- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Melyik tápegységet vegyem?
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Dell notebook topic
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Valami baja van a tápomnak
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Jó hát gondoltam hogy te jobban értesz hozzá mint Richard Cowill
Mi az a "bármi" amire jó a BVH gyorsító struktúra azon kívül amire való?Konkrétan semmire...
Senki nem írta hogy nincsenek limitek.
Richard is azt írja, hogy a konzoloknál nem tudják maximálisan leterhelni a hardvert minden RT effekttel, amit amúgy többek között a z Nvidia és gondolom majd az RDNA 2 is tud, ezért kénytelenek több effektet hagyományos megoldással helyettesíteni, amit pl RT vel meg lehetne oldani. Gondolom így gazdaságos, vagy kifizetődő felhasznált hardveres erőforrások szempontjából.
Erre írja ,hogy igazából a konzoloknál valószínűleg előfordulhat nagyobb sebesség azonos játékok és játémotoroknál bekapcsolt raytracinggal egy P C hez képest, mert ugyan azon effekteket lehetséges, hogy PC-n valós Raytratcing megoldással állítják elő amit Konzolon nem teljesen . Kevert megoldásokat fognak alkalmazni Unreal engines játékoknál, skálázni fogják a konzolokra és a PC re a játékokat RT szempontjából.
Gondolom a Dx 12 miatt beszél elsősorban az Xboxról.
érdemes megnézned neked főleg, mert értesz hozzá, ezt az előadást is és ez az előnye egyébként valójában a konzoloknak és az RDNA 2 nek is, igaz játékok szempontjából. : [link]
Ray-traced and Post-processed Hybrid Depth of Field Effect for Real-time Rendering[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)