Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Scalpel

    senior tag

    válasz Viktor0610 #2 üzenetére

    Igen, ilyen és ehhez hasonló dolgokra gondolok. Az emberek full lámák, de a bankok se állnak a helyzet magaslatán mindig.
    Nagy kedvencem, amikor a pénztáros csaj végignézi, míg az emberek beütik a PIN kódjukat. Ezért szoktam vagy másik kézzel, vagy pénztárcával letakarni a kezem... gondold el mi lenne, ha egy bonyolult mobilos rendszert kell majd az elektronikai analfabétáknak kezelni... itthon tuti katasztrófa lenne.
    Ráadásul ahogy nézem, a legnagyobb hazai bankok ebank rendszere sem a legstabilabb, ebben külföld is hasonló helyzetben lehet. C@B-nél hányszor találkozom olyannal, hogy próbálja később, még 20 perc, meg volt, hogy kerestem rajtuk a pénzem, mert kicsúsztak egy általuk 30 percben megadott limitből (amiről addig még nem is tudtam, hogy van), csak azt láttam sehol semmi. Egyből telefonos ügyfélszolgálat, ne haragudjon, meg tudná mondani hol a pénzem?
    Szóval én ezt a rendszert nem tartom jónak. Másrészt miben kényelmetlenebb egy bankkártyát még cipelni, ha már személyinek kell az embernél lennie (14 év felett kötelező gyakorlatilag). A boltokat meg nem fogja a terminál üzemeltetési költségétől megszabadítani, mert így is kell valami, ami a boltból is elküldi az infót a központi rendszerbe valamilyen módon, akár mi telefonunkon keresztül (újabb költség, ki állja? a vevő, igaz most az állja, hiszen be van építve a kb. 3% terminál üzemeltetési költség). Ráadásul egy dombornyomott kártyával (gyakorlatilag ingyenes, akit érdekel, keressen privátban) a neten is simán lehet vásárolni, gyakorlatilag kockázat nélkül.

Új hozzászólás Aktív témák