Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • orbano

    félisten

    válasz csuszi #172 üzenetére

    nagyon szép, amit mondasz, de nem így van. a gyári alkarészek sok esetben jobbak (pl. honda vs. utángyártott szilentek élettartama). az a bizonyos minőségi elvárás nagyon minimális, amit egy jó gyári alkatrséz túlteljesít, mert nem kell jó ár/érték arányúnak lennie, mint egy utángyártottnak. ráadásul a minőségi előírás az egy dolog, a minőségbiztosítás pedig egy másik, jóval tökéletlenebb... így lesznek egyre gyakrabban szériahibás, visszahívott autók a piacon pl.

    A vér nem válik VAZZE!™

  • #06658560

    törölt tag

    válasz csuszi #172 üzenetére

    Bocs, autóiparban mozgom már jó pár éve, ráadásul nem a kereskedési, hanem a tervezési-gyártási környezetben, hogy utdjam mi a valóság. Nem a totalcaros firkászok által elkövetett agymenések.

    Az utángyártott alkatrész zömében kínai, a nem utángyártott román-francia-német-török, stb. Más órabér, más anyagköltség, stb. Más minöségellenörzés, jellemzöen a gyári sokkal szigorúbb, sokkal kevesebb selejtet enged meg- amikor a beszállító elad az aftermarket piacra valamit saját neve alatt, a minöségbiztosítási oldalon spórol, esetleg a nagyobb hibaarányos készletet szórja oda ki, amivel a veszteségét minimalizálja- a gyár ugyanis a szerzödési feltételeknek men megfelelö terméket, szállítmányt nem vette át, a nyakán rohadna egyébként.

    #174 csuszi: ha darabjaiban veszed meg az autót, akkor midnen alkatrész egyedileg lesz leszállítva, nem kismillió darab egyidejüleg. A kereskedönél veszed, nem a gyártó a beszállítótól mondjuk évi tízmillió darabban, eleve más haszonlkulccsal is dolgozva, több köztes elemet beiktatva az értékesítési láncba.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák