- Azonnali notebookos kérdések órája
- Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a Sker Ritual teljes kiadása
gp Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
-
Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
ma Különleges Xperia eseményt tart a Sony Tokióban, száz résztvevőt invitálnak.
-
QLC-s Team Group SSD jön a PCI Express 4.0-s halmaz belépőszintjére
ph A vállalat fél évtizedes jótállással kísért újdonságát tárhelymérettől függően 512, 1024, valamint 2048 TBW tartósságra hitelesítették.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Igen, ezért veszélyes szerintem a félig-meddig önvezető cuccos. Vagy legyen teljesen (kormány, pedál se kell), vagy egyáltalán ne legyen az. Én a sávtartót se tartom jó ötletnek, mert az is arra "bíztat", hogy bambulj el nyugodtan, majd megoldja a gép. Aztán van, amikor nem oldja meg. Ha vezetsz, akkor vezess, ha utas vagy, akkor legyél utas, de keverni a kettőt nem túl jó ötlet.
Sajnos a fejlődéshez viszont kell ez az átmeneti időszak, de ez meg ezzel jár...Aki él és nem boldog, az téved!