- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chp
őstag
Köszönöm a választ! Annyit szeretnék még kiegészítés képpen kérdezni, hogy mivel ez ugye hardveres dolog, így csak a jövőbeli kártyák fogják ezt majd támogatni, és egy 4**/5**-as GeForce-on továbbra is fennállnak majd az ismert textúrabetöltési problémák? Lehet tudni erről valamit?
-
MCBASSTION
aktív tag
hát sztem működnie kell, mivel nem sok különbség van a tile-based és a clustered eljárások között. Legalábbis nekem úgy tűnt, hogy ua az stratégia, csak más adatstruktúrával, és az egész immár 3d-ben fut.
jaok a jelenlegi játékokban tényleg a tile-based a legjobb.
windows7sins.org
-
MCBASSTION
aktív tag
"Működni biztos hogy működik, hiszen ezért kutatják. De az implementálásnak jellemzően vannak nehézségei, és ezeket kapcsolatba hozhatjuk a hardverekkel."
én is így értettem"A forward renderhez készült clustered shading eljárás tényleg nagyon ígéretes. Ígéretesebb mint a forward+ lighting. És tényleg nagyon jó, hogy 3D-ben dolgozik, de ez nem csak a jobb hatékonysággal jár, hanem nagyobb erőforrásigénnyel is. Ha megnézed az eddigi egyetlen forward+ lighting játékot, akkor azon láthatod, hogy a GCN architektúra az egyetlen, ami jól érzi magát (mert az eljárás compute monster architektúrát igényel). A Kepler már eléggé szenved."
hát igen, a kepler a fermihez képest egy lépés volt visszafelé... igazából én azt vártam a keplertől, hogy compute szempontból iszonyú nagy előrelépés lesz, aztán kiderült, hogy csak azért van, hogy a jelenlegi játékokban / benchmarkokban jobbak legyenek"Emellett ahogy a forward+ lighting, úgy a clustered forward shading sem menne a jelenlegi konzolokon."
a forward+ megy nem? battlefiled 3 (mondjuk abban pont hogy deferred, de a lényeg h tile based) pl használja ha jól tudom, legalábbis vmi olyasmi rémlik h ps3-on spu-val csinálják a cullingot, xboxon meg procival (ha jól emlékszem)"Az újakban már egyértelműen látszik, hogy mi a helyzet, noha ezek közül is csak a DiRT Showdown, ami nagyon igényli a compute hatékonyságot."
remélem, hogy legalább a kövi konzol generáció jó lesz compute terén, mivel jelenleg rengeteg dolgot lehet így csinálni (és néha sokkal hatékonyabban) pl ugye a tile-based eljárások, ssao, akkor globális illumináció is mehetne szerintem (pl a sparse voxel octree eljárás, amit nyilván azért nem computtal csináltak, mivel a kepler eléggé elhasal ezen)"Egyelőre tehát nőjenek fel a hardverek a feladathoz. Ne csak az egyik, hanem mindegyik." +1
"A deferred render motoroknál is lesz egy forward+ "tack on" eljárás OIT-vel"
tack on, mint a tile-based motoroknál lesz hatékon OIT tehát az átlátszóság meg lesz oldva?"Ennek viszont van egy olyan hátránya, hogy nem csak a compute terhelés magas, hanem a memóriahasználat és a memória-sávszélesség terhelése is deferred MSAA mellett. "
igazából nekem kezd elegem lenni az msaa-ból deferred renderek terén. egyszerűen pazarlás. sztem deferred renderekhez vmi post aa kell pl smaa."Persze sok függ az egyéb effektektől is, így forward+ "tack on" és OIT mellett azért érdemes gondolkodni azon, hogy a HDAO mellé legyen egy HBAO is, mert mégis 4,5x-es különbség van a Kepler és a GCN shared memory tempója között."
jaja, logikus, ha van szabad teljesítmény. mondjuk azt el lehet költeni részletesebb modellekre / textúrákra, ha nem igény a hbao.windows7sins.org
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...