- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Milyen TV-t vegyek?
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- OLED TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Dell notebook topic
- Hobby elektronika
- RAM topik
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
ph Az AMD Full HD felbontáshoz ajánlja a legnagyobb Navi 33 alapú GPU-ját, melyet a PowerColor tálalásában próbáltunk ki.
-
Friss traileren a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A PS5 100%-ban ugyanazt a hardvert használja, mint az Xbox Series X és az AMD RDNA2.
Olyan nem létezik, hogy ál RT. Micsoda az? Minden egyes valós idejű grafikai számítás trükkök millióit használja, hogy gyors legyen. Ilyen szempontból az egész számítógépes grafika egy fake technológia.
Egyáltalán nem limitálja az NV megoldását, hogy mire jó vagy nem. Itt BVH bejárásról van szó. Bármire jó, az a probléma, hogy a fixfunkciós egységeknek is vannak limitjei, amelyeket úgy lehet kezelni, hogy megfelelő tartalmat csinálsz hozzá, vagyis megpróbálod elkerülni azokat a szituációkat, amikor esetlegesen már túl mély a BVH gyorsítóstruktúra a jó teljesítményű eredményhez, stb. Ez ugyanolyan optimalizálás, mint amit a konzolok vagy az AMD csinál, csak ott nem a modellek áttervezésével dolgoznak, hanem alternatív BVH bejárást terveznek az tipikus terhelésekre. Végeredményben ugyanoda el lehet jutni mindkettővel, csak az NV-nél vissza kell ültetni a modelleket tervezőket a géphez, hogy átalakítsák azokat át, míg az AMD-nél programozással kerekedsz felül a limiteken ... mert limit mindkét megoldással lesz, egyiknek sincs végtelen teljesítménye, csak a bennük rejlő optimális tempó más módokon nyerhető ki.
A programozhatóságnak még annyi előnye van, hogy olyan algoritmusokhoz is hozzányúlhatsz, ami jelenleg a DXR 1.0 és 1.1 alól elérhetetlen. De ezeket az új algoritmusokat akkor kezdik majd igazán használni PC-n, amikor szabványosan is le lesznek fedve. Addig igen ritkán kerülnek majd bevetésre, amíg Radeon Rays 4.0-n keresztül használhatók csak ki. Hosszabb távon abszolút el tudom képzelni, hogy ez az egész szabványosítva lesz, mert alapvetően mindig ez történt az API-kkal. Jött valami fixfunkciós szinten, aminél felmerült, hogy jobb lenne programozhatóvá tenni az egyes lépcsőket, és végül programozhatók lettek. Ugyanez történik most is, egy átalakulás közepén vagyunk, aminek a vége az lesz, hogy szabványos szinten jön majd a programozhatóság. A konzoloknál ennek elébe kell menni, mert azokat 10 éves életciklusra tervezik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI internet
- Milyen TV-t vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Hagyományos és extrém roller, kickbike, Boardy topik
- Azonnali játékos kérdések órája
- Háztartási gépek
- Synology NAS
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...