- Autós kamerák
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Projektor topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Gaming notebook topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Azonnali processzoros kérdések órája
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
Az ültetörugót amiatt szokták jellemzöen berakni, mert a C Vectrák ( mindegy, hogy sedan, GTS ) egyik gyári hibája a rugótörés. Hogy ez méretezési, vagy anyagválasztási probléma azt nem tudom, de elöbb-utóbb utolér minden Vectrát szinte.
Természetesen használat, és útminöség függö is lehet, azonban ha törik, akkor utána már jellemzöen nem gyári rugeszt szoktak venni, hanem beruháznak egy szolidabb szettbe, 30mm még nem a világ, és az még a gyári gátlókkal is együtt tud müködni, nyilván valamivel feszesebb lesz töle a rugózás, de valamit valamiért.
Ami engem egyedül "zavar", illetve nem értek egyet, az a tank mérete, igazán tervezhettek volna egy cirka 10 L-rel nagyobbat ezalá, ezt több tulaj is megemlíti, és én is egyetértek vele.
-
Szada85
aktív tag
válasz AllTheBest #4 üzenetére
Azok is finomságok, ott esetleg annak érdemes utánaolvasni, hogy mennyire volt gond a user-eknél a höterheléssel / hütéssel.
Többek között el tudtam volna képzelni egy Golf V R32-t is, de annál is elég sok fórumon olvastam, hogy a borzasztó mennyiségben termelt hö idövel mindent kikezd, és többeknek erre visszavezethetö meghibásodási is voltak.A Veci is egyébként brutál mennyiségü meleget termel, járó motornál kiszállva mindig nyakon is vág.
Ha utcán parkolnék reggelente biztos bele kellene nézzek a motortérbe is, nem húztak-e fel a Motor köré egy egyszobás garzont a népek.
Én emiatt különös figyelmet szentelek a hütörendszer hibátlanságának, illetve emiatt is cserélek 8-10 ezrenként legkésöbb olajat, a kenés is legyen mindig top.
@kisvakond111:
Köszönöm szépen, idövel osztok majd meg hosszútávú élményeket ( a benzinblokkokat is elrakom mindet, már most vastagabb, mint egy hetilap ), tuningtippeket nem valószínü, mert gyakorlatilag 2 lépésben kimerül, elsö egy Software upgrade 230 pacira 300€-ért, a második meg egy kompresszor-készlet 6000€-ért ( az nem kell, köszi ). -
Szada85
aktív tag
Igen, ez igaz, a GTS gyárilag alacsonyabb.
Meglátjuk, bízok benne, hogy mivel az autó Németországban ment, az itteni picit jobb minöségü ( direkt nem írok hibátlant, mert azért messze nem az ) utakon talán a rugókat Sem vette annyira igénybe, ráérek ezen akkor gondolkozni, ha beüt a ménkü.
Pedig pl a Facebook-os C Vectra csoportban is elég gyakori téma az 1-1,5 letört menet a rugóból, igaz, nem írják milyen variáns, elképzelhetö, hogy a GTS rugói masszívabbak, erröl nincs információm.
-
Szada85
aktív tag
Köszönöm.
Azt gondolom, hogy a piaci igények ugyanazok a legtöbb országban, illetve a résztvevök viselkedés is hasonló, órákat lehetne erröl is értekezni.
Nem egyszerü társasjáték ma gyakorlatilag bármilyen használt tárgyat venni, mint azt a mellékelt ábra is mutatja.
És ráadásul én azt gondolom magamról, hogy nem is állok irreálisan a dologhoz, tisztában vagyok a helyzettel is, így különösen megmosolyogtat, amikor próbálnak hülyének nézni.Bár pont tegnap néztem a Grip címü autós Magazin, ahol a felbérelt kereskedö valami Luxus SUV-ot vadászott a kuncsaftnak, és a 140 Ezer € körüli áron kínált Range Rover SVR-nél is - ami cirka 1 éves, és 10(!) Ezer Km-t futott - talált 2-3 kavicsnyomra az öltönyös pufirizsa balta arccal mondta rá, hogy " na jó, de ez egy használt autó "...
Szóval ezek után mit akarok én egy 15-ször annyi idös vacakkal, igaza Volt.
-
Szada85
aktív tag
válasz AllTheBest #12 üzenetére
Természetesen, én Sem hiszek a csodákban, nem gondolom azt Sem, hogy lenne gondozásmentes autó, viszont az azért nem mindegy, hogy az elöjövö gondok milyenek.
Meghal egy önindító, generátor, gyujtótrafó oké, ezek mondhatjuk, hogy kopó dolgok.
Viszont olvastam az R32-nél, meg mondjuk az A3, néha A4 Audiknál is ( ergo, ahol pici motortérbe zsúfolták az 5-6 hengert ), hogy a hütéscsöveket is megeszi a meleg, illetve olyan is elöfordult, hogy zárlat lett, megolvadt kábelek miatt.Nyilván nem törvényszerü, hogy mindnél elöjön, de azért ez olyan hiba, aminek örömére Te Sem kábeleznéd újra az autód X idönként.
A Vectrában ilyen szempontból több a hely a motortérben, de a keresztmotor miatt itt a hátsó hengersor höterehelése lehet nagyobb, pl a szelepfedéltömítés épp aktuálisan cserés, mert már látszik, hogy nem szigetel tökéletesen.
Ettöl függetlenül ne mondj le az álmaidról, én is sok R32 videót (is) megnézegettem, a maga nemében remek kis autó.
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 11
- Milyen autót vegyek?
- Futás, futópályák
- Autós kamerák
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Olympus M.ZUIKO DIGITAL 25mm f/1.8 objektív
- Xiaomi Redmi 9 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell Latitude E7450 Full i7-5600U, 16GB DDR3, 512GB SSD, FHD IPS, Nvidia, HUN Vil.Bill. Új
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot
- Dell Latitude 7310 2in1 Alu i7-10810U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill.