Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz bambano #1 üzenetére

    Az ültetörugót amiatt szokták jellemzöen berakni, mert a C Vectrák ( mindegy, hogy sedan, GTS ) egyik gyári hibája a rugótörés. Hogy ez méretezési, vagy anyagválasztási probléma azt nem tudom, de elöbb-utóbb utolér minden Vectrát szinte. :(

    Természetesen használat, és útminöség függö is lehet, azonban ha törik, akkor utána már jellemzöen nem gyári rugeszt szoktak venni, hanem beruháznak egy szolidabb szettbe, 30mm még nem a világ, és az még a gyári gátlókkal is együtt tud müködni, nyilván valamivel feszesebb lesz töle a rugózás, de valamit valamiért. :)

    Ami engem egyedül "zavar", illetve nem értek egyet, az a tank mérete, igazán tervezhettek volna egy cirka 10 L-rel nagyobbat ezalá, ezt több tulaj is megemlíti, és én is egyetértek vele.

  • Szada85

    aktív tag

    válasz AllTheBest #4 üzenetére

    Azok is finomságok, ott esetleg annak érdemes utánaolvasni, hogy mennyire volt gond a user-eknél a höterheléssel / hütéssel.
    Többek között el tudtam volna képzelni egy Golf V R32-t is, de annál is elég sok fórumon olvastam, hogy a borzasztó mennyiségben termelt hö idövel mindent kikezd, és többeknek erre visszavezethetö meghibásodási is voltak.

    A Veci is egyébként brutál mennyiségü meleget termel, járó motornál kiszállva mindig nyakon is vág.

    Ha utcán parkolnék reggelente biztos bele kellene nézzek a motortérbe is, nem húztak-e fel a Motor köré egy egyszobás garzont a népek. :D

    Én emiatt különös figyelmet szentelek a hütörendszer hibátlanságának, illetve emiatt is cserélek 8-10 ezrenként legkésöbb olajat, a kenés is legyen mindig top.

    @kisvakond111:
    Köszönöm szépen, idövel osztok majd meg hosszútávú élményeket ( a benzinblokkokat is elrakom mindet, már most vastagabb, mint egy hetilap :DDD ), tuningtippeket nem valószínü, mert gyakorlatilag 2 lépésben kimerül, elsö egy Software upgrade 230 pacira 300€-ért, a második meg egy kompresszor-készlet 6000€-ért ( az nem kell, köszi ). :DD

  • Szada85

    aktív tag

    válasz bambano #6 üzenetére

    Igen, ez igaz, a GTS gyárilag alacsonyabb.

    Meglátjuk, bízok benne, hogy mivel az autó Németországban ment, az itteni picit jobb minöségü ( direkt nem írok hibátlant, mert azért messze nem az ) utakon talán a rugókat Sem vette annyira igénybe, ráérek ezen akkor gondolkozni, ha beüt a ménkü.

    Pedig pl a Facebook-os C Vectra csoportban is elég gyakori téma az 1-1,5 letört menet a rugóból, igaz, nem írják milyen variáns, elképzelhetö, hogy a GTS rugói masszívabbak, erröl nincs információm.

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Redneck #10 üzenetére

    Köszönöm. :)

    Azt gondolom, hogy a piaci igények ugyanazok a legtöbb országban, illetve a résztvevök viselkedés is hasonló, órákat lehetne erröl is értekezni. :)

    Nem egyszerü társasjáték ma gyakorlatilag bármilyen használt tárgyat venni, mint azt a mellékelt ábra is mutatja.
    És ráadásul én azt gondolom magamról, hogy nem is állok irreálisan a dologhoz, tisztában vagyok a helyzettel is, így különösen megmosolyogtat, amikor próbálnak hülyének nézni. :D

    Bár pont tegnap néztem a Grip címü autós Magazin, ahol a felbérelt kereskedö valami Luxus SUV-ot vadászott a kuncsaftnak, és a 140 Ezer € körüli áron kínált Range Rover SVR-nél is - ami cirka 1 éves, és 10(!) Ezer Km-t futott - talált 2-3 kavicsnyomra az öltönyös pufirizsa balta arccal mondta rá, hogy " na jó, de ez egy használt autó "... :DDD

    Szóval ezek után mit akarok én egy 15-ször annyi idös vacakkal, igaza Volt. :D

  • Szada85

    aktív tag

    válasz AllTheBest #12 üzenetére

    Természetesen, én Sem hiszek a csodákban, nem gondolom azt Sem, hogy lenne gondozásmentes autó, viszont az azért nem mindegy, hogy az elöjövö gondok milyenek.

    Meghal egy önindító, generátor, gyujtótrafó oké, ezek mondhatjuk, hogy kopó dolgok.
    Viszont olvastam az R32-nél, meg mondjuk az A3, néha A4 Audiknál is ( ergo, ahol pici motortérbe zsúfolták az 5-6 hengert ), hogy a hütéscsöveket is megeszi a meleg, illetve olyan is elöfordult, hogy zárlat lett, megolvadt kábelek miatt.

    Nyilván nem törvényszerü, hogy mindnél elöjön, de azért ez olyan hiba, aminek örömére Te Sem kábeleznéd újra az autód X idönként. :DDD :DDD

    A Vectrában ilyen szempontból több a hely a motortérben, de a keresztmotor miatt itt a hátsó hengersor höterehelése lehet nagyobb, pl a szelepfedéltömítés épp aktuálisan cserés, mert már látszik, hogy nem szigetel tökéletesen. :)

    Ettöl függetlenül ne mondj le az álmaidról, én is sok R32 videót (is) megnézegettem, a maga nemében remek kis autó. :K

Új hozzászólás Aktív témák