Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pakriksz

    őstag

    válasz Prof #155 üzenetére

    3ds max 2012-ben alapon van, quicksilver gpu renderer. Igaz textúra ambient occlusion bakelésre még mindig mental ray-t nyomok, mert ott jobban fel lehet tolni a minőséget, és azt úgy is modellenként csak 1x kell megvárni, de köztes olyan "megnézzük hogy néz ki jó minőségben"/hibakeresős renderre a gpu-sat használom.

    Ezt egyébként már a viewportban is lehet használni, persze a folyamatosan részletesednek ki az árnyékok, azért a full realtime-hoz még nem elég ez a gpu.
    Igazából ha opencl képes(vagyis olyan amire megírták az opencl driver) gpu-m lenne ma már elég szépen lehet válogatni a gpu-t általános számításokra használó cuccokból.

    [ Szerkesztve ]

    Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"

Új hozzászólás Aktív témák