Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #65675776

    törölt tag

    válasz Ed3r_X_ #54 üzenetére

    Az erős hardverrel két probléma van:
    1. annyira nagy buktával lehetne csak értelmes áron adni, mait nem valószínű, hogy a játékok ára visszahozna.
    2. Pont kontraproduktív optimalizálási szempontból. A PC-s játékok nagy részénél is látszik (nem csak a konzolportoknál), hogy a fejlesztők úgy vannak vele, hogy "minek optimalizálni, elég erős a vas". Egy fix, de kisebb teljesítményű hw-re kell optimalizálni, így kénytelenek. PC-nél semmi sem kényszeríti rá őket, elvégre "majd jön az újabb generáció, azon majd fut rendesen".

    Rendesen optimalizálni minden hw-re lehet, csak a fejlesztők oldaláról hiányzik az erre való hajlandóság. A többmagos rendszereket is csak elég korlátozottan használják ki, ahogy a 64 bit előnyeit is. Szép lassan tíz éve jelent meg az első asztali x64 proci, m égis alig van natív, és ténylegesen 64 bitre írt játék (de sw-re ugyan ez elmondható). A 64 bites kódok többsége csak x64-re fordított 32 bites kód.

Új hozzászólás Aktív témák