Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz Abu85 #24 üzenetére

    Jó hát gondoltam hogy te jobban értesz hozzá mint Richard Cowill :DDD
    Mi az a "bármi" amire jó a BVH gyorsító struktúra azon kívül amire való?Konkrétan semmire...
    Senki nem írta hogy nincsenek limitek.
    Richard is azt írja, hogy a konzoloknál nem tudják maximálisan leterhelni a hardvert minden RT effekttel, amit amúgy többek között a z Nvidia és gondolom majd az RDNA 2 is tud, ezért kénytelenek több effektet hagyományos megoldással helyettesíteni, amit pl RT vel meg lehetne oldani. Gondolom így gazdaságos, vagy kifizetődő felhasznált hardveres erőforrások szempontjából.
    Erre írja ,hogy igazából a konzoloknál valószínűleg előfordulhat nagyobb sebesség azonos játékok és játémotoroknál bekapcsolt raytracinggal egy P C hez képest, mert ugyan azon effekteket lehetséges, hogy PC-n valós Raytratcing megoldással állítják elő amit Konzolon nem teljesen . Kevert megoldásokat fognak alkalmazni Unreal engines játékoknál, skálázni fogják a konzolokra és a PC re a játékokat RT szempontjából.
    Gondolom a Dx 12 miatt beszél elsősorban az Xboxról.
    érdemes megnézned neked főleg, mert értesz hozzá, ezt az előadást is és ez az előnye egyébként valójában a konzoloknak és az RDNA 2 nek is, igaz játékok szempontjából. : [link]
    Ray-traced and Post-processed Hybrid Depth of Field Effect for Real-time Rendering

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák