnali reakció hiánya) esetén sem (csak és kizárólag) megállni akar, hanem megoldani.
Csak úgy mellékesen:
"Arra még reagálhatsz, hogy egy gyerek hirtelen kirohan az útra"
A Tesla gyalogosvédelmi rendszere az Euro NCAP ezt vizsgáló tesztjén (mert ma ezt is nézik) bucira vert mindenki mást...
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS ROG MAXIMUS Z790 HERO LGA1700 Alaplap - JÓTÁLLÁS 2025 Októberig, UTÁNVÉT!
- Leveles win10 home eladó. Több darab van. Természetesen matricával együtt.
- Lenovo B50-70 Intel Core i3 4005U 240 GB SSD AMD Radeon HD 8500M
- 2.Generácios PC Dell OptiPlex 790 I3 2100 4GB DDR3
- Ps3 superslim hen 500gb eladó 90 játékkal