- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
mert jelenleg is árulják ugyanazt a terméket akár 1 év garanciával is, és akár 3 év garanciával is, és egyik esetben sem tudhatja a vevő, hogy a bolt valójában mennyit kapott, ezáltal reklamálni sem reklamálhat, mivel ő az 1 év kötelező jótállást megkapta mindkét esetben.
Szerintem a vevő annyit kap mindkét esetben, amennyit a bolt is kapott. És nemhogy ugyanazt a terméket árulják 1 meg 3 év garival is, simán árulhatják azt ugyanazon a helyen is. Tehát ha mondjuk tőlem akarnál egy Samu pro SSD-t, akkor választhatsz, hogy X Ft-ért kéred 1+2 év bolti garival vagy Y Ft-ért 1+4 év Samsung garjegyes garival. Értelemszerűen Y>X.
Nem is értem, miféle vizsgálat indulhatna így bármelyik bolt ellen is, hisz a vevő a jogszabályban előírt kötelező 12 hónap jótállását megkapta.
Jogszabáyl rja elő, hogy amit a bolt kap garit, azt tovább kell adnia. Azaz ha a bolt 3 év garival vesz egy terméket a beszállítótól, akkor azt nem értékesítheti csak 1 évvel,