Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rolandg

    tag

    Úgy vélem, hogy ha a gyártó PC nélkül kínál frissítést, akkor nem a felhasználó hibája, ha használja. Én például nem olvasok napi szinten fórumot, hanem használok egy eszközt, amit használatra vettem. Ha egy nem szakembereknek készült eszköz normál működés közben nem rendeltetésszerűen működik, úgy talán nem a felhasználóval van a baj. Elvárom egy ilyen eszköztől, hogy a gyártó úgy biztosítsa a rendszerfrissítést, hogy az ne okozzon problémát, különösen, ha ezt a leírásban vállalja is. És ez igaz az MS oprendszerekre is pl., ahol szintén jártam úgy, hogy egy frissítés után nem volt hálózati kapcsolat. Bár tudok mit kezdeni egy ilyen helyzettel, de nem szeretek, ugyanis ez olyan hiba a készítőtől, ami ellene hat a felhasználói élményének. De nem szeretnék ebben flamelni.

    Viszont a segítségkérésem továbbra is fennáll. Tud valaki segíteni úgy, hogy ne kelljen a teljes rendszert legyalulni? Köszönöm előre is!

Új hozzászólás Aktív témák